Niedzielne latanko Warszawa

Data: 2009-11-14 08:46:47
Autor: Tytus z fabryki
Niedzielne latanko Warszawa
Czesć

Wpadlem na niesamowicie orginalny pomysl zachecony pogoda coby w niedziele posmigac jaka niestandardowa traske zrobic i tak wpadl mi do glowy Kazimierz lub Dziura...
Jakby ktos mial chec to na priv.
Start ok 11-11.30

T.

Data: 2009-11-15 10:43:07
Autor: Koczis
[...]

Witam.
No tak, pogoda wrecz idealna na moto(deszcz i 4stC) :))
Koczis
R1

Data: 2009-11-15 11:51:16
Autor: Magic
Koczis pisze:
[...]

Ale Tytus to chyba o rowerze myślał.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-15 20:01:02
Autor: Tytus
Niedzielne latanko Warszawa
Siemka

*** "Magic"
Ale Tytus to chyba o rowerze myślał.

Wes mnie nie denerwuj...dobrze choc soboty nie zmarnowalem calej na robote...
ale co sie odwlecze...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-16 18:38:58
Autor: Koczis
Niedzielne latanko Warszawa
Tytus wrote
Wes mnie nie denerwuj...dobrze choc soboty nie zmarnowalem calej na robote...
ale co sie odwlecze...

To jak cos, to ja bym sie pisal o ile to bedzie w niedziele(wolne w robocie)

Pozdrawiam
Koczis
R1 --

Data: 2009-11-16 19:14:08
Autor: Tytus
Niedzielne latanko Warszawa
Siemka

*** "Koczis"
To jak cos, to ja bym sie pisal o ile to bedzie w niedziele(wolne w robocie)

Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na sobote ale jak pogoda dopisze
puknij na priv z nr tel.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-16 11:39:45
Autor: AZ
On 16 Lis, 19:14, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na sobote
ale jak pogoda dopisze
puknij na priv z nr tel.

Zawsze mozna sobote i niedziele, zeby nie bylo powtorki z wczoraj ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-16 21:06:55
Autor: Monster
Niedzielne latanko Warszawa
Tytus pisze:
robocie)

Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na sobote ale jak pogoda dopisze

na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-16 12:14:16
Autor: AZ
On 16 Lis, 21:06, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
> Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na
> sobote ale jak pogoda dopisze

na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

Eee tam to pewnie przez tych harlejowcow, pucuja maszyny do odstawki
na zime ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-16 21:27:09
Autor: Tytus
Niedzielne latanko Warszawa
Siemka

***Monster
 na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

Alez ja tylko mialem zamiar :)

***"AZ"
Eee tam to pewnie przez tych harlejowcow, pucuja maszyny do odstawki
na zime ;-)

Harlejowcy to juz zapomnieli ze bylo lato...
a jutro i tak latam - nie ma letko
w sumie zaluje ze dzis do domq nie przyjechalem moto tylko jak jakis precel autem...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-17 08:19:00
Autor: AZ
On 2009-11-16, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a jutro i tak latam - nie ma letko
Moze Ty juz lepiej nie mow o lataniu bo znow dzisiaj
pogoda iscie motocyklowa...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-17 11:02:53
Autor: Tytus z fabryki
Niedzielne latanko Warszawa
Siemka

*** "AZ"  Moze Ty juz lepiej nie mow o lataniu bo znow dzisiaj pogoda iscie motocyklowa...

Chyba tam u Was w centrumie...u mnie na polnocy jest cacy, do roboty dojechalem to i po robocie tez bede latal...

T.

Data: 2009-11-17 12:44:43
Autor: (pj)

a co Ty, k*%%$@#, wiesz o północy...? :-P

--
pozdr
pj

Data: 2009-11-18 10:53:17
Autor: Tytus z fabryki
Niedzielne latanko Warszawa
Siemka

*** "(pj)"
a co Ty, k*%%$@#, wiesz o północy...? :-P

Ja nie wiem, ja???
U mnie na polnocy swieci sloneczko i znow bede musial dzis pojezdzic - zamiast pobiegac...
Ciezkie te zycie :)

T.

Data: 2009-11-16 21:08:51
Autor: Koczis
Niedzielne latanko Warszawa
Tytus wrote
puknij na priv z nr tel.

OK. to czekam na wiesci i jakis plan :)
Ide sprawdzic aku, bo juz z miesiac nie bylo okazji do jazdy(praca=sloneczko,
wolne-dyszcz)

Koczis
R1

Data: 2009-11-19 23:02:06
Autor: Koczis
Niedzielne latanko Warszawa
No i jak z ta niedziela, bo widac szykuje sie inna grupa na sobote?

Koczis
R1

Data: 2009-11-19 14:14:25
Autor: AZ
On 19 Lis, 23:02, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
No i jak z ta niedziela, bo widac szykuje sie inna grupa na sobote?

Cholera wie, pogoda ostatnio tak nieprzewidywalna, że nie ma co
planować... Jak będzie ładnie w sobote to trzeba będzie to wykorzystać
a może i niedziele też? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-19 23:23:02
Autor: Koczis
Artur napisal:
Cholera wie, pogoda ostatnio tak nieprzewidywalna, że nie ma co
planować... Jak będzie ładnie w sobote to trzeba będzie to wykorzystać
a może i niedziele też? :-)

No to latamy Panowie i Panie :)))
http://www.tvnwarszawa.pl/pogoda.html

Koczis