Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta

Data: 2009-07-12 11:04:02
Autor: Polok_prawdziwy
Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta
abc wrote:

I to kapłaństwo w odpowiednim Sakramencie przeszczepia się ustawicznie
poprzez wieki aż do skończenia świata.

Powidz mi ABECADŁO, bojo cimniok jezem, jak jus siem ten Swiat skońcy, to cy
nas Jezsicek tes siem SKOńCY...?

Data: 2009-07-12 13:06:12
Autor: bolek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:1hloi6-d77.ln1server.linuxfan.de...
abc wrote:

[...]

Skończy się jak takie głupki wymrą jak "abc".

bolek

Data: 2009-07-12 14:29:01
Autor: Tadek z Torunia
[...]

Mi to siem wydowo, ze świat siem skońcy jak jarecka ślag nie trafi w nojblzsym casie. Hej!

Przemek
--
W czasie gdy rządził PiS  funkcjonariusze ABW byli szkoleni, jak filmować zatrzymanie wybranych osób, tak by zdjęcia mogły być wykorzystane przez telewizję - zeznała wczoraj
przed komisją śledczą badającą śmierć Barbary Blidy kamerzystka Agencji.

Data: 2009-07-12 14:33:51
Autor: raff
[...]

Kawecki, buehehehe, mordo ty moja.

R.

Data: 2009-07-12 14:37:06
Autor: Tadek z Torunia
Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Kawecki, buehehehe, mordo ty moja.

R.

Wypraszam sobie te pofałości.

Przemek

Data: 2009-07-12 14:50:27
Autor: raff
Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta
Kawecki, buehehehe, mordo ty moja.

R.

Wypraszam sobie te pofałości.

Przemek

A wypraszaj sobie. A teraz morda w kubel i odmaszerowac!

R.

Data: 2009-07-12 07:53:46
Autor: Grzegorz Z.
On 12 Lip, 14:50, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Wypraszam sobie te pofałości.

> Przemek

A wypraszaj sobie. A teraz morda w kubel i odmaszerowac!

.... powiedział papież:

http://fakty.interia.pl/religia/watykan/news/papiez-stawia-warunki-lefebrystom,1335762,5945

Data: 2009-07-12 17:11:45
Autor: raff
[...]

Znow wpychaasz nos w nieswoje sprawy Grzesiu ?

To jak tam bylo, w ktorym Biedroniu sie zakochales ?

R.

Data: 2009-07-12 15:56:48
Autor: Polok_prawdziwy
Tadek z Torunia wrote:

[...]

Trafił go jus wceśniej - łokrutno SHIMZOFRENIO go tsymo - roz mu siem
wydowo, ze Piłsudski jest, aroz myśli, ze łokrutny Stalim...

PS - a ponosik nocom w babskiej kosuli śpi i do zlewu siko...

Data: 2009-07-12 17:54:28
Autor: Tadek z Torunia
Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał

PS - a ponosik nocom w babskiej kosuli śpi i do zlewu siko...

Nie wim, moze, ale gdziesik słysołem, że siko do majtorów.

Przemek

P.S.
Ta kosula to chyba jes mini, coby sie nie wypier...jak wstowo. Hej!

Data: 2009-07-12 22:10:00
Autor: Polok_prawdziwy
Tadek z Torunia wrote:

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał

PS - a ponosik nocom w babskiej kosuli śpi i do zlewu siko...

Nie wim, moze, ale gdziesik słysołem, że siko do majtorów.

Tes do majtochuw siko...

ito coluśki dziń - popusco musiem...

Niedzielna powtorka - czym jest Msza Swieta