Niedzialajacy sprzet

Data: 2009-11-18 21:13:41
Autor: KRZYZAK
Niedzialajacy sprzet
Kupilem dzisiaj w sklepie mikser. Po powrocie do domu okazalo sie, ze
sprzet nie dziala. Za chwile bylem w sklepie, gdzie sprzedawca stwierdzil,
ze laskawie mi to naprawi.
Czy teraz w gre wchodzi gwarancja, czy niezgodnosc z umowa?
Nie ma jakiegos sposobu, zeby od razu odstapic od umowy?
Troche mi sie nie usmiecha kupowanie naprawianego towaru w cenie nowego...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-11-19 11:20:34
Autor: maanj
Niedzialajacy sprzet

Uzytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisal w wiadomosci news:1o870r4ogconw$.y4qo4oacbhtx$.dlg40tude.net...
[...]

Wymiana na nowy odrazu z miejsca od reki
nie ma mowy o naprawianiu

ja kupilem czajnik Braun wracam do domu zaczynam gotowac wode
a ona cieknie z dolu czajnika
wode wylalem, do auta i do sklepu, mowie ze sie leje ze mi dziadostwo sprzedali
gosc wzial poszedl na zaplecze sprawdzic fakt leje sie i zaraz mi przyniósl
ladnie nowy zapakowany  i dzialajacy ale tez w domu sprawdzilem go dopiero tego drugiego.

Data: 2009-11-19 11:47:25
Autor: doom3
Niedzialajacy sprzet

Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:he3687$tt1$1news.onet.pl...

[...]

Wydaje mi sie, ze takie dzialanie bylo tylko i wylacznie dobra wola sprzedajacego dbajacego o dobre imie swojego sklepu...
Zauwaz, ze bardzo duzo osob testuje sprzet po zakupie w marketach, aby wlasnie uniknac tego typu niespodzianek.

Co innego oczywiscie sprzedaz "na odleglosc"... tutaj odpowiedzialnosc sprzedawcy jest zdecydowanie wieksza.

--
doom3

Niedzialajacy sprzet