Niedopracowana e-lokata Getinbanku.

Data: 2009-03-14 18:31:05
Autor: mirek
Niedopracowana e-lokata Getinbanku.
2 tygodnie temu wypełniłem na stronie Getinu wniosek o lokatę. Od razu na maila dostałem nr konta do przelewu z uwagą o obowiązkowym tytule przelewu - pesel i nr wniosku. Następnego dnia przelałem pieniądze i spokojnie czekałem na kuriera. Pojawił się wczoraj ale nie z potwierdzeniem założenia lokaty a z "umową oszczędnościowej lokaty terminowej". Potwierdzenie lokaty mam otrzymać po podpisaniu umowy i przelewie środków. Nic to, przelew dawno zrobiony a podpisaną umowę zabrał kurier. Najciekawsze są 2 pierwsze punkty umowy. Warunkiem założenia lokaty jest podanie w tytule przelewu numeru umowy przywiezionej przez kuriera. Punkt drugi mówi, że jeśli powyższy warunek nie zostanie spełniony to Getin zwróci środki na rachunek, z ktorego zostały przelane. Dodam jeszcze, że kurier z początku nie chciał mi dać umowy bo w dokumentach zwrotnych miał wykazane ksero mojego dowodu osobistego o czym oczywiście nie mogłem wiedzieć, że będzie potrzebne. Mam teraz lecieć do oddziału Polbanku sprawdzić, czy pieniądze nie wróciły?  Ma już ktoś potwierdzenie lokaty przy takich błedach w procedurze zakładania lokaty?
Mirek.

Data: 2009-04-13 19:12:46
Autor: Peet