Niedroga, klasyczna mysz przewodowa, ew. radio, ew. bt?

Data: 2012-07-14 05:17:16
Autor: nom
Niedroga, klasyczna mysz przewodowa, ew. radio, ew. bt?

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:jtk34s$l4o$1node2.news.atman.pl...
Mysz ma byc klasyczna, niezawodna, scroll musi "pykac" podczas obracania, itd :)

Nie używam myszki na laptopie, bo wolę touchpad, ale czasami przynoszą mi ludzie PCeta bez portu PS2 i musiałem zakupić mysz i klawiaturkę na USB.
Myszkę i klawiaturkę kupiłem w Kauflandzie:
http://www.swistak.pl/a43864763,MOUSE-OMEGA-OM-400-WIRELESS-2-4GHz-800-1200-1600DP.html
za 22,50zł, plastiki ma takie sobie, ale działa i ma 3 lata gwarancji. :-)
Klawiaturka kosztowała 9,99zł. :-)

Niedroga, klasyczna mysz przewodowa, ew. radio, ew. bt?