Niedouki za granicę!

Data: 2021-02-28 05:31:49
Autor: Zenek Kapelinder
Niedouki za granicę!
niedziela, 28 lutego 2021 o 12:00:23 UTC+1 Runt napisał(a):
https://wyborcza.pl/7,75398,26828637,ustawa-o-sluzbie-zagranicznej-przyjeta-beda-ambasadorzy-bez.html "Zjednoczona Prawica przegłosowała w czwartek wieczorem - za było 233 parlamentarzystów - ustawę o służbie zagranicznej, która zakłada, że ambasadorem będzie mogła zostać osoba bez żadnych znajomości języków obcych i wykształcenia." No to grupowi geniusze w stylu zenka, mastera, u2 czy filipa mają spore szanse! ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Dobry dzień masz psi chuju. Ktoś ci pizdziak vel runt dziura w dupie odpowiedział. Ciesz się chwilą.

Data: 2021-03-01 07:15:04
Autor: Runt
Niedouki za granicę!
W dniu 2021-02-28 o 14:31, psi chuj złamany Zenek Kapelinder pisze:
[...]

jak zwykle ;-)))

psi chuju.
psi bękarcie ;-)))

Ktoś ci
ale nie ty... ale nie ty... ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-))
_master sprawdził się jako "lizak"? ;-)))
od u2 to dostałeś chyba czarną polewkę!;-))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie bękarcie ta skłonność do "dziura w dupie"? ;-)))
czyżby tęsknota za burdelowymi czasami kiedy pracowałeś u hansa?

odpowiedział.
zenusiu, na ciebie można zawsze liczyć! ;-))))

Ciesz się chwilą.
ciesze się zenusiu razem z tobą ;-))))

zenusiu, kanalio jedna. masz coś do powiedzenia w temacie:

jeżeli nie to WON! ;-))))

Data: 2021-03-02 04:00:10
Autor: Zenek Kapelinder
Niedouki za granicę!
poniedziałek, 1 marca 2021 o 07:15:08 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
jeżeli nie to WON! ;-))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-03-03 18:27:45
Autor: Runt
Niedouki za granicę!
W dniu 2021-03-02 o 13:00, psi bękart Zenek Kapelinder beczał:
[...]

Idź pizdziak
[...]

przodem. Panie przodem.
zenusiu, "przodem" to ty obciągałes psu hansa, a "tyłem" obsługiwał cie hans.