Niedzielni kierowcy

Data: 2009-09-01 22:37:23
Autor: greg
Niedzielni kierowcy

Użytkownik "Madoniowie" <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> napisał w wiadomości news:h7jud2$61u$1news.wp.pl...
Wiele słyszałem o tym, jak to biedni motocykliści dobrze jeżdżą, tylko im niedzielni kierowcy drogę zajeżdżają.

No, taka jest niestety rzeczywistość. Nawet niekoniecznie niedzielni, zwykli też.

Tak. Wiem, na co się narażam pisząc ten tekst na tą grupę. Trudno. Niech zostanę niedzielnym kierowcą i łachudrą. Ale skoro tak mi się motocykliści odpłacają za moją nieustanną dla nich atencję, to mam to gdzieś.

Eee... nadmiernie emocjonalne wyciągasz wnioski. Nie motocykliści, tylko ten jeden. Poza tym jak z daleka widać puszkę co okrakiem jedzie to przecież nie wiadomo, czy to kierowca mnie widzi i miejsce robi czy jakiś ciul przez dwie komórki naraz rozmawia i mu ręki do kierowania brakuje... Lepiej zatrąbić niż zaliczyć krakse, nie? Uwierz, na moto jest inna perspektywa. W puszce masz w dupie, najwyżej ci ktoś przytrze boczek i se z jego oc drzwi wymienisz. Na moto bardzo łatwo możesz z takiego powodu zostać trupem. To nie było jego chamstwo, ani nadmierna agresja, po prostu chłop chce żyć.

Ja zawsze jak mi kierowca puszki ustąpi to staram się podziękować, pomachać, pomigać. Przyjedź, spotkamy się na Puławskiej w korku i zaraz ci dobry humor wróci.

Albo jeszcze lepiej: kup se motor, sam zobaczysz jak jest.

Miłego dnia :-)

greg

Data: 2009-09-01 13:50:46
Autor: Lukasz Baranski
Niedzielni kierowcy
To nie było jego chamstwo, ani nadmierna agresja, po prostu chłop chce żyć.

Jak chce żyć to niech nie upala slalomem między samochodami.

Ja zawsze jak mi kierowca puszki ustąpi to staram się podziękować, pomachać,
pomigać. Przyjedź, spotkamy się na Puławskiej w korku i zaraz ci dobry humor
wróci.

Ja również. Naprawdę doceniam, gdy ktoś mi zjeżdża. Bo nie musi a
jednak.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Lukasz Baranski,
Honda NT650V Deauville, Warszawa

Data: 2009-09-01 23:53:11
Autor: Madoniowie
Niedzielni kierowcy
Użytkownik *Lukasz Baranski* w wiadomości o kryptonimie "a0a8e661-4b86-4c4b-be07-cd8b5efc3b24@l34g2000vba.googlegroups.com" napisał:

[...]

No bo skoro wszyscy się zmieścimy, to w czym problem?
http://bi.gazeta.pl/im/5/5614/z5614595N.jpg
I nie tylko w korku.

Dzięki za przywrócenie wiary ;-)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-09-01 23:53:35
Autor: Madoniowie
Niedzielni kierowcy
Użytkownik *greg* w wiadomości o kryptonimie "h7k0md$jc4$1@inews.gazeta.pl" napisał:

No, taka jest niestety rzeczywistość. Nawet niekoniecznie niedzielni,
zwykli też.

Jeśli motocykliści wezmą poprawkę na to, że kierowcy puszek patrzą się zwykle przed siebie zerkając w lusterka, a nie odwrotnie, to nie będzie problemu. Ile zajmuje ścigaczowi przyspieszenie 50 -> 100 km/h ze zmianą pasa? 1,5 sek.? 2 sek.? To mniej więcej tyle, ile upływa kierowcy od oderwania oczu od lusterka do spojrzenia w nie ponownie po wrzuceniu w międzyczasie kierunku i upewnieniu się że ktoś przed nim nie zaczął hamować. Czyli dla nas mało, dla was wiele. Ale Wy w lusterka aż tyle patrzeć nie musicie. Wam F16 nie wyleci z nienacka ;-)

Eee... nadmiernie emocjonalne wyciągasz wnioski. Nie motocykliści,
tylko ten jeden.

Chyba racja. Powinno pójść na pręgierz i na tego Pana tylko.

Poza tym jak z daleka widać puszkę co okrakiem
jedzie to przecież nie wiadomo, czy to kierowca mnie widzi i miejsce
robi czy jakiś ciul przez dwie komórki naraz rozmawia i mu ręki do
kierowania brakuje...

W sumie mogłem błysnąć prawym, że go widzę i żeby jechał. Ale ta gówniana elektronika błyska zawsze trzy razy, co mnie wq... No i na lewy można też było wjechać. Ale błysnąć mogłem. Byłoby jaśniej.

Lepiej zatrąbić niż zaliczyć krakse, nie?

Jasne. Popieram. Sam czasem ostrzegawczo trąbnę. (I na pół sekundy, a nie jadę 300m na trąbce, a potem dojeżdżam w drzwi.)

[...]

Tu się przestajemy zgadzać. Jeśli chłop chce żyć, niech da temu wyraz swoją jazdą. Jak jedzie jak wariat widać mu nie zależy.

Ja zawsze jak mi kierowca puszki ustąpi to staram się podziękować,
pomachać, pomigać. Przyjedź, spotkamy się na Puławskiej w korku i
zaraz ci dobry humor wróci.

:) Byłby to pierwszy raz. Widać w Muenchen, gdzie zwyke jeżdżę, inne obyczaje.

Albo jeszcze lepiej: kup se motor, sam zobaczysz jak jest.

Za stary jestem. I żonaty do tego. A jak jest wiem o tyle, ile jeździłem kiedyś ściskając zamiast kiery brzuch kumpla ;-)

Miłego dnia :-)

Wzajemnie

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-09-02 18:53:44
Autor: Spider A.J.
Niedzielni kierowcy

"Madoniowie" <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote

:) Byłby to pierwszy raz. Widać w Muenchen, gdzie zwyke jeżdżę, inne obyczaje.

Eee... w niemcowni to juz nawet motoyklisci zadko sie pozdrawiaja
inaczej niz skinieniem glowa.
Przy tej ilosci spotykanych w miescie moto to trzeba by
miec dodatkowa pare lap do machania w kolo, skinienie glowy i tyle.
a ze niemiecki auto kierownik to uprzejma do bolu zwierzyna
to raczej dziwne jest jak ktos nie ustepuje miejsca, odwrotnie
niz w polsce choc widac duzy progres i stad bylem
wielkim przeciwnikiem blokowania autostrad.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-09-02 23:20:05
Autor: Gumis
Niedzielni kierowcy

. Ale Wy w lusterka aż tyle patrzeć nie
musicie. Wam F16 nie wyleci z nienacka ;-)

To byc DOBRE :-))) Az sie usmialem :-)))
Ale to racja :-)

Data: 2009-09-03 06:04:25
Autor: Piotrek Roczniak
Niedzielni kierowcy
Dnia 02.09.2009 Gumis <mis_qumis@gazeta.pl> napisał/a:

. Ale Wy w lusterka aż tyle patrzeć nie
musicie. Wam F16 nie wyleci z nienacka ;-)

To byc DOBRE :-))) Az sie usmialem :-)))
Ale to racja :-)

Zresztą w większości (przynajmniej tych co je do tej pory oblukałem)
moturowych lusterek i tak gówno widać.

--
Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na inną markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW. marcin miller (boys) 2007.08.27 (wysokie obcasy)
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-09-03 10:18:18
Autor: Marcin N
Niedzielni kierowcy

Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości news:slrnh9un39.1cdp.piotrekpikachu.wsa.lublin.pl...
[...]

Polecam zdjęcia spod tego linka:

http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1428&postdays=0&postorder=asc&start=60

Zadziwiające, że motocykliści objechali mnie za ten pomysł, jakbym proponował samookaleczenie.

MN

Data: 2009-09-03 02:13:39
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Niedzielni kierowcy
On Sep 3, 9:18 am, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]

http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1428&postdays=0&postorder=a...

Zadziwiające, że motocykliści objechali mnie za ten pomysł, jakbym

k**, nie umiem znalezc zdjec o ktorych nawijasz. Chyba ze sa
centralnie wklejone w Twoim poscie, a nie wyswietlaja mi sie, bo moja
firma sprytnie wycina wszystko z roznych adresow - nawet jesli jest
czescia innej strony (vide imageshack, picasaweb i inny flickr)

Data: 2009-09-03 11:25:45
Autor: Marcin N
Niedzielni kierowcy

Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomości news:69ad8be8-c830-4663-bdd0-56ba74d92912l9g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

firma sprytnie wycina wszystko z roznych adresow - nawet jesli jest
czescia innej strony (vide imageshack, picasaweb i inny flickr)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zdjęcia są na piątej stronie dyskusji podanej w linku. Dziwne tamto forum - nie da się podać linka do konkretnej wypowiedzi.

MN

Data: 2009-09-03 11:58:12
Autor: Marecki
Niedzielni kierowcy

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:h7o22o$jpe$1news.onet.pl...

Zdjęcia są na piątej stronie dyskusji podanej w linku. Dziwne tamto forum - nie da się podać linka do konkretnej wypowiedzi.

MN

Linki do zdjęć :

http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/motocykl/lusterko1.jpg
http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/motocykl/lusterko2.jpg
http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/motocykl/lusterko3.jpg

Marek

Data: 2009-09-03 10:54:36
Autor: Piotrek Roczniak
Niedzielni kierowcy
Dnia 03.09.2009 Marecki <mareckiUSUN_TO@icpnet.pl> napisał/a:

[...]

Eeee to  mnie się rozchodzi o to że one za wąsko te lusterka pomontowane i widzę swoje bary oraz pobocze drogi, niechby one były jak w szadołce
szerzej lub jak w ełropie niżej to luz. Ale nie, mam te jamachowe zwierciadła
prosto tam gdzie najszerzej. :/

--
Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted! peanut. Ho-ho-ho-ho.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-09-03 12:11:05
Autor: gildor
Niedzielni kierowcy
[...]