Niedowartościowane spółki

Data: 2010-06-02 12:02:02
Autor: Jan Werbiński
Niedowartościowane spółki
Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.

Kto się nie zgadza i dlaczego?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-02 12:15:32
Autor: sys29
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.

Kto się nie zgadza i dlaczego?

Ostatnio kupiłem Arctic Paper. Aktualnie jestem trochę w plecy, ale liczę,
że do końca roku da sporo zarobić.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-02 15:50:22
Autor: radekp@konto.pl
Niedowartościowane spółki
Wed, 2 Jun 2010 12:15:32 +0000 (UTC), w <hu5i14$7lr$1@inews.gazeta.pl>, "
sys29" <sys29@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(-a):

Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a): > Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.
> Ostatnio kupiłem Arctic Paper. Aktualnie jestem trochę w plecy, ale liczę,
że do końca roku da sporo zarobić.

Jeżeli kol. Jan ten papier rekomenduje, to lepiej sprzedawaj szybciej :).

Data: 2010-06-02 14:02:37
Autor: sys29
Niedowartościowane spółki
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):

Je=BFeli kol. Jan ten papier rekomenduje, to lepiej sprzedawaj szybciej =
:).

Kupiłem go przed wydaniem rekomendacji, więc "klątwa" nie zadziała. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-02 12:20:37
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c062c23$0$2591$65785112news.neostrada.pl...
Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.

Kto się nie zgadza i dlaczego?

Ja się nie zgadzam, ponieważ to pojęcie (oraz przeciwne) nie ma żadnego sensu.
Rzeczy niedowartościowane, o zaniżonej cenie, szybko znikają z półek.
Dlaczego więc tak się nie dzieje w tym przypadku?

Data: 2010-06-02 12:31:07
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hu5b9l$pmf$1news.onet.pl...

[...]

Zanim znikną z półek muszą się na tych półkach znaleźć i poczekać aż ktoś je zauważy. Może właśnie mamy taką sytuację?

Data: 2010-06-02 13:51:21
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c0632f4$0$19178$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Być może, taki np. Arctic Paper nic mi nie mówi, a to wg Komara dobry znak.
Reszta to zleżałe delicje.

Data: 2010-06-02 12:37:41
Autor: Delfino Delphis
Jan Werbiński wrote:

Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.

Kto się nie zgadza i dlaczego?

Dużo jest niedowartościowanych spółek. Chociażby ABM, ABE, INC, MCI, WDX i wiele wiele innych.

Data: 2010-06-02 12:47:56
Autor: DJ\(Dominik\)
Niedowartościowane spółki
Z tej listy mam PKN, ale niestety goldman sachs naganiał na nią w rekomendacji z wyceną 46. Po ostatniej nagonce chłopaków z gieesu na PGE, papier polazł w szkodę.

DJ

Data: 2010-06-02 12:53:40
Autor: Dieter
Niedowartościowane spółki
A ja tam wole kupowac przewartosciowane akcje, ktore rosna niz spadajace, niedowartosciowane shity.

D.

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c062c23$0$2591$65785112@news.neostrada.pl...
Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.

Kto się nie zgadza i dlaczego?

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-06-02 04:07:31
Autor: macieks
On 2 Cze, 12:53, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
A ja tam wole kupowac przewartosciowane akcje, ktore rosna niz spadajace,
niedowartosciowane shity.

D.

Ot prawda. I dorzucę jeszcze:
Kupowanie akcji, gdy kurs osiąga historyczne minimum jest błędem takim
samym
jak sprzedawanie, gdy kurs osiąga historyczne maksimum.

Data: 2010-06-02 13:55:15
Autor: skippy

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1c03823-6e73-4638-8a53-8bd8d8a09e3ao4g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

=====

Nie do końca.
Sprzedawanie akcji to bezpieczniejsza operacja, niż kupowanie.

Data: 2010-06-02 14:01:50
Autor: Dombrek
Niedowartościowane spółki
Nie do końca.
Sprzedawanie akcji to bezpieczniejsza operacja, niż kupowanie.

Krótkie sprzedawanie?! ;)
Dombrek

Data: 2010-06-02 14:12:53
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hu5d7k$vtu$1news.onet.pl...
A ja tam wole kupowac przewartosciowane akcje, ktore rosna niz spadajace, niedowartosciowane shity.

Już wiemy, kiedy kupować ale dalej nie wiemy kiedy sprzedawać. Wg tego co powyżej tylko kupować, w nieskończoność...