Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa

Data: 2009-05-25 00:36:37
Autor: tg
Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa
"GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote in message news:nlxjqvwydq2q.m53mijbm53qf.dlg40tude.net...
Witam.
Mam myszkę Logitech MX620

obecnie ta sama mysz, podkladka taka jak ta: http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/642/04/54/642045423

pierwsza sluzyla mi w latach 99-07 po dobre kilka godzin dziennie

nie pamietam juz kto je produkuje (pare lat temu wytropilem)
ale sprzedaje je kilka firm, min. tracer, gembrid, w miare latwo
je znalezc

kupilem sobie trzy na zapas i jestem ustawiony na kilkanascie lat

jezeli nie masz oporow przed poduszka pod nadgarstkiem to jest to
imho najlepsza podkladka jaka mozna znalezc (a uzywalem na roznych
kompach niejednej i dobre kilkanascie testowalem zanim wrocilem
do tej samej ktora mi sluzyla caly ten czas - ale moze to tylko
przyzwyczajenie)

Data: 2009-05-25 13:25:01
Autor: GLaF
Dnia Mon, 25 May 2009 00:36:37 +0100, tg napisał(a):

[...]

Te, które oglądałem z poduszką pod nadgarstek miały dość szorstki materiał,
chyba stawiałyby opór jak zwykła szmacianka. Nie mam uprzedzeń do podkładek
z poduszką, choć nigdy ich nie używałem.

--
GLaF

Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa