Niedzielni rowerzyści...

Data: 2010-05-10 10:12:23
Autor: kml
Niedzielni rowerzyści...

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4be7adce$1news.home.net.pl...
No i sie zaczelo...
jazda parami lub trojkami, panny od kraweznika do kraweznika poprawiajace wlosy, goscie bez trzymanki piszacy smsa, czy tez spotkanie z dawno niewidzianym znajomym. A wszystko k... na sciezkach rowerowych.
Lapy opadaja...

Mi łapy opadły jak kiedyś w łikend pojechałem późnym popułdniem do Palmir. Od tego czasu jak nie dam rady się zebrać _RANO_ do Kampinosu to potem już tam nie jadę.

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Niedzielni rowerzyści...