Niedoceniony Gomułka

Data: 2010-05-03 21:30:13
Autor: Anatol
Niedoceniony Gomułka
Wzrost gospodarczy większy niż za Gierka, minimalna inflacja, stosunkowo pełne półki (aczkolwiek bez importowanych luksusów), duży wzrost średniej długości życia (podczas gdy w latach 1971-80-89 dla mężczyzn bez zmian), "1000 szkół na 1000-lecie państwa", "mała stabilizacja", minimalny przyrost zadłużenia zagranicznego. Dlaczego w takim razie nikt nie sprzedaje kiełbasy "jak za Gomułki" ? Gierkowska propaganda sukcesu wciąż działa.

http://www.youtube.com/watch?v=_eGNLf3KUUQ

Anatol

Data: 2010-05-03 16:56:07
Autor: Bruner
Niedoceniony Gomułka

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:hrn888$l9b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak samo jak za Putina w Rosji, zadnego dlugu nie maja. Pytanie z kogo brac przyklad z bankruta Ameryki. Gdyby rzady sprawowl PIS to juz sobie wyobrazam jak sie pograzamy za Grecja.

Data: 2010-05-03 21:39:01
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 21:30, Anatol pisze:
[...]

Jednak to Gierek rozbudował Polskę. I nie zapominaj że z Gomułki nie było ubezpieczeń społecznych dla rolników.

  Jakoś jako do laika w sprawach gospodarczych nie trafiają  do mnie te zachwyty nad tzw. wzrostem gospodarczym. - z czego tu się cieszyć skoro to nie przekłada się na zamożność obywateli, szczególnie tych najuboższych?

Data: 2010-05-03 12:45:12
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 21:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

  Jakoś jako do laika w sprawach gospodarczych nie trafiają  do mnie te
zachwyty nad tzw. wzrostem gospodarczym. - z czego tu się cieszyć skoro
to nie przekłada się na zamożność obywateli, szczególnie tych najuboższych?

Ależ przekłada się, przekłada. W ten mianowicie sposób że ilość owych
"najuboższych", których losem jesteś tak bardzo przejęty,
systematycznie spada.
Ubywa   w ten sposób elektoratu czerwonym i rośnie liczba posiadaczy
domków z ogródkiem którzy stanowią siłę każdego normalnego państwa.
J-23

Data: 2010-05-03 21:56:14
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 21:45, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakoś tego nie widać, powiedziałbym że sytuacja robi się coraz bardziej tragiczna - mimo tak olbrzymiego wzrostu gospodarczego Polski, zagrożone są nawet wypłaty emerytur.

A te domki? Hans - powiedz przez jaki czas będą one jeszcze spłacane? Jaki procent "posiadaczy" kupił je za gotówkę?

Data: 2010-05-03 13:22:46
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 21:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A te domki? Hans - powiedz przez jaki czas będą one jeszcze spłacane?
Jaki procent "posiadaczy" kupił je za gotówkę?

To nie ma większego znaczenia, nawet gdyby kredyt wzięty na ów domek
miały spłacać dzieci kredytobiorcy (btw. lekko licząc 90% znanych mi
posiadaczy domków z ogródkiem postawiło je niemal własnymi rękami
głównie za kasę pochodzącą ze sprzedaży nory w edziogierkowskim
blokowisku). Ważne jest to ze człowiek dzięki domkowi awansował z
nizin społecznych do godności Świadomego Obywatela, Posiadacza
Nieruchomości, Posesjonata. A tacy z reguły nie idą na lep
pełokomuszej propagandy bo w razie czego zbyt wiele mają do stracenia.
Wszelkich wyborów (a zwłaszcza politycznych) dokonują z chłodną
kalkulacją- i o to chodzi!!!
J-23

Data: 2010-05-03 22:37:15
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 22:22, Hans Kloss pisze:
[...]

A więc o kant d..py można rozbić ten mit o bogatym społeczeństwie. - W którym się żyje na kredyt. Całe rzekome bogactwo to tylko kupa długów. Gratuluje dobrego samopoczucia Hans..

Data: 2010-05-03 13:47:10
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 22:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A więc o kant d..py można rozbić ten mit o bogatym społeczeństwie. - W
którym się żyje na kredyt.
Czy ja pisałem coś o kredytach? Spośród kilkunastu  znajomych
posiadaczy WŁASNYCH domów bodaj jeden zbudował go korzystając z
kredytu. I głupio zrobił, lepiej kredyt wykorzystać do zarobienia kasy
a domek dopiero za ową kasę zarobioną... Nazywa się to "inwestowanie".

 Całe rzekome bogactwo to tylko kupa długów.
Gratuluje dobrego samopoczucia Hans..
Dziękuję, nie mam długu ani marnego grosika nawet.
J-23

Data: 2010-05-04 07:43:30
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 22:47, Hans Kloss pisze:
[...]

Widać że obracasz się w wąskim kręgu ludzi bogatych. Jadnak dla zdecydowanej większości  polaków rzeczywistość jest inna.

  Całe rzekome bogactwo to tylko kupa długów.
Gratuluje dobrego samopoczucia Hans..

Dziękuję, nie mam długu ani marnego grosika nawet.
J-23

Przyznam że trudno w to uwierzyć.. -  Skoro prowadzisz własny "biznes" to trudno sobie wyobrazić prowadzenie go bez kredytów.

Data: 2010-05-03 23:29:49
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 4 Maj, 07:43, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Widać że obracasz się w wąskim kręgu ludzi bogatych.
Żarty sobie stroisz, bogatych ludzi to ja nawet nie oglądam bo mają z
reguły przyciemnione szyby w samochodach. Wśród normalnych ludzi się
obracam, takich którzy mają dochód od 4 do kilkunastu tysięcy
miesięcznie. Takich jest we Wrocławiu większość... na prowincji
zapewne ludzie mają mniej ale i życie tańsze bo niższe ceny.

Jadnak dla zdecydowanej większości  polaków rzeczywistość jest inna.
I tu się zgodzę. Zdecydowana większość Polaków nie ma domku z
ogródkiem bo ich na to nie stać- po części finansowo a po (większej
IMO) części mentalnie. Daleko nam wprawdzie pod względem zamożności do
Bawarczyków czy choćby Szwajcarów ale... wybudować się pod Wrocławiem
można było 10 lat temu za ok. 200 tysięcy. Z czego mniej więcej
połowę dało się uzyskać dzięki sprzedaży edziogierkoskiej klitki w
betonowym blokowisku, resztę trzeba było zorganizować choćby biorąc
kredyt albo zarabiając. 100 tysięcy to dla przeciętnego Polaka 3 lata
pracy czyli nie jakaś kosmiczna suma

Przyznam że trudno w to uwierzyć.. -  Skoro prowadzisz własny "biznes"
to trudno sobie wyobrazić prowadzenie go bez kredytów.
He, takich "kredytów" które spłacę za dni parę lub tydzień to ja w
ogóle nie liczę. Zakupy do lodówki  też robię na kartę kredytową, więc
formalnie nawet moje dzisiejsze śniadanko sfinansowałem z
kredytu ;)..ale robię tak z czystej wygody a nie z konieczności.
J-23

Data: 2010-05-04 10:02:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee6aeade-5719-4e56-8f84-5649646d5de5e35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A kiedy Ty ten biznes prowadzisz jeśli całymi dniami siedzisz na PSP?

Data: 2010-05-04 02:37:17
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 4 Maj, 10:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

A kiedy Ty ten biznes prowadzisz jeśli całymi dniami siedzisz na PSP?

po pierwsze: nie twój interes
po drugie- pieprzysz głupoty (co łatwo sprawdzić w archiwum grupy)
J-23

Data: 2010-05-04 20:27:45
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-04 08:29, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyli wg. ciebie - żyć nie umierać.. i chwalić rządy PO które sa gwarantem istniejącego status quo? Czego ty Hans tak na nich psioczysz? Przecież Polacy wg. ciebie żyją jak w raju - stać ich na własne domki, mieszkania.. Na nowe samochody i co ważne - większość może to kupić za gotówkę, emerytów i biedniejszych ludzi stać na lekarstwa, węgiel, nie ma ludzi grzebiących w śmietnikach poszukujących resztek jedzenia... jednym słowem raj.

Data: 2010-05-05 15:24:55
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 4 Maj, 20:27, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czyli wg. ciebie - żyć nie umierać.. i chwalić rządy PO które sa
gwarantem istniejącego status quo?
Rządy peło, podobnie jak obecne złodziejskie status quo, są szkodliwe
dla kraju i jego obywateli. Niemniej wcale nie dlatego są szkodliwe że
gwarantują wolności ekonomiczne i obywatelskie Polaków ale dlatego ze
je tłamszą.
Czego ty Hans tak na nich psioczysz? Przecież Polacy wg. ciebie żyją jak w raju
To nieprawda, raj będziemy mieli (nie wszyscy ;))  dopiero w życiu
przyszłym. Teraz mamy realne życie w którym mądrych, pracowitych i
zaradnych stać na domki i samochody, leniwych albo głupich stać
najwyżej na nędzną wegetację a zdegenerowani lub bardzo pechowi
obsadzają najmniej atrakcyjne nisze ekologiczne w postaci śmietników.
Walka z tym oznacza walkę z normalnością, to tak jakby sprzeciwiać się
zmianom pór roku albo przyciąganiu grawitacyjnemu. To spory postęp w
porównaniu z tzw. poprzednim systemem w którym uczciwi ludzie, chocby
nie wiem jak pracowici, skazani byli na nedzną wegetację a leniwe
szumowiny i durnie, byle wyzbyci poczucia przyzwoitości, opływali w
dostatki służąc sowieckiemu okupantowi. A zmierzać należy oczywiście
do takiego ułożenia stosunków społecznych aby nawet głupek lub leń
miał możliwość zapewnić  sobie tzw. godna egzystencję.
J-23

Data: 2010-05-04 08:32:47
Autor: cirrus
Niedoceniony Gomułka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrnc6e$o6j$1news.onet.pl...
[...]

W większości bogatych krajów żyja na kredyt i nie narzekają.

--
stevep

Data: 2010-05-04 20:33:29
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-04 08:32, cirrus pisze:

[...]

Jeżeli na tym polega ich bogactwo, to ja dziękuję - wolę pozostać biednym. Właśnie na tym polega dzisiejszy kapitalizm - biedakom robi się złudzenie że są bogaci.. I żeruje na ich naiwności całe życie będą spłacać jakieś mieszkanie czy samochód a kapitalista tylko będzie zacierał ręce.

Data: 2010-05-05 09:52:25
Autor: cirrus
Niedoceniony Gomułka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrppgg$hdf$2news.onet.pl...
[...]

To namów ludzi, zeby nie brali kredytow ku uciesze kapitalistów.

--
stevep

Data: 2010-05-05 23:32:18
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-05 09:52, cirrus pisze:
[...]

Nie mam takich możliwości oddziaływania na ludzi jak machina kapitalistycznej propagandy. Przykre to (przede wszystkim dla tych  biednych ogłupionych ludzi), ale prawdziwe.

Data: 2010-05-04 11:55:34
Autor: Polok_Prawdziwy
Niedoceniony Gomułka
[...]

MO, ty śMIERDZONCY BARHANIE...!!!

popirse,
- dom nolezy do BANKU niedonich, apodrugie
- zanim go spłacom, tosiem ROZLECI...!!!

I jesce jedno - wystarcy 2-3 rat niezapłacić i "dom" "PODMŁOTEK" idzie...!!!

PUSESJONAT siem znolozł...

- CHAMIESTRASNY, zewturej wsi pochodzis...!?

Data: 2010-05-04 03:20:39
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 4 Maj, 11:55, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> To nie ma większego znaczenia, nawet gdyby kredyt wzięty na ów domek

- CHAMIESTRASNY, zewturej wsi pochodzis...!?

Z takiej w której podobnych tobie pedryli psami szczują i kopniakami
gnają ;)
J-23

Data: 2010-05-04 08:31:30
Autor: cirrus
Niedoceniony Gomułka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrn9ra$gmc$1news.onet.pl...
[...]

A spłacają te domki kosmici? Żeby spłacać trzeba mieć z czego inaczej komornik.

--
stevep

Data: 2010-05-04 20:36:35
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-04 08:31, cirrus pisze:

[...]

To jest współczesna forma wyzysku. - Praca przez lata na praktycznie nie swoja własność. Właścicielem będzie się dopiero po spłaceniu ostatniej raty.

Data: 2010-05-05 09:53:18
Autor: cirrus
Niedoceniony Gomułka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrppgl$hdf$3news.onet.pl...
[...]

A powinni dostać za darmo, oddasz im swoja własność?

--
stevep

Data: 2010-05-05 23:34:03
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-05 09:53, cirrus pisze:
[...]

Gierek mógł budować mieszkania za parę groszy dla ludzi, więc mógłby i Tusk.

Data: 2010-05-06 14:01:36
Autor: cirrus
Niedoceniony Gomułka

Data: 2010-05-06 05:04:03
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka

Data: 2010-05-07 01:04:21
Autor: Anatol
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrsoih$qa6$2news.onet.pl...

Gierek mógł budować mieszkania za parę groszy dla ludzi, więc mógłby i Tusk.

Na te grosze składają się miliardy z ujemnie oprocentowanych książeczek mieszkaniowych, zawłaszczone bez należytego wynagrodzenia prywatne grunty czy dewastacja środowiska naturalnego.

Anatol

Data: 2010-05-03 21:43:01
Autor: Neko
Niedoceniony Gomułka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Jednak to Gierek rozbudował Polskę. I nie zapominaj że z Gomułki nie było ubezpieczeń społecznych dla rolników.

Gierek rozbudowal Polske za kredyty, ktore i tak w 90% roztrwonil

Przez kolejne 30 lat musielismy te jego kredyty splacac!

To zadziwiajace, ze nadal tak podstawowe rzeczy nalezy co poniektorym
tlumaczyc.

Aha. I jeszcze jedno: Lenin UMARŁ!

Data: 2010-05-03 21:49:53
Autor: boukun
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrn909$dn0$1news.onet.pl...
[...]

A mimo to rozbudował, jak nikt inny po nim, a inni po nim, rozkrtadli cały majatek narodowy Polaków i pozostawili za sobą zgliszcza...

Przez kolejne 30 lat musielismy te jego kredyty splacac!

Srać na rzadko. Na Panów złodzieji, którzy zrujnowali to, co naród za Gierka wybudował i zaorali wszystkie zakłady pracy, narósd musi pracować...

boukun

Data: 2010-05-03 22:02:51
Autor: boukun
cuchnie rzydkiem ze swidnicy

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrn9tj$j3k$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

boukun

Rzydku wracaj kafelki ukladac, leb masz za ciasny na polityke
i cuchnie od ciebie sledziami z beczki

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z
biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-03 21:57:18
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 21:43, Neko pisze:
[...]

Ale jednak za kredyty rozbudowywał kraj. A obecne kredyty są przeżerane przez różnego rodzaju "managerów" i dyrektorów mianowanych z partyjnego nadania.

Idea Lenina nigdy nie umrze!

Data: 2010-05-03 21:46:20
Autor: Anatol
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrn8p9$coc$1news.onet.pl...

Jednak to Gierek rozbudował Polskę.

To niby za Gomułki nie rozbudowywano ?

I nie zapominaj że z Gomułki nie było ubezpieczeń społecznych dla rolników.

Przez 8 lat Gierka też nie było - wprowadzono je dopiero gdy nastąpiła kastrofa w produkcji rolnej, wynikająca ze wcześneijszej polityki rolnej Gierka.

Anatol

Data: 2010-05-03 22:00:29
Autor: u2
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 21:46, Anatol pisze:
To niby za Gomułki nie rozbudowywano ?

A rozbudowano ? W jakim stopniu ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Gomu%C5%82ka

Wykończyły go czystki antyżydowskie, choć żonę miał żydówkę, która
wprowadzała tych żydowskich towarzyszy ze wschodu na stołki :

http://wiadomosci.onet.pl/1473976,1292,1,czy_marzec_1968_r_byl_nieuchronny,kioskart.html

No i oczywiście epokę szczęśliwości tow.Wiesława zakończył krwawy
grudzień 1970.

Data: 2010-05-03 23:37:12
Autor: Anatol
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdf2b62$0$19183$65785112news.neostrada.pl...

To niby za Gomułki nie rozbudowywano ?

A rozbudowano ? W jakim stopniu ?

Dynamika wzrostu PKB ogółem w ciągu lat 1961-1970 była znacznie większa niż w latach 1971-80 .

Większe inwestycje to kopalnie w węgla kamiennego  w Turoszowie i Koninie, siarki w Tarnobrzegu, rud miedzi w Legnicy, huta miedzi w Głogowie, Rybnicki Okręg Węglowy, rurociąg "Przyjaźn, rafineria w Płocku, bardzo trafiona licencyjna produkcja Fiatów 125 (90% produkcji na eksport), zakłady azotowe w Puławach, 1000 nowych szkół, bezstratne dla gospodarki przejście zimy stulecia w 1963. Wszystko to bez żadnych zobowiązań dla następnych pokoleń z tytułu nawisu inflacyjnego, hiperinflacji, pustych półek czy długu zagranicznego.

Anatol

Data: 2010-05-03 22:01:21
Autor: jadrys
Niedoceniony Gomułka
W dniu 2010-05-03 21:46, Anatol pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrn8p9$coc$1news.onet.pl...

Jednak to Gierek rozbudował Polskę.

To niby za Gomułki nie rozbudowywano ?

W bardzo znikomym stopniu. Prawdziwy boom nastał dopiero za Gierka.

[...]

No ale jakby na to nie patrzeć, to właśnie Gierek ja wprowadził.

Data: 2010-05-03 22:12:17
Autor: Adam
Niedoceniony Gomułka

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hrn888$l9b$1inews.gazeta.pl...
[...]

To za Gomułki była sprzedawana kiełbasa???
AC

Data: 2010-05-03 13:26:44
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 22:12, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:

To za Gomułki była sprzedawana kiełbasa???

Była. Czasem w domu pojawiało się cudo o nazwie "jałowcowa", ślicznie
pachnące dymem i tak twarde że należało gryźć ostrożnie zeby sobie
zębów nie połamać. Niestety mojego ojca (klasę robotniczą  miast i wsi
ludu pracującego) stać było na takie fanaberie tylko od święta, proza
życia to był salceson, świństwo o nazwie "zwyczajna" albo kaszanka.
J-23

Data: 2010-05-03 16:59:08
Autor: Bruner
Niedoceniony Gomułka

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:d3d9ccce-2a6f-4a4a-8f39-

[...]

Tak to tylko parchy zyly wtedy, kielbase, szynki kupowalo sie bezposrednio u rolnika i wszystko bylo i jakie jeszcze dobre.Tak jak za okupacji szmuglowalo sie wszystko ze wsi do miasta.

Data: 2010-05-03 14:03:37
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 22:59, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

Tak to tylko parchy zyly wtedy,
Sam jesteś parchem śmieciu. Taki był los uczciwych, ciężko pracujących
ludzi w prylu. Ale co takie bydlę jak ty może wiedzieć o
uczciwości....
J-23

Data: 2010-05-03 17:16:45
Autor: Bruner
Niedoceniony Gomułka
znowu pierdolisz od rzeczy jechalo sie kupowalo i placilo, a jak sie jakiemus wszarzowi nie chcialo dupy z domu ruszyc to pozostawlo mu tylko zrec swinskie kopytka.

kolo mnie mieszkal taki jeden np. jak sie zaczynal piatek to szedl do monoplu potem po kawalek padliny do miesnego i tak mu zlatywalo do poniedzialku.

a ja kulturalnie na wies do rolnika, pol swiniaka, robilo sie kielbaski wedzone, szyneczki az palce bylo lizac, swieze mleko, super serek, jajeczka.

Data: 2010-05-03 14:30:58
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 23:16, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

znowu pierdolisz od rzeczy jechalo sie
CZYM durniu? Samochodem może, za Gomułki?? ROTFL!

> kupowalo i placilo,
CZYM durniu? Klasa robotnicza ludu pracującego miast i wsi zarabiała u
wiesia gumułki akurat tyle żeby z głodu nie zdechnąć jak za okupacji,
a i to pod warunkiem że pracowali oboje. Świnie u wiesia gumułki
podobnie jak krowy i inne żyjątka miały w uszach kolczyki jak za
okupacji, a samodzielne uśmiercenie bydlęcia i przerobienie go na
jadło było KARANE jako przestępstwo kryminalne- jak za okupacji.
Wieśniaki za wiesia gumułki miały OBOWIĄZEK dostarczania tzw.
kontyngentów czyli przymusowych dostaw żarła wszelakiego, zupełnie jak
za okupacji niemieckiej.
Wciskaj swoje bzdety i pierdoły jakimś palantom którzy tamtych czasów
nie pamiętają, a więc nie na tej grupie. Bo tu za swoje kłamstwa
zawsze zarobisz wirtualnego plaskacza.
J-23

Data: 2010-05-03 17:36:16
Autor: Bruner
Niedoceniony Gomułka
Kloss byles maly i dyrny wtety tak jak dzisiaj takze co mozesz pamietac, jak ktos chcial to mial,

Data: 2010-05-03 14:07:26
Autor: Hans Kloss
Niedoceniony Gomułka
On 3 Maj, 22:59, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

.Tak jak za okupacji

...ale niechcący wyspnęla ci sie odrobinka prawdy o pieprzonym prylu.
JAK ZA OKUPACJI...
J-23

Data: 2010-05-04 11:47:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Niedoceniony Gomułka
[...]

ANATOL... - NIEPITOL...!!!

- nieporuwnuj PABIEDY z POLONEZEM...!!!

Nieśmis łoddzielnie poruwnywać poscegulnych łokresuw CIUćMOKU...!!!

GIEREK był ino komtynułacjom GOMUŁKI i tsa pedzieć, ze iten, iten wpseciongu
swojich żonduw bardzo wiela pobudowały...

Miołem łokazjem edukować siem wjednej z 1000-ca skułek zagomułki, a fachowości
hydrałlika zagierka siem wyłucyłem...

I pikne casy dlo modzikuw tobyły - miałymy młodość, seroki wybur, skromnom, bo
skromnom, ale zato PEWNOM psysłość...!

Podsumowujonc, coza GOMUŁKI i GIERKA pobudowały, toza KAPITULIZMU
popsedowały/rozdowały i roztrwoniły...

--

Niedoceniony Gomułka