Niedobrze :( Podoba mi się pomysł PJNu :(

Data: 2011-08-11 17:24:32
Autor: Zennon
Niedobrze :( Podoba mi się pomysł PJNu :(
Data: 2011-08-11 18:00:32
Autor: .[HeÂŽSk].
Niedobrze :( Podoba mi się pomysł PJNu :(
On Thu, 11 Aug 2011 17:24:32 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rewolucyjny-pomysl-chca-likwidacji-gimnazjow,1,4819067,wiadomosc.html

 czy stokrotki i zawilce z pjn zdaja sobie sprawe z kosztow  takiego pomyslu? inna sprawa jest, ze kilka lat temu zniszczono
 szkolnictwo zawodowe zastepujac je licencjatem o kierunkach
 pierdzenie-w-stolek czy zarzadzanie rybkami akwariowymi.
 przyklad chin jest wymowny. wpompowano tam nowoczesna technologie,
 wyksztalcono robotnikow pozostawiajac sobie zludne zarzadzanie.
 dzis chinczycy pokazuja fuckU trzymajac w drugiej rece dolary
 na wykupienie kilku krajow. wiekszosc naszych firm to firmy
 konsultingowe, marketingowe czy przykrywki roznej masci fundacji.
 producentow czegokolwiek szukac ze swieczka. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-11 22:09:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 wrote:

[...]

Oczywiści pani minister Barbara Kudrycka z panią minister Katarzyną Hall przez cztery ostatnie lata dużo zrobiły, aby ten stan rzeczy, już nie mówię zmienić, ale choć trochę poprawić... ;)

--
Pit

Niedobrze :( Podoba mi się pomysł PJNu :(