Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria

Data: 2013-03-14 21:04:44
Autor: ZS
Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
Jak to się dzieje w iOS? Ano zaczynamy tak samo, od
całkowicie wyładowanego iPhone 4 lub iPhone 5.
Włączamy do USB w celu ładowania... Co się dzieje?
Ano ikona postępu ładowania pojawia się w kolorze
czerwonym Z NUMERYCZNYM OKREŚLENIEM % STANU
naładowania baterii, np. 2%. W tym stanie urządzenie
NIE REAGUJE na guzik włączania - po prostu się nie
włącza. Gdy ikona pokaże 4% URZĄDZENIE SAMO SIĘ
WŁACZA i kontynuje prace podczas ładowania!!!!

A to ciekawostka bo u mnie w Defy z CM działa to podobnie. Gdy podłaczę rozładowany to po włączeniu pokazuje się ikona na cały ekran baterii z procentami. Jak dojdzie do 10 czy 20% telefon się sam włączy.
Co ciekawe jeżeli go podłączę do ładowarki i nie wcisnę włączania to się nie włączy. Czyli to kwestia romu. Niestety na androidzie trzeba kombinować. Teraz chcę przesiąść się na jiayu g3 i obawiam się że rom będzie silnie denerwujący jak oryginalny w defy.

Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria