Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria

Data: 2013-03-08 18:39:26
Autor: Pszemol
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Odkąd od ponad 2 lat używam iPhone z iOS na pokładzie
nauczyłem się, że system jest "dla ludzi", dobrze przemyślany
i zachowuje się tak jak się od niego oczekuje...
Uczulony jestem więc na niedoróbki w innych systemach
operacyjnych - na przykład mam Nexusa 7 od Googla
z najnowszym andkiem na pokładzie i drażni mnie taka
niedoróbka - opiszę scenariusz:

- używam urządzenie na baterii... zostawiam włączone
- zapominam o nim kilka dni, bateria się wyładowuje - ok
- włączam do USB peceta w roli ładowarki... pokazuje się
na pustym ekranie biała ikonka bateryjki i znika...
- niestety w tym stanie urządzenie NIE POKAZUJE ile
procent jest już naładowane, to pierwszy ból
- próba włączenia go po kilkunastu minutach ładowania
daje efekt taki, że system startuje, pokazuje się ekran
logowania, logujesz się do systemu, widzisz że Nexus
wchodzi na wifi, nawet pojawia się w komputerze jako
USB Storage i tu drugi ból: wszystko co widać w tym
stanie na ekranie to małe okienko z kręcącym się kółkiem
i napisem Powering Off... po czym się urządzenie wyłącza.

Pytam się teraz - PO JASNĄ CHOLERĘ pozwala się włączyć
skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli i urządzenie
się automatycznie samo wyłącza??? Jeśli wiemy, że nie
ma energii w baterii to nie reagujemy na próby włączenia
skoro nic, absolutnie nic one nie dadzą i tylko wyładują
baterię która i tak nie jest jeszcze naładowana?

Jak to się dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.
Włączamy do USB w celu ładowania... Co się dzieje?
Ano ikona postępu ładowania pojawia się w kolorze
czerwonym Z NUMERYCZNYM OKREŚLENIEM % STANU
naładowania baterii, np. 2%. W tym stanie urządzenie
NIE REAGUJE na guzik włączania - po prostu się nie
włącza. Gdy ikona pokaże 4% URZĄDZENIE SAMO SIĘ
WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

Nie ma zgadywanek, nie ma włączania gdy się nie może
włączyć, nie ma wkurzania urzytkownika który myśli że
już można coś sprawdzić tylko po to aby dowiedzieć się
że urządzenie się właśnie wyłącza - konkluzja?

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Data: 2013-03-09 07:11:10
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kheu69$dlp$1dont-email.me...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:khe098$evh$1dont-email.me...
- włączam do USB peceta w roli ładowarki...

500mA

No i? Sądzisz że 2.5W mocy to za mało? :-)

Nie ma tu jednak różnicy, bo ten sam efekt jest na ładowarce
z USB takiej do kontaktu w ścianie.

- niestety w tym stanie urządzenie NIE POKAZUJE ile
procent jest już naładowane, to pierwszy ból

moje androidy pokazuja, smiem twierdzic ze nexus tez
(0-25-50-75-100%)

Sugerujesz, że włączy się dopiero jak będzie mieć 25%?
Bo inaczej mnie to nie bardzo obchodzi - chcę wiedzieć
kiedy mogę już włączyć i się nie wyłączy sam...

[...]

bo jezeli uzywa sie dolaczonej ladowarki o 4 razy wiekszym
pradzie mozna z niego normalnie korzystac...

Nieprawda.
Na firmowej ładowarce sieciowej jest ten sam problem.

Jeśli wiemy, że nie
ma energii w baterii to nie reagujemy na próby włączenia
skoro nic, absolutnie nic one nie dadzą i tylko wyładują
baterię która i tak nie jest jeszcze naładowana?

oczywiscie ze dadza przy uzyciu DOLACZONEJ LADOWARKI

??? Cały czas Nexus był podłączony do peceta.

[...]

co powoduje zwiekszenie czasu ladowania z gniazda w
komputerze o kilkaset %

I co z tego, skoro można go używać a jak się chce szybciej
to można wyłączyć? W przypadku Nexusa nie wiadomo
kiedy można go włączyć a jak się go próbuje włączyć to
zużywa tą nienaładowaną baterię tylko po to aby powiedzieć
użytkownikowi że właśnie się wyłącza - już po zarejestrowaniu
się jako USB Storage w pececie, a więc można zacząć jakieś
kasowanie, kopiowanie które zostanie przerwane w trakcie
bo tablet się postanowił wyłączyć. Nie kłóć się bo to jest kupa.

Nie ma zgadywanek, nie ma włączania gdy się nie może
włączyć, nie ma wkurzania urzytkownika który myśli że
już można coś sprawdzić tylko po to aby dowiedzieć się
że urządzenie się właśnie wyłącza - konkluzja?

przeciez apple wie lepiej...

I dobrze bo powinno wiedzieć kiedy urządzenie ma na tyle
prądu w baterii aby dało się go używać w czasie ładowania.
A Google niestety nie wie, bo jest głupie.

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

chyba ze ma sie mozg i potrafi sie go uzywac, wtedy mozna
przyjemnie korzystac z urzadzenia ktore nie probuje
'myslec' za ciebie...

Chyba nie zrozumiałeś co przeczytałeś.

Data: 2013-03-10 09:59:35
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

a jaką wydajność ma ta ładowarka gniazdkowa?

bo szybki przegląd internetu wskazuje że są łądowarki 500mA  750mA i 2.5A

orzeszki przeciw dolarom że w standarcie HTC daje najsłabszą ładowarkę, taką która nałąduje akumulator ale nie jest w stanie równolegle łądować wyczyszczonego do zera akumulatora i zasilać smarta.

Wybacz ale system nie wie jak jest z łądowarka, dowiaduje sie o tym w chwili gdy system zasilania zasignalizuje spadek napięcia zasilacza.

Kup sobie mocniejszą ładowarkę. a w kompach można ustawić czasem jeden port jako port ładowania sprzętu wtedy on potrafi dawać bodajże 1 czy 1.5A a nie standardowe 500mA.

Data: 2013-03-10 08:23:40
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khhi11$m9k$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

To jest oryginał od Nexusa 7.

[...]

Skąd u Ciebie teza, że wyczyszczony akumulator do zera bierze więcej prądu
w czasie ładowania? Skąd wiesz, czy nie ładują stałym prądem cały czas aż
do momentu naładowania, gdzie zmieniają na prąd malutki, podtrzymujący?

[...]

Kupienie mocniejszej ładowarki NIC TU NIE DA.
Skup się i przeczytaj jaki problem opisałem...

Nie skarżę się na to, że tablet ładuje się zbyt powoli - skarżę się na to że w czasie
ładowania go od zera NIE WIADOMO KIEDY JUŻ MOŻNA GO WŁĄCZYĆ i jedyne
co możesz zrobić w takiej sytuacji to spróbować go włączyć i jak się nie wyłączy
to cool, ale jak włączysz za wcześnie to się wyłączy i tylko się wkurzysz opóźniając
moment na który czekasz...

Data: 2013-03-10 09:31:32
Autor: Michal Tyrala
NiedorĂłbki w Androidzie. Odcinek 1 - wy?adowana do zera bateria
On Sun, 10 Mar 2013 09:59:35 +0100, Marek Dyjor wrote:
> Nie ma tu jednak różnicy, bo ten sam efekt jest na ładowarce
> z USB takiej do kontaktu w ¶cianie.

 a jak± wydajno¶ć ma ta ładowarka gniazdkowa?

 bo szybki przegl±d internetu wskazuje że s± ł±dowarki 500mA  750mA i 2.5A

 orzeszki przeciw dolarom że w standarcie HTC daje najsłabsz± ładowarkę,

Miszcz ma ASUSa ;-)

A HTC do telefonu daje 1A (wg BMW max 900mA idzie w aku). Samsung do
Taba dał 2A, z czego wg BMW do baterii idzie max 1650mA (maxy w sensie
pr±d na wyładowanej baterii, bo litówki jako¶ się wg exp(-t) ładuj±...

Co nie zmienia faktu, że gupi telefon (jednak mniejszy wyswietlacz i
zwykle slabsze flaki niz tablety) jak robił w pociagu za Aero2->WiFi to
w chwilach kryzysu zasiegowego wpieprzał 2.1A. I był zdechł w ca godzinę
(choc pewnie powinien się od razu wylaczyc ;-))) mimo podlaczonego
ładowania.

 Kup sobie mocniejsz± ładowarkę. a w kompach można ustawić czasem jeden port  jako port ładowania sprzętu wtedy on potrafi dawać bodajże 1 czy 1.5A a nie  standardowe 500mA.

Z ciekawosci: USB 2, czy 3? Bo 3 AFAIR z definicji moze dac 1A?

(*) BMW = Battery Monitor Widget
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-09 08:50:48
Autor: Michal Tyrala
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
On Fri, 8 Mar 2013 18:39:26 -0600, Pszemol wrote:
 Gdy ikona pokaże 4% URZˇDZENIE SAMO SIĘ
 WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

Tylko wiesz, jak chcesz urzadzenie naladowac szybciej, a nie
potrzebujesz go juz teraz, to takie samowlaczenie się nie jest dobrym
pomyslem.
I uprzedzajac, bo zaraz się dowiem ze wymyslilem z kosmosu problem --
padło, wyjezdzam, do posadzenia się w tramwaju, pociagu, etc nie
potrzebuje klamota, ale chce miec jak najwiecej energii w podrozy.

A co do tych kilku procent -- Andek po wlaczeniu troche sobie mieli, i
IMO intensywnosc tego co się dzieje zalezy od tego, ile mediow lezy po
pamieciach, ile jest aplikacji do wystartowania (i puszczenia w tle, iOS
chyba tu nie ma duzo roboty). Mozna wtedy oczywiscie jakis prog ustalic,
ale albo bedzie za nisko przy obciazonym urzadzeniu i tak padnie podczas
wstawania, albo przy swiezutkim urzedzeniu bedzie ten prog ustawiony
zachowawczo, ale zdecydowanie za wysoko (a akurat kogos moze palic, zeby
miec klamota chodzic tu i teraz).

 Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemy¶lanym
 systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
 bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Ale nie miales poprzednio E52? :-)

Data: 2013-03-09 07:05:41
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjltv8.ssr.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
Tylko wiesz, jak chcesz urzadzenie naladowac szybciej, a nie
potrzebujesz go juz teraz, to takie samowlaczenie się nie
jest dobrym pomyslem.

A dlazego twierdzisz, że będzie ładować się wolniej?
Może ładowanie baterii w iPhone jest lepiej przemy¶lane
niż w niektórych opisywanych tu telefonach z Andkiem,
gdzie bilans ładowania był ujemny gdy się używało
w samochodzie telefonu jako nawigacji... w iPhone mimo
pracy w takiej roli bateria się ładuje a nie rozładowuje
podł±czona do gniazda zapalniczki w aucie...

I uprzedzajac, bo zaraz się dowiem ze wymyslilem z kosmosu problem --
padło, wyjezdzam, do posadzenia się w tramwaju, pociagu, etc nie
potrzebuje klamota, ale chce miec jak najwiecej energii w podrozy.

Wybacz, ale statystycznie rzecz ujmuj±c to gdy wł±czasz do pr±du
CAŁKOWICIE wyładowane urz±dzenie to więcej masz przypadków
takich że wła¶nie go chcesz użyć a nie ładujesz go na za¶...

Tak czy inaczej nawet w twoim przypadku, je¶li podejrzewasz że
się wolniej będzie ładować wł±czone to możesz go wyłaczyć - nie
w tym rzecz że urz±dzenie się samo wł±cza tylko problemem jest
tu że Nexusa 7 nie wiadomo kiedy można już wł±czyć a kiedy
jest jeszcze za wcze¶nie.

[...]

Co to znaczy "trochę sobie mieli"? :-)) A co to ma do rzeczy??

Przecież mówimy o wł±czaniu urz±dzenia CAŁY CZAS PODŁˇCZONEGO
do ładowarki!!!! Je¶li tylko bilans ładowania jest dodatni to niech
sobie tam mieli ile chce mielić - je¶li się wł±czył to nie powinien się
wył±czać tylko kontynuować pracę w czasie ładowania.

 Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemy¶lanym
 systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
 bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Ale nie miales poprzednio E52? :-)

Używałem wielu telefonów - E51 i E52 też miałem czasem w ręce.
Jednak przez ostatnie 2 i 1/4 roku moim głównym telefonem był
iPhone 4 a teaz od niecałego miesi±ca mam iPhone 5 i jestem
zadowolony z tego jak to urz±dzenie jest przemy¶lane i funkcjonalne.

Data: 2013-03-09 13:58:38
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 07:05:41 -0600, Pszemol wrote:
> Tylko wiesz, jak chcesz urzadzenie naladowac szybciej, a nie
> potrzebujesz go juz teraz, to takie samowlaczenie się nie
> jest dobrym pomyslem.

 A dlazego twierdzisz, że będzie ładować się wolniej?

Bo jesli ladowane urzadzenie ciagnie prad, to prad ten nie idzie do
baterii. Fizyka w szkolce byla? Jakies I prawo Kirchoffa, te okolice.

> [...]

 CAŁKOWICIE wyładowane urz±dzenie to więcej masz przypadków
 takich że wła¶nie go chcesz użyć a nie ładujesz go na za¶...

O, dzieki, na Ciebie zawsze mozna liczyc.

 Co to znaczy "trochę sobie mieli"? :-)) A co to ma do rzeczy??

 Przecież mówimy o wł±czaniu urz±dzenia CAŁY CZAS PODŁˇCZONEGO
 do ładowarki!!!!

I JESZCZE SIEDEM WYKRZYKNIKOW!!!!!! Jeżeli dobra ładowarka daje 1.5A, a urzadzenie bierze 0.5A, czy czasem
blizej 1A, to ile zostanie do ładowania? Dalej 1.5A, tak? I jak dla mnie tutaj jest koniec tego w±tku. I przepraszam za probe
podjecia merytorycznej dyskusji.

Uuuuhu, jest trop...

Data: 2013-03-09 08:06:19
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjmg0e.ssr.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

Bo jesli ladowane urzadzenie ciagnie prad, to prad ten nie idzie do
baterii. Fizyka w szkolce byla? Jakies I prawo Kirchoffa, te okolice.

Tak jest tylko przy założeniu że ładowanie i zasilanie urz±dzenia
wymagaj± więcej niż dać może ładowarka. A to nie zawsze jest prawda.

> [...]

 takich że wła¶nie go chcesz użyć a nie ładujesz go na za¶...

O, dzieki, na Ciebie zawsze mozna liczyc.

Mam zupełnie rozładowany telefon po tym jak zapomniałem go
wył±czyć przed transatlantyckim lotem - albo po całej nocy
intensywnej imprezy w klubie - wł±czam go do pr±du
i chcę wiedzieć kiedy najszybciej mogę z niego skorzystać...

W przypadku telefonu na Androidzie - nie wiem. Muszę zgadywać.
Ale przy zgadywaniu muszę uważać LOL :-) bo jak wł±czę za wcze¶nie to
nic z tego - nie wł±czy się a na dodatek spowolni się proces ładowania.
W przypadku iPhone - sam się wł±czy i będę mógł zadzwonić po
taksówkę w czasie gdy telefon dalej będzie się beztrosko ładował.

[...]

I uważasz, m±dralo, że sam fakt że będzie się wolniej ładował
wł±czony jest uzasadnieniem tego, że tablet się jednak wł±cza
aby pokazać napis "powering off" i się za moment wył±czyć? :-)
No gratuluję poczucia humoru...

Czy nie lepiej byłoby, gdyby NIE wł±czał się wtedy gdy nie ma
po co się wł±czać?? Wytłumacz mi, gdzie tu widzisz jak±¶ logikę??

Data: 2013-03-09 14:54:44
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 08:06:19 -0600, Pszemol wrote:

> [...]

 Tak jest tylko przy założeniu że ładowanie i zasilanie urz±dzenia
 wymagaj± więcej niż dać może ładowarka. A to nie zawsze jest prawda.

Moze przy dumbfonach z bateriami 0.7mAh. Jest jakies urzadzenie typu
wspolczesny smartfon lub tablet ktore żre pradu na tyle malo, zeby nie
rzutowalo to na ladowanie baterii?

Ewentualnie inaczej -- czy s± ładowarki zdolne dać REALNIE taki prad,
zeby zaszło to co chcesz?
> [...]
> podjecia merytorycznej dyskusji.

 I uważasz, m±dralo, że sam fakt że będzie się wolniej ładował

A jednak.

 jest uzasadnieniem tego, że tablet się jednak wł±cza
 aby pokazać napis "powering off" i się za moment wył±czyć? :-)

A skad on ma wiedziec ile ładunku mu wystarczy na pelne uruchomienie
się? Tu s± apki w tle, widgety... Doci±żone urz±dzenie ma o wiele
cięższy energetycznie start niz takie OOTB.

Postaw sobie moze jakis battery monitor, jakis OS monitor i poogladaj co
się dzieje po uruchomieniu.

 No gratuluję poczucia humoru...

 Czy nie lepiej byłoby, gdyby NIE wł±czał się wtedy gdy nie ma
 po co się wł±czać?? Wytłumacz mi, gdzie tu widzisz jak±¶ logikę??

Prosze mi nie odwaracać kota ogonem -- mi się nie podobala idea, ze
klocek się sam wlacza.

PS. Nie wiem jak w ogole natrafiles na ten problem. Ja wiem, ze jak
urzadzenie padlo, to chwili potrzebuje, zeby zgromadzic tyle pradu, zeby
wstac. I jesli mam potrzebe pilniejszego uzycia, to telefonowi daje te
2-3min w spokoju i wstaje.

PPS. Przy małym zgromadzonym ładunku i dużym obci±żeniu % naładowania
jest silnie umowny. I pewnie ledwo-co bateria obciazona 200mA da zdrowo
ponad 5x wiecej, niz obci±żona 1A. --

Data: 2013-03-09 09:40:53
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjmj9k.ssr.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

O ile większy? O 5%? O 10%?
Bronisz Androida jak za¶lepiony fanatyk religijny.
To, że urz±dzenie wł±cza się tylko po to aby się natychmiast wył±czyć
to jest KICHA bezdyskusyjna. Je¶li nawet s± różnice w zapotrzebowaniu
na pr±d to tak jak zgadywałe¶ wcze¶niej - można pu¶cić system z ładowarki
kosztem małego spowolnienia procesu ładowania a nie udawać że wszystko
OK, wł±czać się tylko po to aby wy¶wietlić komunikat Powering Off.

[...]

Niech się sam nie wł±cza zatem - niech tylko da inny sygnał
że już może się wł±czyć i kontynuawać pracę z ładowarki...
Na razie takiego sygnału nie ma - ikona ładowarki zmienia
wygl±d dopiero gdy masz ćwierć maksymalnego ładunku
w akumulatorze a przecież jest oczywiste, że da się używać
urz±dzenie dużo, dużo wcze¶niej... A więc mamy gniota który
biedak "nie wie" kiedy może się wł±czyć a kiedy nie może...

[...]

Ale JAKIEJ CHWILI!!?? To jest wła¶nie pytanie za 10 punktów.
Czy wystarczy 5 minut? Nie? OK, to 7? A może 12 minut???
Użytkownik chce wiedzieć kiedy najwcze¶niej można wł±czyć
urz±dzenie aby działało - iOS daje mu tak± informację, przy
okazji samodzielnie się wł±czaj±c, Android nie daje bo jest
uniwersalnym gniotem który ma ino ino działać na byle
jakim sprzęcie a nie jest, jak iOS, przemy¶lany i dopracowany
do konkretnej linii urz±dzeń.

PPS. Przy małym zgromadzonym ładunku i dużym obci±żeniu % naładowania
jest silnie umowny. I pewnie ledwo-co bateria obciazona 200mA da zdrowo
ponad 5x wiecej, niz obci±żona 1A.

Wymówki mnożysz a nie zmienia to faktu że iOS jest funkcjonalny
i daje użytkownikowi urz±dzenie gotowe do użycia jak tylko stanie
się gotowe a Android to kicha, która "nie wie" i użytkownik musi
zgadywać i być na łasce losu bo kupił gniota bez finezji i polotu :-)

Data: 2013-03-09 16:07:18
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 09:40:53 -0600, Pszemol wrote:
> A skad on ma wiedziec ile ładunku mu wystarczy na pelne uruchomienie
> się? Tu s± apki w tle, widgety... Doci±żone urz±dzenie ma o wiele
> cięższy energetycznie start niz takie OOTB.

 O ile większy? O 5%? O 10%?

Dwadziescia osiem coma trzy.

 Bronisz Androida jak za¶lepiony fanatyk religijny.

Nie mierz innych według siebie.

 Na razie takiego sygnału nie ma - ikona ładowarki zmienia
 wygl±d dopiero gdy masz ćwierć maksymalnego ładunku
 w akumulatorze

Co? Nie wiem zupełnie o czym piszesz.

> [...]
> urzadzenie padlo, to chwili potrzebuje, zeby zgromadzic tyle pradu, zeby
> wstac. I jesli mam potrzebe pilniejszego uzycia, to telefonowi daje te

 Ale JAKIEJ CHWILI!!??

WERSALIKI! WYKRZYKNIKIKI!! PYTAJNIKI!!!

 To jest wła¶nie pytanie za 10 punktów.  Czy wystarczy 5 minut?

Ja rozumiem, że na fizyce ,,byłem chory''. Ale wyżej stoi ile potrzebuje
mój telefon. Czytać umiemy?

> PPS. Przy małym zgromadzonym ładunku i dużym obci±żeniu % naładowania
> jest silnie umowny. I pewnie ledwo-co bateria obciazona 200mA da zdrowo
> ponad 5x wiecej, niz obci±żona 1A.

 Wymówki mnożysz

Nie. Edukuję nieuka. I Kirchoffa nadrobiłe¶, jak sobie jakie¶ baterry
university na necie przegladniesz to też Ci się nic nie stanie.

 a nie zmienia to faktu że iOS jest funkcjonalny i daje użytkownikowi
 urz±dzenie gotowe do użycia jak tylko stanie się gotowe

A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony zachowawczo,
czyli za wysoko?

PS. Dostrzegam tutaj też parcie na dorzucanie orzeszków. Wiec na
dobranoc: iOS jest the best, jego useria moimi góró. Papa.

Data: 2013-03-09 14:35:33
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjmnhm.d4m.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]
> się? Tu s± apki w tle, widgety... Doci±żone urz±dzenie ma o wiele
> cięższy energetycznie start niz takie OOTB.

Czyli nie wiesz - a być może różnica pomiędzy wetknięt± SD card
lub niewetknięt± jest poniżej 1% bo np. 80% pr±du bierze LCD?

A to czy s± uruchomione apki, widgety i ile ich jest uruchomione
to wiadomo, bo przecież tablet się nam wył±czył z powodu słabej
baterii, a więc system moze pamiętać co miał wł±czone albo po
prostu jakie miał zapotrzebowanie na pr±d sprzed wył±czenia.
Po wł±czeniu ponownym zapotrzebowanie na pr±d będzie prawie
identyczne i łatwo można oszacować ile trzeba ładować baterię.

Twój argument broni±cy producenta który rzekomo nie potrafi
oszacować nawet z grubsza minimalnego czasu ładowania pustej
baterii zanim pozwoli na wł±czenie urz±dzenia leży więc w gruzach.

 Bronisz Androida jak za¶lepiony fanatyk religijny.

Nie mierz innych według siebie.

No niestety tak to wygl±da mi co piszesz - idziesz ¶lepo w zaparte
zamiast przyznać, że to ewidentna wada systemu, niedoróbka.

 Na razie takiego sygnału nie ma - ikona ładowarki zmienia
 wygl±d dopiero gdy masz ćwierć maksymalnego ładunku
 w akumulatorze

Co? Nie wiem zupełnie o czym piszesz.

Nieuważny jaki¶ jeste¶... Cytuję wypowiedĽ m4rkiza obok:
> [...]

> urzadzenie padlo, to chwili potrzebuje, zeby zgromadzic tyle pradu, > zeby
> wstac. I jesli mam potrzebe pilniejszego uzycia, to telefonowi daje te

Bo ci±gle nie łapiesz ZASADNICZEGO problemu jaki tu poruszam:
użytkownik wie że "chwili" trzeba, ale czasem jest istotne wiedzieć
czy ta chwila ma trwać 5, 10 czy 15 minut bo wychodzi się na lotnisko
za godzinę i warto transfer tch 10-20 gigabajtów przez USB pu¶cić
jak najszybciej...

 To jest wła¶nie pytanie za 10 punktów.  Czy wystarczy 5 minut?

Ja rozumiem, że na fizyce ,,byłem chory''. Ale wyżej stoi ile potrzebuje
mój telefon. Czytać umiemy?

A napiszesz mi też ile potrzebuje mój Nexus 7?

> [...]

Nie. Edukuję nieuka. I Kirchoffa nadrobiłe¶, jak sobie jakie¶ baterry
university na necie przegladniesz to też Ci się nic nie stanie.

Wymówki mnożysz, bo ten sam problem ma rozładowany całkowicie
iP5 a jednak inżynierom Apple nie przeszkadzało to dobrze oszacować
minimalny czas jaki jest potrzebny aby wł±czyć urz±dzenie i aby działało.

[...]

Nawet je¶li jest niedokładne oszacowanie to wolę gdy wiem że telefon
się na 100% wł±czy i mogę zadzwonić, niż zgadywankę w której nigdy
nic nie wiadomo i w której telefon wył±czy mi się w trakcie zamiawiania
tejże taksówki na lotnisku i międzynarodowe poł±czenie wła¶nie poszło
się kochać...

Data: 2013-03-10 09:50:01
Autor: Marek Dyjor
Michal Tyrala wrote:
A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony
zachowawczo, czyli za wysoko?

prawdopodobnie tak...

podobnie jak zaprogramowane złudzenie że sie aplikacje szybko staruj± poprzez umieszczenie screena z ekranem startowym aplikacji do wy¶wietlenia na wy¶wietlaczu, podczas l±dowania ia startu.

Data: 2013-03-10 08:19:00
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khhhf2$kr4$1news.task.gda.pl...
Michal Tyrala wrote:
A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony
zachowawczo, czyli za wysoko?

prawdopodobnie tak...

No ale co z tego dla Was wynika?
Wolicie sytuację opisan± w Nexusie 7, gdzie nie wiadomo kiedy już można uruchomić?

Data: 2013-03-10 15:28:49
Autor: Marek Dyjor
Michal Tyrala wrote:
[...]

możesz go uruchomić pewnie w każdej chwili jak kupisz mocniejsz± ładowarkę :)

Data: 2013-03-10 10:16:55
Autor: Pszemol
Michal Tyrala wrote:
[...]

Mocniejsz± niż oryginalna która z Nexusem przyszła w paczce?
Ta już daje 2A. Napisz mi, któr± mam kupić aby wystarczyło pr±du! :-)

Data: 2013-03-10 09:47:22
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

pierdolisz jak zwykle...

pamiętam jak sie zapierałe¶ że nie jeste¶ fanbojem apple, jeste¶ tylko widać cie już nie stać :)

Data: 2013-03-10 08:19:53
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khhha3$kc7$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Jaki¶ merytoryczny argument zaoferujesz czy tylko będziesz fanbojem androida?

Data: 2013-03-09 15:21:55
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-03-09 15:06, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]

Tak jest tylko przy założeniu że ładowanie i zasilanie urz±dzenia
wymagaj± więcej niż dać może ładowarka. A to nie zawsze jest prawda.

O ile przy telefonach jest różnie to przy tabletach jest to
niestety prawda.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-09 12:04:56
Autor: K
W dniu 09-03-2013 01:39, Pszemol pisze:

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

to daj tego nexusa swojemu chlopakowi.

Data: 2013-03-09 14:08:48
Autor: JoteR
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
"Pszemol" napisał:

Jak to się dzieje w iOS? [...] nie ma wkurzania *urzytkownika*

Bo nie ma takowych.
Chyba, że słownik w tym wspaniałym systemie twierdzi inaczej...

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Wniosek całkowicie bzdurny, jak zresztą każdy wyciągany na siłę pod określoną z góry tezę. Tak samo zachowuje się np. wyczerpany LG Viewty, który jako żywo z Androidem nie ma nic wspólnego.

JoteR

Data: 2013-03-09 07:12:53
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:513b3465$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, że jakiś inny system jest TEŻ niedorobionym bublem
nie robi bzdurnym wniosku o tym że Android jest bublem.

Data: 2013-03-09 14:00:24
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 07:12:53 -0600, Pszemol wrote:
> Wniosek całkowicie bzdurny, jak zreszt± każdy wyci±gany na siłę pod > okre¶lon± z góry tezę. Tak samo zachowuje się np. wyczerpany LG
> Viewty, który jako żywo z Androidem nie ma nic wspólnego.

 To, że jaki¶ inny system jest TEŻ niedorobionym bublem
 nie robi bzdurnym wniosku o tym że Android jest bublem.

A moze to jednak PEBKAC?

Data: 2013-03-09 08:07:40
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjmg3o.ssr.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

 To, że jaki¶ inny system jest TEŻ niedorobionym bublem
 nie robi bzdurnym wniosku o tym że Android jest bublem.

Może rozwiniesz temat, co? Moja wina bo wł±czyłem za wcze¶nie???
Nie maj±c ŻADNEGO powodu do oceny czy już czas czy jeszcze nie bo
ikonka baterii będzie wygl±dać tak samo w zakresie 0-25% ładowania?

Data: 2013-03-09 15:22:33
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 08:07:40 -0600, Pszemol wrote:
> A moze to jednak PEBKAC?

 Może rozwiniesz temat, co?

Nie. Jesli chciales merytorycznie, to gał±Ľ wyżej. Tu tylko rzucam
orzeszki trollowi. Sorry.

Data: 2013-03-09 09:41:50
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjmktp.d4m.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
On Sat, 9 Mar 2013 08:07:40 -0600, Pszemol wrote:
> A moze to jednak PEBKAC?

 Może rozwiniesz temat, co?

Nie. Jesli chciales merytorycznie, to gał±Ľ wyżej.
Tu tylko rzucam orzeszki trollowi. Sorry.

Raczej próbujesz obwiniać użytkownika za kiepski produkt.
A to nie wina użytkownika że producent nie przemy¶lał
tej sprawy i nie daje użytkownikowi sygnału kiedy można
już wł±czyć a kiedy jeszcze za wcze¶nie... I taka jest prawda.

Data: 2013-03-09 16:09:27
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 9 Mar 2013 09:41:50 -0600, Pszemol wrote:
> Tu tylko rzucam orzeszki trollowi. Sorry.

 Raczej próbujesz obwiniać użytkownika za kiepski produkt.

Dzielnie brniesz, więc chyba jednak karmię trolla. I nawet mi niezle
idzie. Prawda? :-)

Data: 2013-03-10 09:51:37
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

hm...

zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera...  :)

my¶lę że problem jest marginalny.

Data: 2013-03-10 08:26:39
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khhhi2$l55$1news.task.gda.pl...
zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera...  :)

my¶lę że problem jest marginalny.

My¶lę że nie rozładowuj± ¶wiadomie do zera - po prostu zapomn±
go wył±czyć i nie będ± używać kilka dni - sam się rozładuje do zera.
Ja mam Nexusa 7 od grudnia i zdarzyło się to więcej niż 7-10 razy.

Fakt, używam go sporadycznie, głównie jak jadę gdzie¶ poza miasto.

Nie s±dzę aby mój sposób używania tej tabliczki był niepopularny...
Zreszt± nie ma to znaczenia w omawianym przypadku.

Data: 2013-03-10 09:44:04
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 10 Mar 2013 09:51:37 +0100, Marek Dyjor wrote:
 zastanawiam sie ilu ludzi rozładowuje swoje smartfony do zera...  :)
 my¶lę że problem jest marginalny.

Miszcz pisał o tablecie. A swiat jest jednak pełen posiadaczy tabletów
dla samego posiadania tabletu. Mam? Mam! Pies, że rozładowany ;-)

Data: 2013-03-10 08:27:56
Autor: Pszemol
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wy?adowana do zera bateria
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjolf4.d4m.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

Następny się znalazł do oceniania co ja mam robić ze swoim tabletem,
jak długo używać i jak często go ładować - no po prostu gratuluję rozumu...

Data: 2013-03-10 14:36:30
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 10 Mar 2013 08:27:56 -0500, Pszemol wrote:
 Następny się znalazł do oceniania co ja mam robić ze swoim tabletem,
 jak długo używać i jak często go ładować - no po prostu gratuluję rozumu...

Fajne, nie? Tyle, ze to klasyczna iRetoryka, ktorej kawaleczek nawet
pusciles wczoraj w tym w±tku.
Miło, że jednak dociera, iż to do¶ć głupia retoryka. :-)

Data: 2013-03-10 10:18:32
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkjp6je.d4m.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

Nie rozumiem - możesz podkręcić nieco jasno¶ć wypowiedzi?

Data: 2013-03-10 15:30:30
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

cóż w ipadzie jak widać nawet jakby¶ miał mocniejsz± ładowarkę to i tak musiałby¶ czekać aż ipad naładuje akumulator do zaleconego przez jobsa

Data: 2013-03-10 10:17:44
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khi5de$bh5$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nie ma "mocniejszych" ładowarek niż te na 2A.
Nie wymy¶laj więc nieistniej±cych rozwi±zań problemu który tu nakre¶liłem.

Data: 2013-03-10 11:20:42
Autor: jerzu
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
On Sat, 9 Mar 2013 07:12:53 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

To, że jaki¶ inny system jest TEŻ niedorobionym bublem
nie robi bzdurnym wniosku o tym że Android jest bublem.

To, że Android w Nexusie tak się zachowuje niez anczy, że w innych
telefonach też tak jest. Samsung Galaxy Y, Galxy Mini S3, SE Xperia
NEo V - wszystkie można wł±czyć po podł±czeniu do ładowania. Ba, nawet
nie trzeba czekać do magicznych 4%. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-10 11:55:43
Autor: P.B.
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
On Sun, 10 Mar 2013 11:20:42 +0100, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
To, ĹĽe Android w Nexusie tak siÄ™ zachowuje niez anczy, ĹĽe w innych
telefonach teĹĽ tak jest. Samsung Galaxy Y, Galxy Mini S3, SE Xperia
NEo V - wszystkie można włączyć po podłączeniu do ładowania. Ba,
nawet
nie trzeba czekać do magicznych 4%.

Nexus też wystartuje natychmiast po podłączeniu ładowarki. Ale ładowarki do Nexusa, a nie portu w komputerze - 500mA z komputerowego USB nie zawsze pokrywa zapotrzebowanie Nexusa na prąd. Wystarczy włączyć prostą gierkę i mimo podłączenia do komputera poziom baterii spada. Dopiero dedykowana ładowarka 2A pozwala na pracę i ładowanie akumulatora jednocześnie. W końcu cztery rdzenie Tegry 3 i 7 cali wyświetlacza trzeba czymś karmić.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-10 08:29:22
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.4464368632034880885news.atman.pl...
[...]

Ale Ĺ‚adowarki do Nexusa, a nie portu w komputerze - 500mA
z komputerowego USB nie zawsze pokrywa zapotrzebowanie
Nexusa na prÄ…d.

Mój rozładowany do zera Nexus 7 32GB NIE WYSTARTUJE z ładowarki.
Sprawdzone.

Data: 2013-03-10 14:45:24
Autor: P.B.
On Sun, 10 Mar 2013 08:29:22 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Mój rozładowany do zera Nexus 7 32GB NIE WYSTARTUJE z ładowarki.
Sprawdzone.

A mĂłj wystartuje. Sprawdzone.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-10 10:19:14
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.736581730301667485news.atman.pl...
On Sun, 10 Mar 2013 08:29:22 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Mój rozładowany do zera Nexus 7 32GB NIE WYSTARTUJE z ładowarki.
Sprawdzone.

A mĂłj wystartuje. Sprawdzone.

To sprawdź proszę jeszcze raz, bo chyba nie miałeś w pełni rozładowanego.

Data: 2013-03-10 16:28:41
Autor: P.B.
On Sun, 10 Mar 2013 10:19:14 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
To sprawdź proszę jeszcze raz, bo chyba nie miałeś w pełni
rozładowanego.

No rzeczywiście. Potrzebował 30 sekund ładowania. Szok!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-10 10:33:24
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.7704870669330251836news.atman.pl...
On Sun, 10 Mar 2013 10:19:14 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
To sprawdź proszę jeszcze raz, bo chyba nie miałeś w pełni rozładowanego.

No rzeczywiście. Potrzebował 30 sekund ładowania. Szok!

To sprawdź jeszcze raz, bo jak potrzebował tylko 30 sekund
to nie miałeś w pełni rozładowanego.

Przez "w pełni rozładowany" rozumiem tablet, który zostawiony
włączony na parę dni w stanie uśpienia sam się wyłączył aby
chronić baterię przed nadmiernym rozładowaniem.

Data: 2013-03-10 14:59:15
Autor: m4rkiz
[...]

a ja sprawdzilem i faktycznie wyglada to delikatna niedorobke
podyktowana pewnie kulawym zabezpieczeniem jej przed glebokim
rozladowaniem

jezeli bateria ma 0% to niezaleznie od tego czy jest czy nie jest
podlaczona do ladowarki (2A lub 3,5A z ktorej teoretycznie moze ssac
ile potrzebuje) nexus sie wylacza

jezeli podladuje sie do 1% (czyli po odczekaniu ok. 1 minuty 30 sekund)
na dolaczonej ladowarce smiga bez problemu

jezeli na kilku procentach baterii podlaczy sie go do usb to zazwyczaj
zuzywa wiecej niz dostaje i oczywiscie tez sie wylaczy

testy zrobione przed ostatnia aktualizacja zauwazylem ze jest dopiero
jak skonczylem sie bawic

Data: 2013-03-10 16:13:36
Autor: Marek Dyjor
wrote:
[...]

pytanie tylko jak miało by wyglądać niekulawe zabezpieczenie?

poza tym z iOSa   gdzie po prostu uruchomienie jest zablokowane do okreslonego poziom baterii i nie ma przebacz.

jezeli bateria ma 0% to niezaleznie od tego czy jest czy nie jest
podlaczona do ladowarki (2A lub 3,5A z ktorej teoretycznie moze ssac
ile potrzebuje) nexus sie wylacza

widziałem też w sieci ładowarkę 5A...

pojawia sie jeszcze kwestia prądów szczytowych chwilowych, zasilacz nie wyrabia ale bateria obsługuje takie krótkotrwałe piki (aku litowe potrafią chwilowo dostarczać olbrzymich prądów), trzeba zauważyć że w tych zabawkach (tablety i zasilacze) nie ma ze względów wielkości fizycznej miejsca na większe czy zgoła duże kondesatory robiące to w normalnych laptopach czy komputerach.

Data: 2013-03-10 15:16:47
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 10 Mar 2013 16:13:36 +0100, Marek Dyjor wrote:
 widziałem też w sieci ładowarkę 5A...

Ciekawe jakie toto ma przewody i po ilu razach wyrwie gnazdo w
urzadzeniu ;-)
O ile to oczywiscie jest 5A, a nie ,,chińskie'' 5A ;)

Data: 2013-03-10 16:20:52
Autor: Marek Dyjor
Michal Tyrala wrote:
[...]

tak naprawdę to nie wyobrażam sobie używania tabletu bez stacji dokuj±cej... :)

stoi sobie w k±cie biurka i jest zawsze gotowyt do pracy i zabrania gdzies w drogę.

Data: 2013-03-10 15:44:59
Autor: m4rkiz
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khi7u9$hp0$1news.task.gda.pl...
[...]

przed zainicjowaniem wylaczenia powinien sprawdzic czy ladowarka
jest podlaczona, ile moze z niej pociagnac i czy bilans mu wychodzi
na plus czy minus, oraz odpowiednio zareagowac, podejrzewam
ze tu jednak jest realizowana jedynie opcja "poziom baterii 0% to
wylaczamy...", ale to tylko moje gdybanie

Data: 2013-03-10 17:13:13
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Mar 2013 14:59:15 -0000, m4rkiz napisał(a):
[...]

Nie wiem jak to w tabletach, ale w wielu telefonach wyglada to tak ze
ladowanie wymaga uruchomienia procesora. A procesor zasilany z baterii.
Jesli bateria rozladowana ponad miare, to procesor nie ruszy i ladowania
nie ma. No, jest ponoc jakis awaryjny uklad, ktory doladowuje bateryjke znikomym
pradem i bez procka, a jak osiagnie minimalne napiecie, to sie procek
uruchomi i ladowanie wlaczy ..

J.

Data: 2013-03-10 17:04:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 10 Mar 2013 17:13:13 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Pszemolisz.
Od ładowania jest całkiem oddzielny układ. Ale niektóre telefony pobieraj± pr±d szczytowy większy niż pr±d ładowania,
więc potrzebuj± trochę energii w aku do zbuforowania. Jak jest całkiem
wyładowany, to albo by się cały układ wył±czył albo zapisałby jakie¶
brednie przy spadku napięcia poniżej pewnego minimum. St±d też
zaprogramowany minimalny próg energii.

Choć najrozs±dniej miały to zrobione stare Blackberry - telefon się
właczył, żeby był dostęp do informacji, ale nie wł±czał radia, żeby
ograniczać pobór pr±du

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-03-10 18:30:27
Autor: Marek Dyjor
Waldek Godel wrote:
[...]

BB maj± to w ogóle bardzo rozs±dnie zrobione

wyłaczaj± po koleii różne podsystemy.

najpierw WiFi potem BT potem GSM

Data: 2013-03-10 18:36:21
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Mar 2013 17:04:30 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

W androidzie, w iphone, w tabletach ? Bo niestety wiele telefonow tak ma, ze jak bateria rozladowana bardziej niz
mocno, to wcale nie chca ruszyc.

Ale niektóre telefony pobieraj± pr±d szczytowy większy niż pr±d ładowania,
więc potrzebuj± trochę energii w aku do zbuforowania.

Przyzwoitosc nakazuje przy starcie spytac czy nie chce uruchomic w trybie
samolotowym. A w nim pobor pradu niewielki.

Jak jest całkiem
wyładowany, to albo by się cały układ wył±czył albo zapisałby jakie¶
brednie przy spadku napięcia poniżej pewnego minimum. St±d też
zaprogramowany minimalny próg energii.

no, przy ambitniejszym systemie powinien miec zapas energii taki aby dac
rade sie bezpiecznie wylaczyc J.

Data: 2013-03-10 14:33:59
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:d650gvhnprmo$.snfev6yylma9.dlg40tude.net...
[...]

Generalnie ambitniejsze urz±dzenie wie kiedy się wł±czyć
a kiedy wył±czyć żeby nie było niepotrzebnych nieporozumień
z użytkownikiem który ma urz±dzenie które niby się wł±czyło
a nie da się go używać...

Data: 2013-03-11 01:21:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 10 Mar 2013 18:36:21 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Tak, zazwyczaj tak. Zwłaszcza jak bateria jest wyładowana poniżej napięcia pracy układu

Data: 2013-03-11 06:21:32
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:11nccc9olb7r3$.dlglepper.institute.com...
Tak, zazwyczaj tak.
Zwłaszcza jak bateria jest wyładowana poniżej napięcia
pracy układu

Miałem do czynienia z takim przypadkiem, że Blackberry Torch,
zostawionym na parę tygodni nieużywany - może miesi±c, wyssał
baterię poniżej normalnych progów (zmierzyłem 2.55V).
Nie chciał się w ogóle ładować. Nawet z oryginalnej ładowarki.
Pomogło dopiero wlanie bateryjcie bezpo¶rednio trochę pr±du
z zestawu starszych 4 paluszków AA do latarki... Niby mierzyły
5,5V ale ogniwa były już stare, na wpół zużyte, więc oporno¶ć
tych ogniw wewnętrzna była już duża, więc podł±czyłem je na
parę minut "na chama" drutem do baterii wyjętej z BlackBerry.
Dopiero tak potraktowana bateria włożona do telefonu dała
efekt w postaci wystartowania ładowarki... Czy ta bateria jeszcze
kiedy¶ się naładuje - w±tpię, ale i tak była już prawie kaput po
2 i 1/2 rocznym używaniu telefonu, w przeciwieństwie do baterii
w 2 innych telefonach (iPhone4) o takim samym stażu użytkowania.

Data: 2013-03-11 12:38:33
Autor: J.F
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

A ten rzekomy osobny uklad to nie jest zasilany z ladowarki ?
I od jakiego napiecia dziala ?

J.

Data: 2013-03-11 21:39:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 11 Mar 2013 12:38:33 +0100, J.F napisał(a):

A ten rzekomy osobny uklad to nie jest zasilany z ladowarki ?
I od jakiego napiecia dziala ?

Pszemolisz^2
Nie układ ładowania, tylko cały układ logiczny, SoC czy jak go tam zwał. --

Data: 2013-03-11 12:02:26
Autor: Chris
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Miałem parę w ręku, po podpięciu ładowarki sieciowej startuje od ZERA bez problemu.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-03-09 19:46:31
Autor: ToMasz
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria

- używam urządzenie na baterii... zostawiam włączone
jak 99% ludzi
- zapominam o nim kilka dni, bateria się wyładowuje - ok
zapominasz o przedmiocie wartym wypłatę? Po cholere go kupiłeś? Dobra, wolno Ci, kto bogatemu zabroni. jednak zgodzisz się ze to marginalny przypadek? Powiedzmy 5%
- włączam do USB peceta w roli ładowarki...
WOW! Znowu jedyna słuszna odpowiedź brzmi: kto bogatemu zabroni posiadania ładowarki za cenę wypłaty? Tak normalnie ładowarką za 1 euro się nieda? Teraz prawdopodobieństwo że ktoś powtórzy Twój wyczyn spadło poniżej 1%

pokazuje się
na pustym ekranie biała ikonka bateryjki i znika...
W Twoim telefonie czy w każdym androidzie? A sory, Ty niewiesz że android to system operacyjny... Zapomniałem.
- niestety w tym stanie urządzenie NIE POKAZUJE ile
procent jest już naładowane, to pierwszy ból
Takie kosteczki migają na baterii. Co za różnica ile procent ma bateria. jak ma 19 to źle a 21 dobrze?
- próba włączenia go po kilkunastu minutach ładowania
nastąpi tylko u Ciebie. niema więcej ludzi na świecie którzy Wykonali powyższe 4 punkty.

daje efekt taki,(bla bla bla)

wyłącz kabelek, włącz telefon, włącz kabelek. Przeszło Ci? Wszystkie moje telefony wyłączały się jak miały słabą baterię, ale dały się włączyć ponownie, chociażby po to aby wywalić komunikat że następuje wyłączenie z powodu słabej baterii. ale jednak teflon "wstawał".

Pytam się teraz - PO JASNĄ CHOLERĘ pozwala się włączyć
skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli
Żeby przeflaszować system który nie wstaje.

ToMasz

Data: 2013-03-09 13:00:38
Autor: Pszemol
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:513b8387$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po pierwsze - jaką wypłatę?? Kto gdzie zarabia $250?
Nawet tygodniówka jest kilkarazy większa...

Po drugie - gdzie tam widzisz marginalny przypadek że
zostawiłeś tableta nieużywanego a włączonego na parę dni??
Jeśli Ty używasz swojego codziennie to chyba jest to jakieś
uzależnienie, nie sądzisz? :-) U mnie ten tablet to piąte urządzenei
poza domowym desktopem, domowym laptopem, domowym
iPhonem5 i drugim laptopem w biurze... Trudno aby miał
dużą używalność, choć to się zmienia w podróżach bo czasem jest
jedenym dodatkiem do telefonu (nie zawsze biorę lapka w drogę).

[...]

Dobrze się czujesz? :-)
Biorę wyładowanego tableta - ładuję 5 minut z gniazdka w ścianie,
myślę sobie że pewnie mu już starczy - przekładam kabelek do
peceta bo celem moim jest przekopiowanie filmu na tabliczkę
z peceta przed podróżą no i ... mam problem bo nie wiem kiedy
można tableta włączyć a kiedy jeszcze za wcześnie. Bubel niestety.

Takie kosteczki migają na baterii. Co za różnica ile procent ma bateria. jak ma 19 to źle a 21 dobrze?

Czytasz w ogóle to na co odpisujesz?
Różnica jest drastyczna bo powyżej jakiegoś tam progu tablet
się włączy i będzie go można używać - poniżej tego progru tablet
się włączy tylko po to aby napisać komunikat "powering off"
po czym się ładnie wyłączyć. I znowu apiać od nowa...

[...]

Ty jednak nie przeczytałeś tego na co odpisujesz...
A po co ma mi się włączyć urządzenie skoro nie mogę go używać?

Pytam się teraz - PO JASNĄ CHOLERĘ pozwala się włączyć
skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli
Żeby przeflaszować system który nie wstaje.

??? Dobrze się czujesz?

Data: 2013-03-09 23:24:01
Autor: ToMasz
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria

Dobrze się czujesz? :-)
Biorę wyładowanego tableta - ładuję 5 minut z gniazdka w ścianie,
myślę sobie że pewnie mu już starczy -
WŁĄCZASZ, idziesz, odpala się system, masz informacje o niskim stanie
przekładam kabelek do
peceta bo celem moim
(...)
i kopiujesz i ładujesz....
Co jeszcze?
ToMasz

Data: 2013-03-09 17:26:04
Autor: Pszemol
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:513bb681$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to, że znowu nie przeczytałeś tego co napisałem... :-)

Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).

Data: 2013-03-10 09:53:21
Autor: ToMasz
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria

Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).
zepsuty model, a nie android
ToMasz

Data: 2013-03-10 08:30:28
Autor: Pszemol
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:513c4a01$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
Nie możesz kopiować, bo system Ci się wyłącza mimo podłączenia
do ładowarki USB (czy to takiej z gniazdka ściennego czy peceta).
zepsuty model, a nie android

Jasne... :-))) Android jest święty - to napewno nie Google tylko Asus
coś schrzanił... Na Androida nie wolno powiedzieć złego słowa bo
to bluźnierstwo u zaślepionych religijnych fanatyków :-)

Data: 2013-03-10 15:42:38
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

pierniczysz...

nikt tutaj nie broni androida. Nie ma tutaj fanatyków tego systemu.

każdy system ma swoje wady i zalety i tyle i aż tyle.

Data: 2013-03-10 10:21:01
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khi647$dac$1news.task.gda.pl...
nikt tutaj nie broni androida. Nie ma tutaj fanatyków tego systemu.

No toś mnie teraz rozbawił :-)) Aż się tu roi od nich...

każdy system ma swoje wady i zalety i tyle i aż tyle.

Krótki test:
napisz mi trzy wady Androida które dla Ciebie są najbardziej uciążliwe.

Data: 2013-03-10 15:58:40
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 10 Mar 2013 10:21:01 -0500, Pszemol wrote:
> nikt tutaj nie broni androida. Nie ma tutaj fanatyków tego systemu.

 No to¶ mnie teraz rozbawił :-)) Aż się tu roi od nich...

ONI s± wszędzie.

> każdy system ma swoje wady i zalety i tyle i aż tyle.

 Krótki test:
 napisz mi trzy wady Androida które dla Ciebie s± najbardziej uci±żliwe.

Pewnie zaraz tego pozaluje, ale niech bedzie:
1. brak mozliwosci wlaczenia swapa/burdel w serwisach
2. brak swobodnego okreslania miejsca zainstalowania aplikacji (w
   slabych sprzetowo urzadzeniach)
3. IDIOTYCZNY sposob umieszczania urodzin osob z kontaktow w kalendarzu
   (niektorzy producenci robia tu cos po swojemu, metoda od google jest
   por±bana)

Plus obecnie: Android 4.x ma cos popieprzone z alertami z chyba innych
niz glowny kalendarz.

Machniesz dla iOSa? Czy jak przystało na rasowego, iOS jest bez wad?

Data: 2013-03-10 16:01:37
Autor: m4rkiz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:khi8a6$t8f$1dont-email.me...
[...]

alez prosze bardzo:

brak sensownego loga systemowego bez doinstalowywania dodatkowych
aplikacji

dupiaty google play, ergonomia zarzadzania aplikacjami jest zerowa,
chociaz od kiedy dodali mozliwosc usuniecia aplikacji z listy zaczyna
wygrzebywac sie z dna (brakuje mi np. mozliwosci wygodnego utworzenia
na www listy aplikacji instalowanych na urzadzeniu itd.)

domyslnie wlaczone dane w gsm w kazdym (poza jednym) telefonie
ktory mialem

brak mozliwosci zrobienia pelnego backupu urzadzenia

(nawet jezeli posiada sie roota i zainstaluje cwm to backup da sie
zrobic ale nie da sie go przywrocic po wgraniu romu ktory
jest np. inaczej partycjonowany, teoretycznie full backup zrobic mozna
np. w telefonach opartych m.in. na tegrze 2 [wazelina dla
niebrickowalnego p990], ale jest to kopanie sie z koniem...)

inne moje bolaczki zostaly w wiekszosci rozwiazane w 4.2
(wyswietlanie suwakow audio, mozliwosc wylaczenia tego denerwujacego
pikniecia po uzyciu fizycznych przyciskow glosnosci)
lub maja zwiazek z wynalazkami pojedycnczych producentow a nie
systemem jako takim

Data: 2013-03-10 16:39:32
Autor: P.B.
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
On Sun, 10 Mar 2013 10:21:01 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
KrĂłtki test:
napisz mi trzy wady Androida ktĂłre dla Ciebie sÄ… najbardziej
uciÄ…ĹĽliwe.

Ja opiszÄ™ tylko jednÄ…: brak moĹĽliwoĹ›ci zdefiniowania kilku uĹĽytkownikĂłw, ktĂłrzy mogÄ… na przemian uĹĽywać jednego urzÄ…dzenia nie podgladajÄ…c swojej aktywnoĹ›ci -  tak jak w Windows. Podobno problem nie istnieje w Androidzie 4.2, ale w starszych to duĹĽy kĹ‚opot - kaĹĽdy musi mieć wĹ‚asne urzÄ…dzenie. Jakie trzy wady iPhone sÄ… najbardziej uciÄ…ĹĽliwe dla Ciebie?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-10 14:35:38
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.6868594038296686139news.atman.pl...
[...]

Ja Ci się zrewanżuję takim samym przykładem - wadą jest brak
możliwości wysłania MMSów, problem nie istnieje w najnowszym iOS :-)

Data: 2013-03-10 20:55:23
Autor: P.B.
On Sun, 10 Mar 2013 14:35:38 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ja Ci się zrewanżuję takim samym przykładem - wadą jest brak
możliwości wysłania MMSów, problem nie istnieje w najnowszym iOS :-)

Oczywiście w iPhone można założyć tyle profili użytkowników ile potrzeba? Tak by dzieci grając w Angry Birds nie odpowiedziały niechcący na maila id szefa? Pytam, bo nie wiem. Chyba w tak amajzing sprzęcie to oczywista funkcjonalność...

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-11 19:56:07
Autor: Bydlę
On 2013-03-10 20:55:23 +0100, P.B. <pbernat@wp.pl> said:
(ciach głupawe wojenki o wyższo¶ci jednej firmy nad drug± czy trzeci±)

Tak by dzieci graj±c w Angry Birds nie odpowiedziały niechc±cy na maila id szefa?

A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

--
Bydlę

Data: 2013-03-11 20:10:30
Autor: JoteR
"Bydlę" napisał:

Tak by dzieci graj±c w Angry Birds nie odpowiedziały niechc±cy
na maila id szefa?

A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

A kto normalny daje dzieciom do zabawy swój prywatny telefon?
Jeszcze zepsuj±... ;->

JoteR

Data: 2013-03-11 22:30:15
Autor: Bydlę
On 2013-03-11 20:10:30 +0100, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlę" napisał:

[...]

Prywatny może dawać - jego telefon, jego ¶więte prawo.
Kto bogatemu zabroni?
;>

--
Bydlę

Data: 2013-03-11 23:18:49
Autor: P.B.
On Mon, 11 Mar 2013 19:56:07 +0100, BydlÄ™<pan.bydle@gmail.com> wrote:
A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

A to nie można mieć skonfigurowanej służbowej skrzynki pocztowej w prywatnym tablecie? To zresztą tylko przykład. Równie dobrze może być korespondencja na prywatnej poczcie z nauczycielem małolata. Generalnie pomysł, że wszyscy użytkownicy widzą aktywność pozostałych jest niezbyt szczęśliwy.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-13 23:21:00
Autor: Bydlę
On 2013-03-11 23:18:49 +0100, P.B. <pbernat@wp.pl> said:

On Mon, 11 Mar 2013 19:56:07 +0100, Bydlę<pan.bydle@gmail.com> wrote:
A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

A to nie można mieć skonfigurowanej służbowej skrzynki pocztowej w prywatnym tablecie?

Pomijam zachcianki, ale sk±d się nagle wzi±ł tablet, skoro mowa była o telefonie?
===
On 2013-03-10 20:55:23 +0100, P.B. <pbernat@wp.pl> said:
Oczywi¶cie w iPhone można założyć tyle profili użytkowników ile potrzeba? Tak by dzieci graj±c w Angry Birds nie odpowiedziały niechc±cy na maila id szefa?
===

To zreszt± tylko przykład.

Nietrafiony.
Zajmijmy się jednak tym prawdziwmy problemem - czyli służbowym telefonem.
:-)

(je¶li chcesz mimo to dr±żyć, to: kto normalny używa swojego telefonu, jako służbowego, bez stosownej rekompensaty ORAZ daje taki quasi służbowy telefon dzieciom do zabawy?)

Równie dobrze może być korespondencja na prywatnej poczcie z nauczycielem małolata.

A, je¶li kto¶ daje dziecko do zabawy telefon, to liczy się z tym, że dziecko taki telefon utopi, zgubi, zniszczy...
....więc taki delikwent wyjmie z pudełka drugi, trzymany na tak± okoliczno¶ć i odtworzy wszystko z chmury - ot, parę minut mu to zajmie...
;>>>

 Generalnie pomysł, że wszyscy użytkownicy widz± aktywno¶ć pozostałych jest niezbyt szczę¶liwy.

Powtarzam pytanie: po jaki penis dawać dziecku do zabawy telefon, skoro jest on taki ważny?
;>

--
Bydlę

Data: 2013-03-12 00:17:58
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.3955743553399755412news.atman.pl...
[...]

Nie, nie jest oczywista...
Jakkolwiek w przypadku tabliczki mogę sobie wyobrazić potrzebę
uĹĽywania jej przez wielu uĹĽytkownikĂłw to juĹĽ w przypadku telefonu
nie - jest to dosyć osobiste urządzenie telekomunikacyjne...

Data: 2013-03-12 10:42:53
Autor: Marek Dyjor
wrote:
[...]

niechcÄ…cy na maila id szefa? Pytam, bo nie wiem. Chyba w tak
[...]

imho to tablety i ich systemy operacyjne były pomyślane jako coś osobistego...

u mnie w domu tablet sobie stoi na bazie i wszystcy z niego korzystamy.

Własnie sobie ostatnio uświadomiłem że u moich rodziców była biblioteka pełna książek encyklopedii i innych, jak coś trzeba było sie dowiedzieć to szukałem po literaturze, teraz mam table a funkcję spełnia podobną.

Data: 2013-03-28 07:22:16
Autor: Pszemol
wrote:
[...]

Zgadzam siÄ™ z TobÄ… - tablet jest mniej osobisty niĹĽ telefon, ktĂłry mam
w kieszeni a nie na półce w gablotce...

Data: 2013-03-10 17:07:09
Autor: P.B.
On Sun, 10 Mar 2013 16:39:32 +0100, P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
On Sun, 10 Mar 2013 10:21:01 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
> KrĂłtki test:
> napisz mi trzy wady Androida ktĂłre dla Ciebie sÄ… najbardziej uciÄ…ĹĽliwe.

No to jeszcze dwie:
Absurdalnie maĹ‚a pamięć na programy w starszych urzadzeniach: bardzo irytujÄ…ce w HTC Wildfire i Wildfire S. Niby moĹĽna przenosić aplikacje na kartÄ™ SD, ale nie wszystkie i efekcie telefon tylko z FB i mapami Google ma problem z brakiem pamiÄ™ci. Tablety i współczesne telefony majÄ… po kilka MB pamiÄ™ci i problemu nie ma. Drugi problem to fabryczny launcher zafiksowany na pozycji pionowej w wiÄ™kszoĹ›ci telefonĂłw. IrytujÄ…ce, gdy uĹĽywa siÄ™ fona jako nawigacji samochodowej. WpiÄ™ty poziomo w uchwyt, a gdy ktoĹ› dzwoni, albo trzeba wybrać numer, to ekran wraca do pozycji pionowej. Wystarczy wgrać Apex, albo Nova Launcher i po problemie,  ale powinno to być dostÄ™pne po wyjÄ™ciu z pudeĹ‚ka.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-03-10 18:01:11
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

1. brak sensownej obsługi flasha
2. brak playera do systemu squeezebox, jest tylko sterownik.
3. brak playera ze sterowniem do systemu dvbviewer

w tym sęk że ja nie oczekuję od systemu operacyjnego jakiś cudów na kiju.

mam tablet sony i jestem z niego zadowolony, chodzi jak trzeba, robi co ma robić, ma dobry ekran, ładną obudowę.

jestem zadowolony też z windows :)

nie byłem zadowolony za to z telefonu z symbianem.

Data: 2013-03-10 10:18:33
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

bo port USB z komputera ma za mały prad zasilania

Data: 2013-03-10 08:30:58
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:khhj4i$p7p$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Tak samo jest przy oryginalnej ładowarce od Nexusa 7.

Data: 2013-03-10 16:31:03
Autor: J.F.
Dnia Fri, 8 Mar 2013 18:39:26 -0600, Pszemol napisał(a):
- zapominam o nim kilka dni, bateria się wyładowuje - ok
- wł±czam do USB peceta w roli ładowarki... pokazuje się
na pustym ekranie biała ikonka bateryjki i znika...
- niestety w tym stanie urz±dzenie NIE POKAZUJE ile
procent jest już naładowane, to pierwszy ból
- próba wł±czenia go po kilkunastu minutach ładowania
daje efekt taki, że system startuje, pokazuje się ekran
logowania, logujesz się do systemu, widzisz że Nexus
wchodzi na wifi, nawet pojawia się w komputerze jako
USB Storage i tu drugi ból: wszystko co widać w tym
stanie na ekranie to małe okienko z kręc±cym się kółkiem
i napisem Powering Off... po czym się urz±dzenie wył±cza.

A co na ten temat mowi instrukcja ?
Pytam się teraz - PO JASNˇ CHOLERĘ pozwala się wł±czyć
skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli i urz±dzenie
się automatycznie samo wył±cza??? Je¶li wiemy, że nie
ma energii w baterii to nie reagujemy na próby wł±czenia
skoro nic, absolutnie nic one nie dadz± i tylko wyładuj±
baterię która i tak nie jest jeszcze naładowana?

Hm, nieco usprawiedliwiajac - trudno okreslic ile jest, trudno tez okreslic
ile potrzeba.

Jak to się dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.

I zostawionego dodatkowo na dwa tygodnie ?
Wł±czamy do USB w celu ładowania... Co się dzieje?
Ano ikona postępu ładowania pojawia się w kolorze
czerwonym Z NUMERYCZNYM OKRE¦LENIEM % STANU
naładowania baterii, np. 2%.

Niepotrzebnie czerpie energie znaczy sie :-)

W tym stanie urz±dzenie
NIE REAGUJE na guzik wł±czania - po prostu się nie
wł±cza.

No jakze to - nie reaguje ? Zepsulo sie ? Do do serwisu :-P
Czemu sie nie pokaze "poczekaj na 4%" ?
A instrukcja co na to ?
Gdy ikona pokaże 4% URZˇDZENIE SAMO SIĘ
WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

A czemu sie samo wlacza ? Moze sobie nie zycze :-P

Nie ma zgadywanek,

No jak nie ma ? Przeciez napisales - ladowanie jest, a wlacznik nie dziala
:-)

nie ma wł±czania gdy się nie może wł±czyć,

Ale dlaczego nie moze sie wlaczyc ? Przeciez zasilanie jest.
Owszem, gsm wymaga troche pradu, ale przeciez mozna opoznic tylko wlaczenie
tego modulu :-P

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemy¶lanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

A ile lat zajelo wypuszczenie upgrade z MMS ? A jakbym tak chcial przetransmitowac pliki miedzy komputerem a iphonem, to
juz sie da, czy jeszcze nie w tej wersji ? P.S. Android wzorem cnot wszelakich bynajmniej nie jest, i wk* mnie tez.

J.

Data: 2013-03-10 17:59:45
Autor: ALEX Alpha MR
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Dnia Sun, 10 Mar 2013 16:31:03 +0100, J.F. napisał(a):

Jak to siÄ™ dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.

I zostawionego dodatkowo na dwa tygodnie ?

A przez te 2 tygodnie iPhone automagicznie stał się tabletem.

[...]

bublem do wkurzania naiwniokĂłw i aplehejterĂłw :-)))

A ile lat zajelo wypuszczenie upgrade z MMS ? A jakbym tak chcial przetransmitowac pliki miedzy komputerem a iphonem, to
juz sie da, czy jeszcze nie w tej wersji ?

Najpierw timkuk musi wynaleźć usb. Ciekawe czy kiedykolwiek to nastąpi.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-03-10 18:05:48
Autor: Marek Dyjor
ALEX Alpha MR wrote:
[...]

nastÄ…pi.

no nie żartuj przecież na pewno można sie połączyć z siecią domową przez WiFi i sobie kożystać z udostepnionych zasobów.

Data: 2013-03-10 18:19:30
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sun, 10 Mar 2013 18:05:48 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

iOS, Droid i Winda w jednej sieci? Wstydziłbyś się pisać takie herezje.

Data: 2013-03-10 21:32:49
Autor: fReLuZ
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Jak caly linux... poskadanie roznych programow - nieprzemyslane od A do Z... inna sprawa, ze Android w porownaniu do zwyklego Linuxa jest super przemyslany - wszystkie aplikacje ywgladaja podobnie maja jeden framework Androidowy.. i super dzialaja..ale jak zajdziemy nizej... do kernela to juz wolna amerykanka producentow - kazdy inny!!!

A iOs jedna firma to trzyma w ryzach i dlatego jest lepiej...ale jednoczesnie bez takie skalowalnosci/uzytecznoesci..gadasz na skype, ktos pyta abys otworzyl przeslanego mailem excela i go skomentowal, otwierasz maila i co sie dzieje? Przestajesz slyszec rozmowce! A na Android slyszysz nadal...

Troszke inna filozofia 2 systemow!

Data: 2013-03-28 07:25:34
Autor: Pszemol
"fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> wrote in message news:513cedef$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem o czym Ty mówisz - Skype przechodzi wtedy do górnego
marginesu ekranu jako czerwona belka aktywnej rozmowy (tak jak
gdybyś rozmawiał przez telefon i chciał maila sprawdzić) i Ty możesz
sobie tego maila w czasie normalnej (video)rozmowy sprawdzić.
Nie ma problemu jaki tu opisałeś.
Sam tego doświadczyłeś czy może ktoś Ci to opisywał? A może spekulujesz?

Data: 2013-03-12 14:26:38
Autor: atm
[...]

Mnie bardziej irytowalaby delikatna farba (bo inaczej ciezko to nazwac)  ;]
http://smartfan.pl/jak-wyglada-obudowa-czarnego-iphone-5-po-2-miesiacach-uzytkowania/ No chyba, ze telefon bedzie w prezerwatywce ale za takie rozwiazania
dziekuje.

Data: 2013-03-14 18:10:33
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyład owana do zera bateria
W dniu 09.03.2013 o 01:39 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:
(...)

Znaj±c życie, to Apple to rozwi±zanie opatentowało i trzeba pewnie bulić  miliony dolarów, żeby tak oczywisty pomysł zrealizować we własnym  urz±dzeniu. Witamy w ¶wiecie patentów.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2013-03-14 21:04:44
Autor: ZS
[...]

A to ciekawostka bo u mnie w Defy z CM działa to podobnie. Gdy podłaczę rozładowany to po włączeniu pokazuje się ikona na cały ekran baterii z procentami. Jak dojdzie do 10 czy 20% telefon się sam włączy.
Co ciekawe jeżeli go podłączę do ładowarki i nie wcisnę włączania to się nie włączy. Czyli to kwestia romu. Niestety na androidzie trzeba kombinować. Teraz chcę przesiąść się na jiayu g3 i obawiam się że rom będzie silnie denerwujący jak oryginalny w defy.

Data: 2020-08-03 19:21:34
Autor: chodan788
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
W dniu sobota, 9 marca 2013 01:39:26 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Odk±d od ponad 2 lat używam iPhone z iOS na pokładzie
nauczyłem się, że system jest "dla ludzi", dobrze przemy¶lany
[...]

- używam urz±dzenie na baterii... zostawiam wł±czone
[...]

naładowania baterii, np. 2%. W tym stanie urz±dzenie
NIE REAGUJE na guzik wł±czania - po prostu się nie
wł±cza. Gdy ikona pokaże 4% URZˇDZENIE SAMO SIĘ
WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

Nie ma zgadywanek, nie ma wł±czania gdy się nie może
wł±czyć, nie ma wkurzania urzytkownika który my¶li że
już można co¶ sprawdzić tylko po to aby dowiedzieć się
że urz±dzenie się wła¶nie wył±cza - konkluzja?

Data: 2020-08-04 04:25:49
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
NiedorĂłbki
chodan788@gmail.com cytuje banjaluki....

Natychmiast odstaw prochy i alkohol!

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki

Data: 2020-08-04 09:24:17
Autor: z
W dniu 2020-08-04 o 04:21, chodan788@gmail.com pisze:
Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemy¶lanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Widzę jakie¶ wykopaliska.

Ale dzięki za roz¶mieszenie o poranku ;-)

Data: 2020-08-04 09:27:28
Autor: z
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
PS. Napisz proszę co się dzieje w ajfonie kiedy podł±czysz do ładowania

System się sam uruchomi?

Miałem tak w Nokii 1020. Bardzo przydatne gdy się używa w samochodzie jako nawigacji.
Niestety Androida ze względów pryncypialnych (bezpieczeństwo) NIE I JUŻ

Data: 2020-08-06 01:59:26
Autor: HongDongDigiBong
Niedoróbki
zDUPY bĽdzi na żółto i cuchnie...
System się sam wł±czy

Fora do weterynarza, ten zał±czy co trzeba...

Powinien tez sieczkarnie unieruchomić!

Powinien tez styje zabetonować!

.... na resztę zostawię sobie czas...

--
foder todos os devotos

Data: 2020-08-06 08:17:29
Autor: z
NiedorĂłbki
Jak to dobrze że gimbaza niedługo pójdzie normalnie do szkoły ;-)

Data: 2020-08-06 23:33:42
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
NiedorĂłbki
zDUPY eksplodowal nadmierna iloscia zoltej i mazistej konsystencji smrodliwej
substancji...
[...]

zDUPY jest typowym produktem podstabazy, nie piszac o gimbazie;
do ktorej mu bardzo daleko!

zDUPY jest zwierciadlem zdegenerowanego srodowiska, ktoremu
nadmiar fali elektromagnetycznej (elektrosmogu) doprowadzil
do degeneracji i zaniku substancji mozgowej.

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki (na trasie MoczyMordy)

Data: 2020-08-06 08:35:14
Autor: PiteR
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Date: Fri, 8 Mar 2013 18:39:26 -0600
in <news:khe098$evh$1dont-email.me>
user Pszemol pisze tak:

Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemy¶lanym
systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

Pszemol żyjesz? Odezwij się ;)

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria