Niedroga ale dobra blokada

Data: 2010-09-02 05:22:03
Autor: pimpf 101
Niedroga ale dobra blokada
mam nadzieję że ten post to nie żart ;) zapięcie na szyfr to faktycznie pomyłka.
A za cenę 50zł to kupisz zapięcie ale tylko wtedy gdy nie kochasz swojego
roweru. Sam osobiście uważam, że rozwiązaniem dobrym jest Kryptonite Evolution
3 lub 4 za ok 180zł
To faktycznie troszkę więcej niż wspominane przez Ciebie 50 zł ale "rower
droższy pieniędzy"

Data: 2010-09-02 13:47:58
Autor: Norbert
Niedroga ale dobra blokada
pimpf 101 napisał(a):
[...]

No ok, ale jak to wozic w rowerze? Nie mam ochoty plecaka wozic tylko z powodu przewożenia blokady rowerowej.

Data: 2010-09-02 13:52:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Niedroga ale dobra blokada
Norbert bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
No ok, ale jak to wozic w rowerze?

Są do u-locków uchwyty mocowanie do ramy.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-02 13:57:34
Autor: MichałG
Niedroga ale dobra blokada
Norbert pisze:
pimpf 101 napisał(a):
[...]

na przyczepce.....  ;)

--
Michał

Data: 2010-09-02 16:39:23
Autor: BoDro
Niedroga ale dobra blokada
Norbert pisze:

No ok, ale jak to wozic w rowerze? Nie mam ochoty plecaka wozic tylko z powodu przewożenia blokady rowerowej.

np. mocowanie do sztycy:

http://img693.imageshack.us/img693/9206/ulock.jpg

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-09-02 22:56:40
Autor: Norbert
Niedroga ale dobra blokada
BoDro napisał(a):
Norbert pisze:

No ok, ale jak to wozic w rowerze? Nie mam ochoty plecaka wozic tylko z powodu przewożenia blokady rowerowej.

np. mocowanie do sztycy:

http://img693.imageshack.us/img693/9206/ulock.jpg

U mnie odpada, mam poniżej mocowanie do fotelika dzieciecego... na skośnej bidon, z przodu sakiewka ...

Data: 2010-09-03 03:42:53
Autor: Norbert
Niedroga ale dobra blokada
To może polecicie jakieś zapięcie ala łańcuch ... czy tego tez mam unikac?

Data: 2010-09-03 12:13:29
Autor: Kazimierz Uromski
Niedroga ale dobra blokada
On 03.09.2010 03:42, Norbert wrote:
To może polecicie jakieś zapięcie ala łańcuch ... czy tego tez mam unikac?

Jeśli to nie będzie "a la" a po prostu łańcuch - odpowiednio wzmocniony to czemu nie.
Np. kryptonite new york chain czy z tańszych keeper tej samej firmy.

Data: 2010-09-03 21:22:04
Autor: Piotr M
Niedroga ale dobra blokada
Dnia 03-09-2010 o 03:42:53 Norbert <norkomp@malpagmail.com> napisał(a):

To może polecicie jakieś zapięcie ala łańcuch ... czy tego tez mam  unikac?

Tylko że napisałeś że nie masz/nie będziesz wozić takich rzeczy.. No masz  temat do zastanowienia. Ja kupiłem AXA dokładnie ten
http://allegro.pl/zabezpieczenie-lancuch-z-klodka-axa-clinch-95-i1210724607.html
i jestem bardzo zadowolony. Przed sklepem, pubem, itd, zostawiam rower w  pełnym spokoju.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-04 21:06:01
Autor: __Maciek
Niedroga ale dobra blokada
Thu, 02 Sep 2010 13:47:58 +0200 Norbert <norkomp@MALPAgmail.com>
napisał:

No ok, ale jak to wozic w rowerze? Nie mam ochoty plecaka wozic tylko z powodu przewożenia blokady rowerowej.

Ja wożę na bagażniku, przypięty taką gumką-linką z haczykami. Możesz
też mieć w bagażnik/ramę wplątaną jakąś pętlę ze sznura, przez którą
dodatkowo będziesz przekładał zamek zakładając go na bagażnik, żeby w
razie gdy gumka-linka zawiedzie, nie zgubić zamka. Muszę sobie jutro
taką uwiązać.
W komplecie z zamkiem (a przynajmniej w przypadku Kryptonite Evo 4)
dostaniesz też uchwyt do mocowania do ramy (trzeba go trochę
przystosować pilnikiem żeby działał jak należy). A tak BTW to jak można jeździć (czy w ogóle gdzies się poruszać) bez
plecaka lub innej torby? Gdzie schowasz kurtkę przeciwdeszczową,
dodatkowe ubranie, napój*, apteczkę i masę innych potrzebnch rzeczy?
Nie wyobrażam sobie żebym gdziekolwiek ruszył się bez plecaka. A np.
zakupy? Mam w rękach nieść? Nigdy w życiu...

*) No fakt, niektórzy mają bidony, ja ze względu na wiele wad
bidonu**, nie preferuję tego rozwiązania - wrzucam napój do plecaka.

**)
- narażony na syf, błoto, osad ze spalin, deszcz itp.
- niewielka pojemność (a tak, lubię sobie 0,5-1,5l mineralki i 0,5l
Coli czy innej Ice-Tea mieć przy sobie :-) )
- napoje trzeby by z oryginalnych opakowań przelewać do ww.
- i tak nie korzystałbym w czasie jazdy bo to niewygodne/niebezpieczne

Data: 2010-09-05 01:09:40
Autor: Jarek
Niedroga ale dobra blokada

[...]

Ja tam jeżdżę dla przyjemności to prawie nigdy nie biorę plecaka. Ubrania dodatkowego nie biorę, a zresztą kurtkę przeciwdeszczową jakoś bym dał radę upchnąć w kieszonkę koszulki.
Kieszonki w koszulkach kolarskich są całkiem pojemne. Zawsze mam tam dętkę, pompkę, scyzoryk rowerowy, batony, banany, telefon, czasem mapę i tyle mniej więcej wystarczy.

Bidony są ok. Albo dwa po 0,5 litra, albo jeden duży litrowy.
Na ogół po drodze jakiś sklep się znajdzie, żeby uzupełnić.
Nie rozumiem co za problem z przelewaniem ;-)
Błoto czasem pryśnie na bidon, ale bez przesady, nikt od tego nie umrze. Jak się jeździ w błocie, to i bez umazanego bidonu można się trochę piasku najeść. Szczególnie jak się jedzie blisko za kimś ;-)
A są też bidony z zamykanym ustnikiem.
Osad ze spalin? Więcej się i tak nawdycham.
W czasie jazdy można swobodnie pić, a nawet jak się zatrzymasz to szybciej wyjmiesz bidon z uchwytu niż butelkę z plecaka.

Właściwie to plecak biorę tylko wtedy jak chce wziąć duży foto aparat, a to się bardzo rzadko zdarza. Bo co mam fotografować na trasach, które znam na pamięć ;-)

Kiedyś jeździłem też z camelbakiem czyli oczywiście z plecakiem. Tylko czyszczenie rurki jest trochę upierdliwe. Bo niestety jak się pije słodki isostar, a nie wodę, to rurka lubi zarastać jakimiś glonami ;-)

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2010-09-11 14:26:17
Autor: Zbrochaty
Niedroga ale dobra blokada
No ok, ale jak to wozic w rowerze? Nie mam ochoty plecaka wozic tylko z
powodu przewożenia blokady rowerowej.

Jest jeszcze Abus Bordo, (http://tinyurl.com/3634tyw) wozisz zapiety w
trojkat na mostku kierownicy i przypinasz paskiem od bagaznika
rowerowego do kierownicy aby sie nie telepalo...

Zbrochaty

Data: 2010-09-12 08:30:29
Autor: kml
Niedroga ale dobra blokada

Użytkownik "Zbrochaty" <zbrochaty@gmail.com> napisał w wiadomości news:15e6b1c1-2cb5-4837-9f5d-5b4dee64237cm16g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

-- -

4 sekundy i było przecięte. Galileo na TV4. Poszło jak nóż w maslo :|

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-12 11:00:22
Autor: Zbrochaty
Niedroga ale dobra blokada
4 sekundy i było przecięte. Galileo na TV4. Poszło jak nóż w maslo :|

Masz jakis link? I czy jestes pewien, ze to byl oryginal czy podrobka,
bo sa i takie...
jak wpiszesz na youtube "abus bordo" to pojawia sie kilka filmikow, np
ten:
http://www.youtube.com/watch?v=cUOB_AVL98s
nie udalo sie przeciac im chyba.
Czy ciecie bylo przez sztabe tj na video wyzej, czy cieli nozycami
jeden z nitow?
Jesli masz jakies informacje to zamiesc prosze pod moim postem

Zbrochaty

Data: 2010-09-12 11:53:04
Autor: Zbrochaty
Niedroga ale dobra blokada

[...]

Znalazlem jeszcze w sieci, ze udalo im sie przeciac nit w ok 50sek,
ale zapewne robili to w ten sposob:
http://www.youtube.com/watch?v=whFi0mRtqyI&NR=1
czyli sztabki tworza kat bliski zera stopni. W normalnej sytuacji, gdy
rower przypiety jest do slupka kat ten wynosi ok 120 stopni (czasami
ciezko zlapac przez tylne kolo bo damper na pionowej czesci ramy
przeszkadza) wiec czas bedzie sporo dluzszy ze wzgledu na brak
podejscia i brak punktu podparcia

Data: 2010-09-12 21:26:02
Autor: kml
Niedroga ale dobra blokada

Użytkownik "Zbrochaty" <zbrochaty@gmail.com> napisał w wiadomości news:47cd7646-be1a-4b61-b3e2-8825f603f559k13g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

======

Poluj na TV4 w powtórkach. Nie dam sobie ręki za to uciąć, ale moim zdaniem to był abus. Rower był normalnie zapięty OIDP a koleś przeciął sztabę od ręki. Ciął dużymi nożycami. Wyglądało to niesamowicie bo niby takie fajne zapięcie etc. a poszło raz dwa.