Niedziela po WniebowstÄ…pieniu [2 kl.]

Data: 2015-05-17 08:05:34
Autor: abc
Niedziela po WniebowstÄ…pieniu [2 kl.]
Propria Missae (części zmienne Mszy Św. przypadające na dany dzień):
http://www.introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > Propria > Niedziela po Wniebowstąpieniu.

Na Niedzielę w Oktawie Wniebowstąpienia czyta na Koścół Święty Ewangelię
według św. Jana J 15, 26 - 16,4"

"Gdy jednak przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch
Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też
świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku.

To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z
synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu.

Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście, gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem.

Tego jednak nie powiedziałem wam od początku, ponieważ byłem z wami."

Ordo Missae (części stałe Mszy Świętej
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Niedziela po WniebowstÄ…pieniu [2 kl.]