Niedrogie oswietlenie diodowe?

Data: 2009-08-02 07:01:10
Autor: moszedobrybiznes
Niedrogie oswietlenie diodowe?
Hej,

Szukam niedrogiego, ale przyzwoitego oswietlenia do roweru. Bardziej
zeby mnie bylo widac, niz zebym ja cos lepiej widzial :). Chcialbym
zeby bylo diodowe (chyba wieksza trwalosc) i dzialalo na paluszki/
akumulatorki. Byloby fajnie jakby wytrzymywalo lzejszy deszcz/lekkie
bloto.

Jestem w tej materii lamerem, wrzucilem lampy w googla i wyszly mi
jakies koszmarnie drogie dziwolagi, tudziez jakies nieidentyfikowalne
no-name'y. Moze ktos polecic jakies przyzwoite lampy? Ew. chociaz
powiedziec czego najlepiej szukac.

Kuba

Data: 2009-08-02 11:10:55
Autor: wojtek1
Niedrogie oswietlenie diodowe?
Z przednich polecam sigma illux. Mała, zgrabna, bardzo jasne światło z
3 diod. Zasilana trzema małymi paluszkami.

Data: 2009-08-02 17:50:27
Autor: kml
Niedrogie oswietlenie diodowe?

Uzytkownik "moszedobrybiznes" <moszedobrybiznes@gmail.com> napisal w wiadomosci news:581cf8a9-9794-446d-be80-b47829bdd2fbh21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Author shot (www.velo.com.pl) ALE UWAGA: niestety udalo mi sie zgubic tylna :( wiec wypadaloby na nia troche bardziej uwazac za to przód od lat cisza i spokój. W kwestii oswietlenia pozycyjnego uwazam, ze to swiat i ludzie.

Baterie to takie okragle plaskie o 12 pln sztuka, ale tego sie nie wymienia co i rusz wiec nie jest zle ;)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-08-02 15:08:25
Autor: Saurus
On 2 Sie, 17:50, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
[...]

Mactronic robi w zasadzie identyczne i w tej samej cenie, także bardzo
polecam jako oświetlenie pozycyjne. Łatwość zakładania w downolynm
miejscu i zdejmowania to dla mnie duży plus, przekładam je między
rowerami :)

Data: 2009-08-02 20:43:38
Autor: marines
Niedrogie oswietlenie diodowe?
jak dla mnie żeby nie płacić za nazwę i nie mieć no_name'a to McTronic - chyba
będzie najlepiej w kategorii "jakość do cena" np.:
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5808
jak mieszkasz w 3-city to możesz nawet w ramach redukcji kosztów odebrać u
nich osobiście

pozdrower

marines

Data: 2009-08-03 10:25:23
Autor: kamtzu
Użytkownik "marines" <marines@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h54tpq$jg4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na tyl szczerze polecam https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=1766 - bardzo trwala i widoczna.
Z przodu uzywam Cateye, troche drozsza ale rowniez rewelacyjna.

Data: 2009-08-03 18:16:26
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 2 Aug 2009, marines wrote:

jak dla mnie żeby nie płacić za nazwę i nie mieć no_name'a to McTronic - chyba
będzie najlepiej w kategorii "jakość do cena"

  Poprę, już kiedyś pisałem że ta lampka:

https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4574

....to najtańsza tylna, która przechodzi "test odłączenia", czyli
zapewni że po krótkotrwałym przerwaniu zasilania np. na skutek
wstrząsu na wyboju:
- wyłączona się nie włączy
- włączona się nie wyłączy.

  Nie przechodzi "pełnego testu", to znaczy włączona nie włączy
się w takim samym trybie w jakim była przed przerwą (spośród
świecenia ciągłego i różnych migań), ale nie grozi nieświadoma
jazda po ciemku.

  Nie dam głowy, ale zdaje się najtańsza która przeszła "pełny
test" to był tylny Author sprzedawany za 10..12 zł (muszę
sprawdzić przy okazji, bo gdzieś mam).

BTW: jeśli ktokolwiek ma pod ręką, albo ma okazję dorwać jakiekolwiek
tanie lampki, to BARDZO proszę, aby sprawdzić powyższe :) i oczywiście
pochwalić się wynikami na grupie! (podając co za lampka, za ile
oraz czy i jak przechodzi test).

Do testu można na krótko wyjąć jedno z ogniw - fakt, że w warunkach
bojowych wystarcza odporność na kilkadziesiąt milisekund przerwy,
ale nie spotkałem lampki, której robiło by różnicę kilkaset czy
kilkadziesiąt.

"Najtańsza chińszczyzna" albo (po przerwie) wyłącza lampkę (co
kończy się jazdą po ciemku), albo przeciwnie - włącza (co kończy
się samoczynnym włączeniem i pozostawieniem w tym stanie lampki
np. zapakowanej w torbie, w momencie jak jest potrzebna akumulator
jest rozładowany).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-08-02 22:41:44
Autor: ToMasz
moszedobrybiznes pisze:
[...]

Polecam jakąkolwiek lampke AIM. najtansza chyba 40zł. Do doastania w
każdym sklepie który handluje sprzętem shimano, bo właśnie shimano jest
juz właścicielem marki aim
ToMasz

Niedrogie oswietlenie diodowe?