Niedzielna extrema

Data: 2010-06-28 16:31:13
Autor: mt
Niedzielna extrema
cynamoon pisze:
Niedzielna extremka...

Wczoraj, w drodze powrotnej do W-wy, wpadliśmy z kumplem do Olsztyna. Autobus odjeżdżał za 3 godziny, więc po "zaliczeniu" starówki skoczyliśmy pojeździć po Lesie Miejskim- ponoć największym  w Europie kompleksie leśnym w granicach miasta.

A tak z ciekawości to skąd to info? Bo to nawet w Polsce nie jest największy kompleks leśny w granicach administracyjnych miasta.

--
marcin

Data: 2010-06-28 16:37:24
Autor: cynamoon
Niedzielna extrema
A tak z ciekawości to skąd to info? Bo to nawet w Polsce nie jest największy kompleks leśny w granicach administracyjnych miasta.

było tak napisane na odwrocie planu miasta Olsztyn.

tu też tak napisali:
Las Miejski w Olsztynie jest największym w Europie kompleksem leśnym w granicach miasta. www.olsztyn.eu/ Marek

Data: 2010-06-28 17:01:30
Autor: mt
Niedzielna extrema
cynamoon pisze:
tu też tak napisali:
Las Miejski w Olsztynie jest największym w Europie kompleksem leśnym w granicach miasta. www.olsztyn.eu/

Dzięki, aczkolwiek wydział promocji miasta czy jak oni się tam nazywają chyba lekko poniosło :)

--
marcin

Data: 2010-06-28 22:55:45
Autor: Wojtek Paszkowski
Niedzielna extrema
"mt" <telepski@interia.pl> wrote in message

cynamoon pisze:
tu też tak napisali:
Las Miejski w Olsztynie jest największym w Europie kompleksem leśnym w
granicach miasta. www.olsztyn.eu/

Dzięki, aczkolwiek wydział promocji miasta czy jak oni się tam nazywają
chyba lekko poniosło :)

hehehe, też się kiedyś na ten megalomański tekst natknąłem i, znając rozmiar
olsztyńskiego las(k)u, lekko się uśmiałem. Nawet w mojej wsi nadmorskiej w
granicach administracyjnych miasta jest lasu powierzchniowo coś koło 5x
więcej niż w Olsztynie.
Ale przełom Łyny przez Las Komunalny, przyznać trzeba, ładny jest (choć to i
tak nic przy przełomie tej rzeki przez Las Warmiński), generalnie cała dolina Łyny jest fenomenalna z punktu widzenia turystyki rowerowej. Tylko dlaczego na wszystkich drogach prowadzących do Olsztyna jest zakaz jazdy rowerem?

pozdr

Data: 2010-06-28 16:47:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
Niedzielna extrema
On Mon, 28 Jun 2010 16:31:13 +0200

cynamoon pisze:
> Niedzielna extremka...

A tak z ciekawości to skąd to info? Bo to nawet w Polsce nie jest największy kompleks leśny w granicach administracyjnych miasta.

_Każde_ ambitne polskie miasto ma na swoim terenie największy w Polsce
kompleks leśny w granicach miasta. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Niedzielna extrema