Niedziela Siedemdziesiątnicy [2 kl.]

Data: 2012-02-05 10:01:15
Autor: abc
Niedziela Siedemdziesiątnicy [2 kl.]
Introit na Niedzielę Siedemdziesiątnicy można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=-- V3WUCv8d0

Tekst:

Circumdederunt me gemitus mortis, dolores inferni circumdederunt me : et in
tribulatione mea invocavi Dominum, et exaudivit de templo sancto suo vocem
meam.

Diligam te, Domine, fortitudo mea : Dominus firmamentum meum, et refu-gium
meum, et liberator meus.

Gloria Patri...

Circumdederunt me...

czyli

Ogarnęły mnie boleści śmierci: boleści piekielne otoczyły mnie. I w mojej
niedoli wzywałem Pana, a On usłyszał głos mój ze świątyni swojej.

 Kocham Cię, o Panie, mocy moja, Pan twierdzą i ucieczką moją, On moim
wybawicielem.

Chwała Ojcu...

Ogarnęły mnie...

Niedziela Siedemdziesiątnicy [2 kl.]