Niedziela - Dzień Pański

Data: 2011-10-23 17:08:31
Autor: wolim
Niedziela - Dzień Pański
W dniu 2011-10-23 14:24, abc pisze:
Niedziela to cotygodniowe święto upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa, a
także dzieło stworzenia i zesłanie Ducha Świętego.

Właściwe przeżywanie niedzieli to nie tylko obowiązek uczestniczenia we
Mszy
św., lecz także równocześnie powstrzymywanie się od prac i zajęć, które
utrudniają oddawanie Bogu czci, przeżywanie radości właściwej dniowi
Pańskiemu oraz korzystanie z należnego odpoczynku duchowego i fizycznego.

Polska nazwa dnia - niedziela pochodzi od staropolskiego i
słowiańskiego czasownika "dzielać" czyli pracować. Zwrot "nie dzielaj"
oznaczał "nie pracuj", co wskazuje iż jest to dzień odpoczynku.

Pisarze starochrześcijańscy używali w odniesieniu do niedzieli określenia
"dzień Słońca", gdyż dzień ten oświeca nam Jezus, wschodzące Słońce
sprawiedliwości.

A ja dzisiaj, korzystając z ładnej pogody, poprzycinałem maliny i inne krzewy owocowe. Wcześniej zrobiłem porządek z węglem, który mi wczoraj przywieźli i leżał całą dobę na podjeździe. Wieczorem idę z synem na basen i po basenie, tradycyjnie zahaczę o pobliski sklep, celem zanabycia tradycyjnych słodkości dla dziecka i ćwiarteczki cytrynówki lubelskiej dla mnie.

Tak wygląda u mnie tradycyjna niedziela. Do południa praca, po południu przyjemność.

A ty możesz w tym czasie leżeć do góry dupą i się opierdalać.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-10-23 18:57:12
Autor: abc
Niedziela - Dzień Pański
Innymi słowy, próbowałeś czymś wypełnić pustkę duchową.

Data: 2011-10-23 19:34:42
Autor: sofu
Niedziela - Dzień Pański

--

Wypełniał ten dzień czymś nadzwyczaj pożytecznym w przeciwieństwie do twojej duchowej nędzy pełnej zasłyszanego katabasiego bełkotu.
Albowiem rozsiewasz fałszywą katolicką religię pełną przeinaczej i zmysleń. Wręcz defekujesz tę listę nieprzeznaczona do tego.
Chciałbyśaby ludzie którzy mają w niedziele czas na to na co w tygodniu nie mają tracili ten dzień po próżnicy.
Tylko mi nie mów, że tak chciał katolicki bóg albowiem wiadomo, że Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego się trzeba modlić
o wszelakie łaski. Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w czeluściach piekieł przez wieki wieków.
Wielki Dinozaurus nie wymagał pracy w niedzielę, ale też nic nie miał przeciwko niej w ten dzień.
Dinozaury w razie potrzeby mogły w niedziele kopać nory i składać tam jaja.

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

sofu

Data: 2011-10-23 20:31:42
Autor: pluton
Niedziela - Dzień Pański
Dinozaury w razie potrzeby mogły w niedziele kopać nory i składać tam
jaja.

A nawet mogly oddawac sie przyjemniejszym zajeciom, na chwale wielkiego
Dinozaurusa.

Nullification

Niedziela - Dzień Pański