Niedouczone platfonsy żądają "wzorów"

Data: 2011-08-01 21:56:07
Autor: Hans Kloss
Niedouczone platfonsy żądają "wzorów"
.... na opisanie sytuacji co do której  nie dość że brak wystarczających
danych to jeszcze wątpliwe jest czy ona w ogóle zaistniała. Najwyraźniej w
swoich nieskutecznych próbach ukończenia liceum próbowali pokonać przedmiot o
nazwie fzyka  podstawiąc dane do jakiegoś wzoru, który udało im się na chybił
trafi gdzieś wygrzebać a którego ani w ząb pojąć (a już tym bardziej
wyprowadzić)nie byli w stanie.
Tak to jest jak ktoś miedzy czaszka i podniebieniem nosi, zamiast rozumu,
zbiór sztanc i "wzorów".
J-23

Data: 2011-08-02 00:10:52
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j177dn$osr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hansik! Ja Cię tylko proszę, żebyś udowodnił mi przy pomocy obliczeń fizycznych, że brzoza nie złamała skrzydła ;) Chyba, że ta brzoza nie istniała i nadłamali ją komsomolcy, żeby ukryć spisek Tuska i Putina na Lecha Kaczyńskiego.

Zennon

Data: 2011-08-01 22:48:14
Autor: Hans Kloss
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Hansik! Ja Cię tylko proszę, żebyś udowodnił
No dobrze, zlituję się nad tobą raz jeszcze - takiego "dowodu" bez
szczegółowych danych przeprowadzić nie sposób. A nawet dysponując owymi danymi
obliczenia będą tak skomplikowane że praktycznie bezsensowne- o wiele łatwiej
przeprowadzić eksperyment. I taki eksperyment przeprowadzono:
http://zagloba.salon24.pl/270940,ruskim-samolotom-i-caly-las-nie-robi-krzywdy-nasz-wysadza-1brzoz
Obejrzyj sobie jak tu-134 potrafi wykosić KILKASDZIESIĄT drzew grubości owej
mitycznej brzozy  nie tracąc przy tym skrzydeł i nie rozpadając się.... czyżby
platfonsy podstawili Prezydentowi jakiś pełosamolot zrobiony z szarego mydła?
Ja stawiam tezę że raczej pierdolą jak potłuczeni co im ślina na jęzory
przyniesie postawieni wobec niewesołej perspektywy wieloletniego pierdzenia w
pasiaki
J-23

Data: 2011-08-02 00:56:27
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j17afd$3fu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hansik pierdolisz. Dwa wzory. Pozwalam Ci na inżynierskie uproszczenia w obliczeniach

[...]

Hansik, oszacuj (również po inżyniersku) grubość i masę tych brzózek, z brzozą  z pod Smoleńska. Następny kontrargument podam Ci jak wykonasz choć jedne obliczenia.

Zennon

Data: 2011-08-01 23:11:54
Autor: Hans Kloss
Niedouczone platfonsy żądają
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Hansik pierdolisz. Dwa wzory. Pozwalam Ci na inżynierskie uproszczenia w obliczeniach

Pierdolisz. Hipotetyczne zderzenie nie byłoby ani sprężyste ani doskonale
niesprężyste i już choćby w tym momencie twoje bredzenie o "dwóch wzorach"
idzie się paść.
J-23

Data: 2011-08-02 14:14:19
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j17brq$6d8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli nie potrafisz. Dziękuje, nie mamy o czym więcej rozmawiać.

Zennon

Data: 2011-08-02 12:19:15
Autor: Hans Kloss
Niedouczone platfonsy żądają
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Czyli nie potrafisz.
Podobnie jak  nie potrafię obliczyć siły działającej na ostrze noża krojącego
masło, krojącego chleb i krojącego beton. Tego bez szczegółowych danych nie
potrafi NIKT, poza MATOŁEM któremu wydaje się że "wystarczą dwa wzory".
J-23

Data: 2011-08-02 14:47:57
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j18q03$2fn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli matury z fizyki byś nie zdał.  Czyli kolejny PiSowiec, po podstawówce, może po zawodówce...

Zennon

Data: 2011-08-02 12:53:42
Autor: obserwator
Niedouczone platfonsy żądają
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Czyli matury z fizyki byś nie zdał.  Czyli kolejny PiSowiec, po podstawówce,

kacap, ty nie zadawaj glupkowatych pytan, bo ta grupa, to nie sowiecki szpital
dla umyslowo chorych.

Skoro tak kochasz sowietow, to spakuj plecak i lec ich samolotem do nich, albo
jedz rowerem tez ruskiej produkcji,

Data: 2011-08-02 19:31:20
Autor: Hans Kloss
Niedouczone platfonsy żądają
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Czyli matury z fizyki byś nie zdał.

Wręcz przeciwnie MATOLE- dostałbym 6 za wykazanie oczywistego absurdu
tkwiącego w "pytaniu". Ale tak bzdurnego "pytania" nie sformułuje nikt znający
elementarne podstawy - nawet nie fizyki, tylko zwykłej LOGIKI. Takie pytania
zadają bowiem wyłącznie MATOŁY.
Twierdzisz że "wystarczą 2 wzory - no to naprzód. Kilogramowy nóz poruszający
się jednostajnie z prędkością 1m/s trafia ostrzem kolejno w pozostające w
spoczynku (i dla ułatwienia- wiszace w powietrzu, opór ośrodka zaniedbac):
- kilogramową kostke masła o grubości 30 cm
-kilogramowy bochenek chleba o grubości 30 cm
-kilogramowy pień brzozy o grubosci 30 cm
- kilogramowy bloczek betonu o grubości 30 cm
W kazdym z przypadków oblicz MATOLE siłę działającą na nóz , tylko nie pierdol
że będzie taka sama ;). Masz podane masy, prędkości- licz, podaj wyniki, i
jeżeli to możliwe ogranicz się do zastosowania dwóch wzorów ;). Taki mam
akurat humor że chętnie pośmieję  się z cudzego- niechby i platfonskiego-
debilizmu.
J-23

Data: 2011-08-02 21:40:45
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j19ja8$i90$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idziesz! Idziesz!!! Trochę bredzisz, a trochę nie ;)))) Przypominam, że masz cały czas zgodę na inżynierskie uproszczenia.

Zennon

Data: 2011-08-02 21:42:45
Autor: Zennon

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108021940.UTC.j19js0$t87$1tioat.net...

[...]

No i wzory, wzory, wzory!!! Nie piękne bajkowe opisy ;)))

Zennon

Data: 2011-08-02 23:39:17
Autor: raff

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j19ja8$i90$1inews.gazeta.pl...
[...]

Olej go. Przeciez on cie prowokuje.

R.

Data: 2011-08-03 03:09:18
Autor: stevep
Dnia 02-08-2011 o 23:39:17 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Bo tak należy postępować z idiotą.

--
stevep

Data: 2011-08-02 10:58:45
Autor: HaMMeR
Niedouczone platfonsy żądają
On 2 Sie, 00:56, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:j17afd$3fu$1inews.gazeta.pl...

> [...]

brzozą  z pod Smoleńska. Następny kontrargument podam Ci jak wykonasz choć

Idz sie utop, pszennoburaczany madralo! Mantrujesz tak juz zalosnie o
tych 'wzorach',
ze to juz jest zenujace.. Hans ci dal parola w leb linkiem, a ty jak
ruska katarynka
tylko swoje...zalosc doopine sciska.., doprawdy, zalosc...

Data: 2011-08-02 20:37:59
Autor: Zennon

wrote:

> [...]

ruska katarynka
tylko swoje...zalosc doopine sciska.., doprawdy, zalosc...

A Ty masz chociaż budowlankę zaliczoną ;))) Kolejny PiSowiec, co drugiej zasady dynamiki nie zna i jest z tego dumny.

Zennon

Data: 2011-08-02 14:13:00
Autor: robertbig
W dniu poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 23:56:07 UTC+2 użytkownik Hans Kloss napisał:

Tak to jest jak ktoś miedzy czaszka i podniebieniem nosi, zamiast rozumu,
zbiór sztanc i "wzorów".
J-23

Tfój Firer , jarosłaf ???

Data: 2011-08-02 21:22:27
Autor: Hans Kloss
Niedouczone platfonsy żądają
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Tfój Firer , jarosłaf ???

Oho, znowu ci mąż skuł ryja, pederasto....
J-23

--

Niedouczone platfonsy żądają "wzorów"