Niedrogi Notebook 17"

Data: 2009-07-06 21:48:41
Autor: Jurek W
Niedrogi Notebook 17"
www.ceneo.pl

Jurek W

Użytkownik "Krzysiek" <illgore@wp.pl> napisał w wiadomości news:itft2arhjl7a$.1oa96yfpr3ubr$.dlg40tude.net...
Cześć!

Poszukuję niedrogiej maszyny do pisania do domu w formie notebooka. Na
sprzęt biurkowy nie ma miejsca. Nie musi mieć wydajnego procesora, ani
karty grafiki, super baterii oraz multum wyjść, ale przydałaby się
przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).
Chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys. (może być taniej).

Wstępnie się rozglądałem i widzę, że jest całkiem sporo siedemnastek w tej
klasie cenowej, ale po przerzuceniu kilku recenzji zauważyłem też że
większość ma spore wady.

Stosunkowo najkorzystniej wygląda Toshiba P300, ale jednak: świecący ekran,
ponoć niezbyt wygodna klawiatura, denerwujący wiatraczek i grzejąca się
obudowa. No i zostałem z niczym.

Jednym słowem - co polecacie?

-- Pozdrawiam,
Krzysiek

pisząc na mail dodaj k na początku adresu

Niedrogi Notebook 17"