Niedzielni kierowcy

Data: 2009-09-01 22:12:41
Autor: Leszek Karlik
Niedzielni kierowcy
On Tue, 01 Sep 2009 21:58:23 +0200, Madoniowie  <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote:

[...]

4 na 10 punktów.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-09-01 22:34:07
Autor: Madoniowie
Niedzielni kierowcy
Użytkownik *Leszek Karlik* w wiadomo¶ci o kryptonimie "op.uzlg3fdqbkkx24@attitudeadjuste" napisał:

On Tue, 01 Sep 2009 21:58:23 +0200, Madoniowie
<madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote:

[...]

4 na 10 punktów.

Rozwiń proszę: komu, ile i za co?
IMO:

- dojechanie na 30-50 cm do drzwi, dohamowanie i zrównanie prędko¶ci i spychanie na pas to 6 za spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Przekroczenie z przedziału 31-40 to kolejne 6 (tam jest 70)
- Nieust±pienie pierwszeństwa przejazdu podczas zmiany pasa ruchu - 5

Dla mnie to 17 dla motoru w maks. 10 sekund.
--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-09-01 22:52:34
Autor: Leszek Karlik
Niedzielni kierowcy
On Tue, 01 Sep 2009 22:34:07 +0200, Madoniowie  <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote:

[...]
4 na 10 punktów.

Rozwiń proszę: komu, ile i za co?

No, oceniam trolla. Entuzjazm niezły, forma też OK, ale mało finezyjny.
Kamon, "Widziałem dzi¶ jednego głupiego motocyklistę więc od dzisiaj
będę wszystkich motocyklistów traktować po równi!"? To dobry pomysł na
flejma na jakim¶ forum na WWW, na usenecie siedz± stare zgredy i trzeba
więcej subtelno¶ci żeby dobrego flamewara wywołać. Ewentualnie jaki¶
crosspost z pl.misc.samochody czy co¶. :-)

Sam pomy¶l jakie wrażenie wywołałoby napisanie na pl.misc.samochody
postu w stylu "Jechałem motocyklem i nagle z podporz±dkowanej wyjechała
Skoda z kapelusznikiem za kierownic±, ledwo udało mi się zahamować,
a facet na mnie natr±bił i pokazał mi faka przez okno. Od dzisiaj będę
kopać karoserie i urywać lusterka żeby pokazać tym puszkarzom gdzie
ich miejsce!"?

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-09-01 23:52:29
Autor: Madoniowie
Niedzielni kierowcy
Użytkownik *Leszek Karlik* w wiadomo¶ci o kryptonimie "op.uzlixwavbkkx24@attitudeadjuste" napisał:

[...]

Crosspost to nie mój styl, a pisałem tu prawdę mówi±c w nadziei na spotkanie tego jegomo¶cia. I trochę próbuj±c utwierdzić się w przekonaniu, że to wyj±tek.

[...]

:) Ja nie chciałem nikogo kopać. Pisałem, że do¶ć z ustępowaniem, do czego wcale zobligowany nie jestem.
My¶lę, że pisałem w emocjach. Tyle. Już opadły. A wszystkiego dopełnił niedawny artykuł na interii.
A BTW: nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby motocyklista podziękował. Nie to, żebym tego oczekiwał. Jednak jak się ma do czynienia wył±cznie z pretensjami to jako¶ człowiekowi się zaczyna odechciewać. Na szczę¶cie s± grupy i można doj¶ć dzięki nim do wniosku, że jednak wszystko OK.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-09-01 23:59:06
Autor: Leszek Karlik
Niedzielni kierowcy
On Tue, 01 Sep 2009 23:52:29 +0200, Madoniowie  <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote:

[...]
Crosspost to nie mój styl, a pisałem tu prawdę mówi±c w nadziei na  spotkanie tego jegomo¶cia.

Nieno, usenet to nisza niszy, już większe prawdopodobieństwo byłoby
na jakim¶ forum. :-)

I trochę próbuj±c utwierdzić się w przekonaniu, że to wyj±tek.

Raczej wyj±tek, owszem. :-)

[...]
A BTW: nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby motocyklista podziękował.  Nie to, żebym tego oczekiwał.

Ja jak mi kto¶ ust±pi w korku to czasem machnę, ale jazda między
samochodami to jednak wymaga koncentracji i trzymania obu łap na  kierownicy,
lew± półsprzęgło a praw± gaz. A mój motocykl nie ma awaryjnych. :-)

Jakbym miał trzeci± rękę machałbym więcej. :->

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-09-01 22:46:24
Autor: kakmar
Niedzielni kierowcy

To może spróbuj z samym gazem ;) http://www.youtube.com/watch?v=0pxD1-lOAOk

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-09-02 00:00:34
Autor: Ditron
Niedzielni kierowcy
On 2 Wrz, 00:46, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:

To może spróbuj z samym gazem ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0pxD1-lOAOk

sylwetka wyprostowana
i niezle sobie radzi w korkach
a co to za motor ?

Data: 2009-09-02 10:52:22
Autor: Grzybol
Niedzielni kierowcy
Użytkownik "Ditron" <ditron@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

i niezle sobie radzi w korkach

NieĽle? ¦redniowykształcona małpa poradziła by sobie w omijaniu samochodów. Jak dla mnie to obydwa Mi¶ki maj± pusto we łbie i wydaje im się chyba, że w samochodach nie ma kierowców ani pasażerów. Zapierdalanie z takę prędko¶ci± w korku takiej długo¶ci to zwykły idiotyzm. Byle baran zechce otworzyć drzwi, zajrzeć pod maskę bo mu się silnik zagotował, pasażer zechce wyprostować nogi, lub zwyczajnie otworzyć drzwi przed jad±cym moturem - zdarza się to bardzo często z zawi¶ci, zazdro¶ci czy chuj wie czego - i wtedy dupa. Trzask łamanych gnatów i tyle z popisowej jazdy w korku.

--
Grzybol

Data: 2009-09-02 03:29:01
Autor: Ditron
Niedzielni kierowcy
On 2 Wrz, 10:52, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Ditron" <dit...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:3c618a98-e2df-4660-bdbe-6c5236ae5444w36g2000yqm.googlegroups.com...

> i niezle sobie radzi w korkach

NieĽle? ¦redniowykształcona małpa poradziła by sobie w omijaniu samochodów.
Zapierdalanie z takę prędko¶ci±
w korku takiej długo¶ci to zwykły idiotyzm.

:) napisalem tylko ze niezle sobie radzi a nie ze madrze robi
(pisalem o tym z przodu; ten z tylu jakos nie nad±ża)

Data: 2009-09-02 12:14:50
Autor: Marcin N
Niedzielni kierowcy

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7lbsi$89k$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Też tak odebrałem ten film. Uzyłbym innych słów, ale sens byłby podobny. ;)
Zbyt duża różnica szybkości jest NIEBEZPIECZNA. Ja omijam stające pojazdy jadąc nie więcej niż 15 km/h.

Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden sezon). Za to mam 20 lat doświadczenia jako kierowca samochodu.

MN

Data: 2009-09-02 13:33:49
Autor: Grzybol
Niedzielni kierowcy

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:h7lgip$m9g$1news.onet.pl...
Ja omijam stające pojazdy
jadąc nie więcej niż 15 km/h.

Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden sezon).

Ja mam 30 lat na motocyklu i też jadę w korkach bardzo powoli. Nie raz zdarzało mi się, że baran wysiadał, lub otwierał mi drzwi specjalnie. Zawsze zdążyłem wyhamować. I obym zdążał w przyszłości:-)

--
Grzybol

Data: 2009-09-02 21:42:32
Autor: Sir Piernik
Niedzielni kierowcy
Marcin N pisze:
....>8
> Zbyt duża różnica szybkości jest NIEBEZPIECZNA. Ja omijam stające
> pojazdy jadąc nie więcej niż 15 km/h.
>
> Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden
> sezon).

Po 50 latach na dwoch kolkach rowniez nie wiecej!
Wygladalo mi to jakby sie niedawno przesiedli ze skuterkow pizzamanow ;)
Ale ja pare razy niemal przydzwonil bym w otwierane drzwi wiec mam uraz ;)

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-09-01 23:00:34
Autor: Jasio
Niedzielni kierowcy
Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomo¶ci news:op.uzlg3fdqbkkx24attitudeadjuste...
On Tue, 01 Sep 2009 21:58:23 +0200, Madoniowie <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote:

[...]

4 na 10 punktów.

A ja nie wiem czy za "atencję" dodać czy odj±ć pół punkta.
Bo jak oldskulowo - to dodać, a jak z angielskiego - odj±ć.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-02 00:36:27
Autor: Madoniowie
Niedzielni kierowcy
Użytkownik *Jasio* w wiadomo¶ci o kryptonimie "h7k5i5$g58$1@inews.gazeta.pl" napisał:

A ja nie wiem czy za "atencję" dodać czy odj±ć pół punkta.
Bo jak oldskulowo - to dodać, a jak z angielskiego - odj±ć.

Stanowczo, mówi±c z angielskiego, oldskulowo ;-)
--
Pozdrawiam,
Przemek

Niedzielni kierowcy