Niedziela Przewodnia [1 kl.]

Data: 2011-05-01 10:04:47
Autor: abc
Niedziela Przewodnia [1 kl.]
Tomasz Mu odpowiedział: Pan mój i Bóg mój!

I dlatego podczas Podniesienia bijemy się w piersi i za Tomaszem powtarzamy:
Pan mój i Bóg mój!

Introit Niedzieli Przewodniej (Niedzieli Białej) można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDH4SYGN6Gg&feature=related

Tekst:

Quasi modo geniti infantes, alleluia : rationabile, sine dolo lac
concupiscite, alleluia, alleluia, alleluia.
Exsultate Deo adiutori nostro : iubilate Deo Iacob.
Gloria Patri...
Quasi modo...

czyli

Jako dopiero narodzone niemowlęta, alleluja, lecz pełni rozwagi, duchowego
bez fałszu mleka pragniecie, alleluja,  alleluja, alleluja.
Śpiewajcie z radością Bogu, mocy naszej, wznoście okrzyki Bogu Jakuba.
Chwała Ojcu...
Jako dopiero...

Niedziela Przewodnia [1 kl.]