Niedopuszczalna manipulacja rządu

Data: 2011-01-24 17:09:56
Autor: u2
Niedopuszczalna manipulacja rządu
... i jego sługusów :

http://wpolityce.pl/view/6435/Beata_Gosiewska___Uwazam__ze_pasazerowie_Tu_154_mogli_zostac_zamordowani_.html

"Ponadto Beata Gosiewska odniosła się do informacji o rzekomym
wywieraniu presji na pilotów i podkreśla, że załoga lądowała wcześniej w
różnych warunkach i nikt nie skarżył się na wywieranie presji.

    Przecież piloci nie zamierzali tam lądować, a tylko chcieli
sprawdzić, jakie są warunki i ewentualnie zrobić podejście próbne.
Piloci robili podejście, ale odchodzili, o czym rząd polski wcześniej
nie mówił. To skandaliczna, niedopuszczalna manipulacja rządu. Mówienie
o presji psychicznej też jest fałszywe, bo pilot chciał tylko sprawdzić,
jaka jest sytuacja, a nie lądować. Przecież ci piloci lądowali w
warunkach wojny i jakoś wytrzymywali presję. To lotnisko nie było
przygotowane i nikt tego nie sprawdził. Premier Tusk i minister Miller
nie powinni być sędziami we własnej sprawie. Międzynarodowi niezależni
eksperci powinni badać przyczyny tej katastrofy.  - mówi Beata Gosiewska
w wywiadzie dla portalu Onet.pl."

Data: 2011-01-24 17:17:39
Autor: jedrus
Niedopuszczalna manipulacja rządu
W dniu 2011-01-24 17:09, u2 pisze:

     PrzecieĹź piloci nie zamierzali tam lądować, a tylko chcieli
[...]
eksperci powinni badać przyczyny tej katastrofy.  - mĂłwi Beata Gosiewska
w wywiadzie dla portalu Onet.pl."

Ubot, potrafisz to przetlumaczyc na Polski? Wstawiles tego gniota to zechciej laskawie teraz przetlumzcyc.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 17:19:44
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 17:17, jedrus pisze:
Ubot, potrafisz to przetlumaczyc na Polski? Wstawiles tego gniota to
zechciej laskawie teraz przetlumzcyc.

Nie moja wina, że nie umiesz czytać. Ale to typowe dla takich mało
inteligentnych wypierdków jak ty.

Data: 2011-01-24 17:35:52
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 17:19, u2 pisze:

Ubot, potrafisz to przetlumaczyc na Polski? Wstawiles tego gniota to
zechciej laskawie teraz przetlumzcyc.

Nie moja wina, że nie umiesz czytać. Ale to typowe dla takich mało
inteligentnych wypierdkĂłw jak ty.

Widzisz, ja przeczytalem ty zaznaczylec te koleczka, paleczki, slupeczki i wkleiles nie widzac nawet co wklejasz. Wkleiles Gosiewska to teraz ja przetlumacz a nie pierdol o inteligencji bo nie wiesz nawet co to znaczy.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 17:46:22
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 17:35, jedrus pisze:
Widzisz, ja przeczytalem ty zaznaczylec te koleczka, paleczki, slupeczki
i wkleiles nie widzac nawet co wklejasz. Wkleiles Gosiewska to teraz ja
przetlumacz a nie pierdol o inteligencji bo nie wiesz nawet co to znaczy.

Nie potrafisz czytać, nie potrafisz pisać, nie potrafisz samodzielnie
myśleć.

Po prostu głąb jesteś :)

Niedopuszczalna manipulacja rządu