Nied¼wiecki....

Data: 2009-07-10 10:44:50
Autor: Tzva Adonai
Nied¼wiecki....
Kiedy twoja rodzina przyby³a do ¦widnicy i sk±d?... Pytam, bo zawsze
zastanawia³ mnie twój wydumany patriotyzm lokalny.. Moja rodzina na
ten przyk³ad zamieszkiwa³a Wroc³aw przez ponad 300 lat... ¦widnicê
tak¿e... ;}

Data: 2009-07-10 20:03:05
Autor: awe
Nied¼wiecki....
Wg badan genetycznych mieszkancy wroclawia mniej wiecej przedstawiaja przedwojenna pule genow. Rzekomo nie wszyscy dojcze wyjechali, a przynajmniej przedwojenni mieszkancy. Niestety nic nie slyszalem jeshula zeby uchowal sie jakis zyt Bilyk
 awe

Data: 2009-07-10 20:04:39
Autor: Tzva Adonai
Nied¼wiecki....
 Bilyk

Bi³yk to chyba raczej ukraiñskie nazwisko z twoich rodzinnych stron....

Data: 2009-07-11 11:31:34
Autor: awe
Nied¼wiecki....

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.00000db7.4a5782b7newsgate.onet.pl...
 Bilyk

Bi³yk to chyba raczej ukraiñskie nazwisko z twoich rodzinnych stron....

-- -- -- -- -- -- --
moja rodzina nie pochodzi z ukrainy tylko z litwy a obecnie bialorus, przed wojna woj nowogrodzkie, a jeszcze dawniej wojewodztwo wilenskie
awe

Data: 2009-07-11 11:32:15
Autor: Tzva Adonai
Nied¼wiecki....
moja rodzina nie pochodzi z ukrainy tylko z litwy a obecnie bialorus, przed wojna woj nowogrodzkie, a jeszcze dawniej wojewodztwo wilenskie

Tak w³a¶nie my¶la³em...

Data: 2009-07-11 17:42:44
Autor: naprany jak kruk!
Nied¥wiecki....
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

moja rodzina nie pochodzi z ukrainy tylko z litwy a obecnie bialorus, przed wojna woj nowogrodzkie, a jeszcze dawniej wojewodztwo wilenskie

zawsze czulem ze od ciebie smierdzi kacapem hehe

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2009-07-12 00:40:57
Autor: awe
Nied¥wiecki....

U¿ytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7nch55haes6amvdif81sbtkb36it7m2j6e4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
kacapem to od ciebie smierdzi mylku.
awe

Data: 2009-07-13 15:47:02
Autor: naprany jak kruk!
Nied¡wiecki....
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

kacapem to od ciebie smierdzi mylku.

to ty masz podejrzane pochodzenie zylku

Data: 2009-07-14 01:10:20
Autor: awe
Nied¡wiecki....

U¿ytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4mem55h472j0ijlq1b4p13lme4m1varm984ax.com...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

kacapem to od ciebie smierdzi mylku.

to ty masz podejrzane pochodzenie zylku
-- -- -- -- -- -- -- --
nie rozsmieszaj mnie, mam metryka po metryce od 1630 roku udokumentowane pochodzenie, wszystko z urzedowymi pieczatkami i podpisami. Oczywiscie rodzina jest duzo starsza, ale mowie tu o dokumentach. Nie tylko dotycza poczatkow ksiestwa litewskiego ale rowniez i konca Rzeczoposlitej. Moj dziadek i jego bracia brali udzial w ostatnim popisie szlacheckim. Moj dziadek byl ranny w lewy przegub dloni i pozniej w 20 roku dostal postrzal w kolano stad kulal. Za twoich kacapow spedzil z cala rodzina 4 lata na syberii w krasnojarskim kraju. Moj ojciec mial wtedy 8 miesiecy. Przezyl.
awe

Data: 2009-07-14 19:58:03
Autor: naprany jak kruk!
Nied·wiecki....
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

nie rozsmieszaj mnie, mam metryka po metryce od 1630 roku udokumentowane pochodzenie, wszystko z urzedowymi pieczatkami i podpisami.

buhehehe nastepny zyd bekon z fabryka papierow hahaha

Data: 2009-07-14 19:58:40
Autor: naprany jak kruk!
Nied·wiecki....
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

 Za twoich kacapow spedzil z cala rodzina 4 lata na syberii w krasnojarskim kraju. Moj ojciec mial wtedy 8 miesiecy. Przezyl.

zdrajcy zawsze przezywali
uczciwi sli do piachu
no i wszystko jasne

Data: 2009-07-10 20:05:04
Autor: marek czaplicki
Nied¼wiecki....
awe pisze:
[...]
o kurczê. to i genotyp mo¿e byæ polityczny? :-)

--
Cz³owiek mo¿e wytrzymaæ tydzieñ bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
ca³e lata bez dachu nad g³ow±, ale nie mo¿e znie¶æ samotno¶ci.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-11 11:32:09
Autor: awe
Nied¼wiecki....

U¿ytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h37vse$icb$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
nie zawsze ale u zydla to jakby norma
awe

Data: 2009-07-10 20:21:11
Autor: boukun
Nied¼wiecki....

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f3d559a9-fd7d-4cda-b6c1-d778d4b19066i6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Moja rodzina osiedli³a siê na sta³e w ¦widnicy 23 grudnia 2003 roku. Przyjecha³a (przywioz³em ich) z Erlenbachu nad Menem. Moja ¿ona urodzi³a siê w Bydgoszczy (Brombergu), jej ojciec osiedli³ siê jak by³a maleñka w Pszennie ko³o ¦widnicy i podj±³ pracê w tutejszej cukrowni. Ja jako rodowity dolno¶l±zak z Jeleniej Góry bra³em pod uwagê Jeleni± Górê i ¦widnicê na miejsca pó¼niejszego sta³ego osiedlenia dla mojej rodziny. Przwa¿y³a ¦widnica, ze wzglêdu na moj± dobroæ i chêæ sprawienia, ¿eby moja ¿ona mia³a blisko do mamy i braci, zamieszka³ych równie¿ w Pszennie.

boukun

Data: 2009-07-10 20:42:06
Autor: Tzva Adonai
Nied¼wiecki....
Moja rodzina osiedli³a siê na sta³e w ¦widnicy 23 grudnia 2003 roku.

Pytam bardziej ogólnie: sk±d twoja rodzina wziê³a siê na tzw. "ziemiach
odzyskanych"?.. Jestem niemal pewien, ¿e ze wschodu.. Mylê siê?..

Data: 2009-07-10 16:30:00
Autor: Marek
Nied¼wiecki....
On 10 Lip, 20:42, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Pytam bardziej ogólnie: sk±d twoja rodzina wziê³a siê na tzw. "ziemiach
odzyskanych"?.. Jestem niemal pewien, ¿e ze wschodu.. Mylê siê?..

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Trudno, zeby z zachodu...

Data: 2009-07-10 21:04:42
Autor: boukun
Nied¼wiecki....

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.00000dc7.4a578b7enewsgate.onet.pl...
Moja rodzina osiedli³a siê na sta³e w ¦widnicy 23 grudnia 2003 roku.

Pytam bardziej ogólnie: sk±d twoja rodzina wziê³a siê na tzw. "ziemiach
odzyskanych"?.. Jestem niemal pewien, ¿e ze wschodu.. Mylê siê?..

Nie widzê ¿adnego sensu pytania? Nie jeden z Dolnego ¦l±ska, tu urodzony, osiedla siê nad morzem, np. w Miêdzyzdrojach moja kole¿anka z Jelonki. Polacy w ca³ej Polsce s± jednolitym narodem, oprócz Hanysów.

boukun

Data: 2009-07-11 07:24:56
Autor: konserwator
Nied¼wiecki....

[...]