Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa

Data: 2009-05-25 07:56:32
Autor: Andrzej Libiszewski
Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa
Dnia Mon, 25 May 2009 01:18:57 +0200, GLaF napisał(a):

Witam.
/.../

Jaką polecacie podkładkę, która:
- będzie nieduża i najlepiej cieńka
- będzie jednokolorowa i dobrze pracowała z laserem w MX620
- nie będzie brudziła ślizgaczy (szmaciana nie brudzi)
- na której myszka będzie się gładko, cicho i bez oporów ścizgać (!)
- pozwoli na precyzyjną pracę
- nie będzie ze szkła ani metalu

SteelPad QcQ Mini. Poza logiem producenta cała czarna, cienka, mała. Dobrze
u mnie pracuje z laserem Razera Lachesis. Logitechowi wystarczy na pewno.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-05-25 08:30:21
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w wiadomości news:8kxhvpi02mny$.1xln1pwkuoynh$.dlg40tude.net...
[...]

O , właśnie to. IMHO QcK a nie QcQ , chyba że sa to różne produkty. W kazdym razie QcK mini to najlepsza szmaciana podkładka jaka dotąd miałem.

Data: 2009-05-25 13:03:48
Autor: GLaF
Dnia Mon, 25 May 2009 08:30:21 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

[...]

Ta?
http://www.komputronik.pl/Peryferia/SteelSeries_QcK_mini/pelny,id,23244/
Też o niej myślałem, ale zniechęciły mnie opinie, że mysz się po niej
ślizga ciężko jak na zwykłaj szmaciance.

--
GLaF

Data: 2009-05-25 13:09:41
Autor: Andrzej Libiszewski
GLaF pisze:
[...]

Cóż, u mnie się ślizga jak trzeba.

Data: 2009-05-26 00:01:12
Autor: Nazgul
GLaF pisze:
[...]

Masę opinii wyglaszają osoby które nie mialy ocenianego przoduktu w ręce. A aj SteelPada mam i mocno go polecam. Używam z Logitechem G5.

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-05-26 08:14:59
Autor: grafi

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tzhcm0020uwv.1bcwf9yjffetz.dlg@40tude.net...
[...]

Co to znaczy ciezko? Wszystko jest kwestia preferencji, tak jak z waga myszki. Ja tej podkladki uzywam wlasnie z MX620 i bardzo sobie chwale. Dzialam tak od dawna, dosc intensywnie i nie ma zadnych zagiec (podkladki, okleiny), a czystosc to kwestia indywidualna (zawsze mozna umyc).

--
grafi
Asus P5Q Dlx|Intel Q9550@4.0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB Geil Ultra|BeQuiet! E6-450W|GF8800GT+Accelero S1|Audiotrak Prodigy HiFi+Logitech Z5400|Samsung 226BW|2xSeagate 500GB 7200.12|2xSamsung F1 1TB|Razer ProType|Logitech MX620|Vista_x64

Data: 2009-05-25 13:09:05
Autor: Andrzej Libiszewski
Paweł Ubysz pisze:

[...]

oczywiście QcK :)

Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa