Niedroga, szeroka lampka z chin na CREE do 300-400 lm - propozycje?

Data: 2012-09-04 13:38:05
Autor: Andrzej Ozieblo
Niedroga, szeroka lampka z chin na CREE do 300-400 lm - propozycje?
Moje doswiadczenia sa mizerne. Sam jezdze z Mactronic Dif-1W, z ktorej jestem b. zadowolony. Uzywam tez jej jako latarki do codziennych potrzeb. Nie wiem ile lumenow, ale chyba niewiele. Mam dobry wzrok. Jedna wada: wrazliwe na wieksze wstrzasy mocowanie. Trzeba dodatkowo obwiazac np. cienkim rzepem. Tania, ok. 50 zl.

Bardzo dobra jest Mactronic Noise dajaca do 300 lm. Bardzo solidna, mocowanie tez. Dobrze oswietla. W trybie turbo (300lm) swieci tylko do 2h, ale w trybie 110lm juz do 7h. Zreszta mozna dokupic dodatkowy aku. Latwo sie laduje. Cena niestety wieksza, ok. 170 zl.

Niedroga, szeroka lampka z chin na CREE do 300-400 lm - propozycje?