Niedzielni kierowcy

Data: 2009-09-02 18:45:42
Autor: Spider A.J.
Niedzielni kierowcy

"Madoniowie" <madoniowie.kasuj@wytnij.go2.pl> wrote

Wiele słyszałem o tym, jak to biedni motocykliści dobrze jeżdżą,

[...]

Tak. Wiem, na co się narażam pisząc ten tekst na tą grupę. Trudno. Niech zostanę niedzielnym kierowcą i łachudrą. Ale skoro tak mi się motocykliści odpłacają za moją nieustanną dla nich atencję, to mam to gdzieś.

Troche histeryzujesz, co? Przy tej liczbie motocykli
na drogach obecnie zawsze trafi sie burak i cham.
To tak jak bys chcial rzucac kamieniami we wszystkie tramwaje
bo na dietla w starowislna skrecaja jak auta maja zielone.
Jesli to cos zmieni to ja Cie za tego bawłana przepraszam
w imieniu wszystkich i prosze bys nie zmienial swoich nawykow i
dalej ustepowal nam miejsca.
dziekuje

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-09-03 20:28:16
Autor: marvin
Niedzielni kierowcy
Uzytkownik "Spider A.J." napisal...

[...]

Wow, coz za rzeczowy i kulturalny post. Szacun normalnie :) oby wiecej
takich glosow.

A tak ogolnie, to jak czasem bywam w kraku to zauwazylem ze tam jakos
szczegolnie kierowcy puszek lubia sie scigac z motocyklami. I to zarowno na
obwodnicy jak i w miescie. Ot, taka mala dygresja ;)

Pozdrawiam
marvin
xj600s

Niedzielni kierowcy