Niedrogi telefon z Wi-Fi. Jaki?

Data: 2010-03-17 19:12:10
Autor: Jacek Politowski
Niedrogi telefon z Wi-Fi. Jaki?
Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
jeszcze sprawny mógłby być ;-).

Jedną z opcji jest Nokia E51 - o tej wiem.
Co jeszcze można znaleźć (najchętniej jeszcze taniej)?

Coś na czym działa jakaś względnie sensowna przeglądarka (przeglądarka
z Nokii E52 jak na razie jest dla mnie dość sensowna, nie wiem jednak
jaka była w E51, nie znam także tej javowej mobilnej Opery).

--
Jacek Politowski

Data: 2010-03-17 19:06:33
Autor: jerzy szczudlowski
  Jacek Politowski wrote:
Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
jeszcze sprawny mógłby być ;-).

myPhone 8920 MARK jest tani:)

--
http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

Data: 2010-03-17 21:20:37
Autor: Jan Strybyszewski
Jacek Politowski pisze:
[...]

Nowe ?  LG GT500 i Samsung S5620 Monte oba z hsdpa, wifi i gps

Data: 2010-03-18 14:34:05
Autor: Piotr M
Dnia 17-03-2010 o 20:12:10 Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje>  napisał(a):

Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
jeszcze sprawny mógłby być ;-).

Najtańszy to chyba Samsung i600, ok 200zł za używkę.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."