Niedorzecznik do prokuratury- nie ma szczepionek na kozią.

Data: 2009-12-11 17:03:11
Autor: cirrus
Niedorzecznik do prokuratury- nie ma szczepionek na kozią.
# Świat jeszcze nie doszedł do siebie po świńskiej grypie, tymczasem nadchodzi nowa odmiana tej groźnej choroby. To grypa... kozia. Zabiła już sześć osób i niedługo zacznie rozprzestrzeniać się po Europie. Na nowego wirusa nie ma jeszcze żadnych lekarstw.
Holandia morduje zakażone kozy, by uratować się przed epidemią. Na tę odmianę grypy zmarło już sześć osób - twierdzi Onet.pl, powołując się na niemiecką "Neue Presse". Szykuje się więc kolejna fala paniki. Zwłaszcza, że na nową grypę nie ma jeszcze żadnych lekarstw.
"Wolałbym dostać grypę świńską niż kozią" - mówi "Neue Presse" Jacqueline van den Bos. 50-latka walczyła z chorobą osiem miesięcy. "Wysoka gorączka, którą miałam na początku choroby, na szczęście minęła. Ale ja nadal czuję się słaba i zmęczona" - opowiada kobieta. Wciąż przyjmuje antybiotyki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx2pk

--
stevep

Data: 2009-12-11 17:53:20
Autor: Lorn
cirrus pisze:
[...]

No cholera... Zaraz będzie lisia, barania 'choć tu baranów może oszczędzić' Kopać doły trzeba... :>

Data: 2009-12-11 19:40:55
Autor: pluton
> [...]

> Holandia morduje zakażone kozy, by uratować się przed epidemią. >

No cholera... Zaraz będzie lisia, barania 'choć tu baranów może

Kacza by sie przydala...

Nullification

Data: 2009-12-11 19:56:44
Autor: Lorn
pluton pisze:
Holandia morduje zakażone kozy, by uratować się przed epidemią. >

No cholera... Zaraz będzie lisia, barania 'choć tu baranów może
oszczędzić' Kopać doły trzeba... :>

Kacza by sie przydala...

Podpada pod ptasią :>

Data: 2009-12-11 19:58:46
Autor: bolek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hftruc$na5$2news.interia.pl...
cirrus pisze:
[...]

No, Kapacz kę już mamy.

bolek

Data: 2009-12-11 23:57:17
Autor: raff
Lorn pisze:
cirrus pisze:
[...]

Zaloze fabryke szczepionek. To powinien byc dobry ruch.

R.

Data: 2009-12-12 01:28:53
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
cirrus pisze:
[...]

Ugryź w dupę farmaceutyczne lobby :>

Niedorzecznik do prokuratury- nie ma szczepionek na kozią.