Niedroga ale dobra blokada

Data: 2010-09-03 23:28:37
Autor: robertcb
Niedroga ale dobra blokada
Witam.
Dziś znajomy rowerzysta troche mnie obśmiał kiedy zapinałem rower blokadą przed sklepem. Mam taką starą na szyfr 3 cyfrowy.
Powiedział żebym to wywalił bo podobno  zadna to przeszkoda dla złodzieja. Czy to prawda?
A jeśli tak jakie zapięcie możecie polecić? Nie chciałbym wydać dużo, powiedzmy coś około 50zł. Da rade?

Da!

Pół metra naprawdę grubego hartowanego łańcucha + solidna kłóda.

Data: 2010-09-03 23:48:05
Autor: biodarek
Niedroga ale dobra blokada
robertcb@mailinator.com pisze:
Pół metra naprawdę grubego hartowanego łańcucha + solidna kłóda.

A to nie tutaj na grupie, ktoś kiedyś pisał, że właśnie tak kupował sobie super-hiper hartowany łańcuch z metra i sprzedawca, po odmierzeniu, uciął go kombinerkami?

--
biodarek

Data: 2010-09-04 00:31:02
Autor: kml
Niedroga ale dobra blokada

Użytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5rqlm$hso$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na pewno było o łańcuchu jakimś lepszym z metra ciętym, ale kombinerek sobie nie przypominam w tym :)

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Niedroga ale dobra blokada