Niedziela jest po to, aby pójść na Msze

Data: 2010-01-17 08:06:25
Autor: abc
Niedziela jest po to, aby pójść na Msze
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

1. Żeby Bogu oddać należną cześć i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. Żeby Bogu składać dzięki za Jego wielką chwałę i za wyświadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli dziękczynna;

3. Żeby sobie uprosić łaski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
błagalna;

4. Żeby od Boga uzyskać pojednanie, to jest przebłagać Go za grzechy,
popełniane przez żyjących, i uprosić darowanie kar, na jakie oni zasłużyli,
oraz wyprosić zmiłowanie duszom w czyśćcu cierpiącym, i dlatego jest ona
ofiarą przebłagalną.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

Data: 2010-01-17 01:19:14
Autor: robertbig
On 17 Sty, 08:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

1. Żeby

Ble ,ble,ble.... AbC.  Popierdolic mu sie chce...

Przeciez wiesz abc, że niedziela jest po to by sie wyspowiadać.
Zapytaj któregokolwiek katola ,czy nie mysli włsnie tak.
I czy grzesy "niechcacy" , czy z premedetycja ?  Bo mozna się
wyspowiadać potem. I po sprawie.

Dla mnie spowiedź ,to cos jakby ułamek Talmudu.
To świadomie demoralizujacy wiernych aspekt religijny. Dający im
poczucie wyższosci nad innymi.
A każde religijne bydło świata . Każde z tzw wielkich religii .
Zamienia to przyzwolonie na znacznie prostsza dla strawienia przez
ich  mózgi -POGARDĘ

Data: 2010-01-17 01:22:46
Autor: robertbig
Niedziela jest po to, aby pójść na Msze
On 17 Sty, 08:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Nie pierdol abc !?

Ja zawsze myslałem ,ze niedziela jest po to, by zrobic zakupy w
markiecie

Pacz Pan. Nie wiedziałem ,że mozna kupic z 5zł spokój sumienia???

Jakie to proste. Genialnie proste!!!

Gdzie siem mozna do was zapisać?

Data: 2010-01-17 01:26:56
Autor: robertbig
[...]

I czy grzeszy "niechcacy" , czy z pełną premedetycja ?

 Bo przecież ,  mozna się
wyspowiadać potem.
 I po sprawie :-o !!!

Tyle na temat WC i innych.

Data: 2010-01-17 13:41:07
Autor: abc
Niedziela jest po to, aby pójść na Msze
Przeciez wiesz abc, że niedziela jest po to by sie wyspowiadać??
Zapytaj któregokolwiek katola ,czy nie mysli włsnie tak ?

Katolik ma obowiązek spowiadać się i Komunię Świętą przyjmować przynajmniej
raz w roku, w okresie Wielkanocy.

Data: 2010-01-17 08:48:54
Autor: robertbig
On 17 Sty, 13:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>Zapytaj któregokolwiek katola ,czy nie mysli włsnie tak ?

Katolik ma obowiązek spowiadać się i Komunię Świętą przyjmować przynajmniej

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

I ciche przyzwolenie ,by robic  "co dusza zapragnie" . Bo potem mozna
sie wyspowiadać.
I nie ma tematu :))))))

Dobre z was koty !  He,he....

Data: 2010-01-17 18:45:08
Autor: abc
Niedziela jest po to, aby pójść na Msze
I ciche przyzwolenie ,by robic  "co dusza zapragnie" . Bo potem mozna
sie wyspowiadać.
I nie ma tematu :))))))

Dobre z was koty !  He,he....

Jednym z warunków dobrej spowiedzi jest zadośćuczynienie Bogu i bliźniemu.

Data: 2010-01-17 19:04:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 17 Jan 2010 18:45:08 +0100, abc napisał(a):

[...]

a jak go nie ma to rozgrzeszenie dokonane wcześniej zostaje przez Jahwe
anulowane i obrzęd należy powtórzyć?

Data: 2010-01-18 10:06:33
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hiv0m2$ff8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A co z myciem nóg, też raz około Wielkanocy?

--
stevep

Data: 2010-01-17 08:31:36
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: Niedziela jest po to, aby pójść
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

W której części mszy świętej (poza kazaniem) toczy się walka polityczna?

W AWS jest silne ugrupowanie o nazwie TKM, ale to nie jest cały AWS.
  -- Kaczyński, Jarosław (1949-)

Data: 2010-01-17 08:56:38
Autor: abc
Niedziela jest po to, aby pójść na Mszę (Polityczną)
W której części mszy świętej (poza kazaniem) toczy się walka polityczna?

Kazanie nie jest częścią Mszy Świętej. Dla podkreślenia tego faktu kapłan
przed pójściem na ambonę zdejmuje z lewego przedramienia manipularz (taka
mała stuła) i kładzie go na otwartym mszale. Zdejmuje na czas kazania także
ornat i zakłada biret.

Data: 2010-01-17 09:28:57
Autor: Andrzej Adam Filip
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Jeśli do tego co masz wspólnego z rycerzem nie dotarło subtelnie to ci
łupne wprost żebyś *nawet* ty miał jakąś szanse zrozumieć:
* w prawie Polskim są kary za obrazę uczuć religijnych
* ty postując na pl.soc.POLITYKA chamsko i nachalnie udowodniasz że
  dla ciebie religia to polityka
* kar za obrazę uczuć politycznych NIE MA

Pusta łyżka nie mieści się człowiekowi w gębie.
  -- Przysłowie jakuckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-17 09:43:29
Autor: abc
Niedziela jest po to, aby pójść na Mszę (Polityczną)

* ty postując na pl.soc.POLITYKA chamsko i nachalnie udowodniasz że
 dla ciebie religia to polityka

Religia przenika wszystko, także politykę.

Data: 2010-01-17 18:40:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 17 Jan 2010 09:43:29 +0100, abc napisał(a):

* ty postując na pl.soc.POLITYKA chamsko i nachalnie udowodniasz że
 dla ciebie religia to polityka

Religia przenika wszystko, także politykę.

To dlaczego pastujesz akurat na grupie o polityce?

Tak, wiem dlaczego. Bo wydaje ci się że charakteryzuje się ona największą
aktywnością i w związku z tym najwięcej osób przeczyta twoje lefebrystyczne
paściarstwo.

Ale mylisz się, istnieją grupy w polskim Usenecie które mają jeszcze
większą poczytność, np pl.misc.kolej

Data: 2010-01-17 09:38:18
Autor: sofu

[...]

Gdyby twoi czarni przyjaciele nie sfałszowali przykazań dzis pisałbyś to o
sobocie.

sofu

Data: 2010-01-17 17:32:07
Autor: Grzegorz Z.
ale nie odprawianą przez lefebrystów...
Chyba że komuś nie przeszkadza jej nieważność

http://www.vatican.va/roman_curia/secretariat_state/2009/documents/rc_seg-st_20090204_note-decree-cbishops_pl.html

Niedziela jest po to, aby pójść na Msze