Niedzwiecki - zwierzenia menela ze Åšwidnicy

Data: 2013-07-11 16:56:42
Autor: ad.m.
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze Åšwidnicy

Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po wszystkich pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy, bo lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po jakimś czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z licznika gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem Bożym i takie tam inne wyrocznie.

boukun

A różne wynalazki, pijało się Bałtycką, Konika, Czystą i Vistulę z gwinta. i Nie oślepłem! W stanie wojennym piłem w Mięzyzdrojach na campingu Pomarańczówkę kupioną w sklepie w Świnoujściu i zapijałem piwem beczółkowym (jakieś szczecińskie), tylko dziewczyny które poderwaliśmy na plaży strasznie po tym rzygały i na drugi dzień bóle wątroby miały. Ale same sobie winne, bo wcześniej na moich 21 urodzinach chwaliły się, że potrafią dużo wypić. Piło się Wermoutha,
najlepiej mi smakował Istra, wódkę Lunikofa, którą brat handlował z DDR itd.

boukun

Ja jako młody chłopak w latach 1978-1987 piłem, ruchałem, obżerałem się, bawiłem stale na dyskotekach, dancingach (to nic że obserwowali mnie z kryminalnej przy stolikach obok), wojażowałem i nawet mend na jajach nie miałem. A HIV-a wtedy dopiero murzyn przywiózł do Polski.

boukun

Jak przychodziły świnki do rzeźni w Jeleniej Górze, to widziałem ze specyfikacji skąd jest transport, gdzie skupowany i czy żywiec ma świadectwa zdrowia. Jako klasyfikator mięsa i żywca i brygadzista w magazynie żywca przyjmowałem zdrowy polski żywiec i tylko z konieczności chore sztuki, które były szczegółowo badane przez lekarzy Weterynatyjnego Inspektoratu Sanmitarnego (WIS) funkcjonującym w
każdym polskim zakładzie mięsnym. A teraz nima polskich rzeźni.

boukun

Data: 2013-07-12 02:01:12
Autor: muto2100
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze ¦widnicy
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 22:56:42 UTC+1 u¿ytkownik ad.m. napisa³:
Kiedy¶, jak kilka ³adnych dni z rzêdu dobrze pochla³em i w domu mia³em

niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po wszystkich pokojach, trze¼wiej±c, musia³em na kacu zabraæ siê do sprz±tania cha³upy, bo lada chwila mia³y wróciæ do domu dzieci z ferii i ¿ona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalaz³em jaki¶ ¶rodek do prania dywanów, piankê aktywn± jakiej¶ firmy i zacz±³em go³ymi rêkami wcieraæ j± w chodniki i dywany. Po jakim¶ czasie, a min±³ ju¿ dzieñ, jak przesta³em chlaæ, zacz±³em s³uszeæ jak z licznika gazowego wydziela siê g³os Radia Maryja. To samo s³ysza³em z wentylatora w ³azience. A nawet jak w³±czy³em odkurzacz, to s³ysza³em jak±¶ muzykê i wiadomo¶ci Radia Maryja. Potem jak k³ad³em siê spaæ, a zasn±æ nie mog³em po tylu

dniach chlania, s³ysza³em g³os Bo¿y, który mówi³ do mnie, ¿e jestem synem Bo¿ym i takie tam inne wyrocznie.

boukun

A ró¿ne wynalazki, pija³o siê Ba³tyck±, Konika, Czyst± i Vistulê z gwinta. i Nie o¶lep³em! W stanie wojennym pi³em w Miêzyzdrojach na campingu Pomarañczówkê kupion± w sklepie w ¦winouj¶ciu i zapija³em piwem beczó³kowym (jakie¶ szczeciñskie), tylko dziewczyny które poderwali¶my na pla¿y strasznie po tym rzyga³y i na drugi dzieñ bóle w±troby mia³y. Ale same sobie winne, bo wcze¶niej na moich 21 urodzinach chwali³y siê, ¿e potrafi± du¿o wypiæ. Pi³o siê Wermoutha,

najlepiej mi smakowa³ Istra, wódkê Lunikofa, któr± brat handlowa³ z DDR itd.

boukun

Ja jako m³ody ch³opak w latach 1978-1987 pi³em, rucha³em, ob¿era³em siê, bawi³em stale na dyskotekach, dancingach (to nic ¿e obserwowali mnie z kryminalnej przy stolikach obok), woja¿owa³em i nawet mend na jajach nie mia³em. A HIV-a wtedy dopiero murzyn przywióz³ do Polski.

boukun

Jak przychodzi³y ¶winki do rze¼ni w Jeleniej Górze, to widzia³em ze specyfikacji sk±d jest transport, gdzie skupowany i czy ¿ywiec ma ¶wiadectwa zdrowia. Jako klasyfikator miêsa i ¿ywca i brygadzista w magazynie ¿ywca przyjmowa³em zdrowy polski ¿ywiec i tylko z konieczno¶ci chore sztuki, które by³y szczegó³owo badane przez lekarzy Weterynatyjnego Inspektoratu Sanmitarnego (WIS) funkcjonuj±cym w

ka¿dym polskim zak³adzie miêsnym. A teraz nima polskich rze¼ni.

boukun

a  co  masz   zyciowe  problemy     smieciu!
paszol   won   ,nieznam    Niedzwieckiego     osobiscie   ale    podejrzewam    ze  szmaciarzu    jego wypowiedzi   tutaj   na grupie  niepasuja   wiec    pakuj  sie  i   paszol  won!

Data: 2013-07-12 07:08:32
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 4:01 AM, muto2100 pisze:

> [...]
> podejrzewam    ze  szmaciarzu    jego wypowiedzi   tutaj   na grupie
> niepasuja   wiec    pakuj  sie  i   paszol  won!

nieznasz Niedzwieckiego? No to morda w kube³ milicyjna szmato.

Data: 2013-07-12 06:46:58
Autor: A. Filip
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Weterynatyjnego Inspektoratu Sanmitarnego (WIS) funkcjonujÄ…cym w
każdym polskim zakładzie mięsnym. A teraz nima polskich rzeźni.

boukun

A wiesz że wypadałoby wskazać źródła czyli konkretne posty?

--
A. Filip
Nie mów nikomu, co tobie niemiłe.

Data: 2013-07-12 07:03:50
Autor: ad.m.
W dniu 7/11/2013 11:46 PM, A. Filip pisze:
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Nie wiesz, że każdy kto ma wątpliwości może to zrobić samodzielnie?

Data: 2013-07-12 15:18:50
Autor: A. Filip
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

A dlaczegóż to się spodziewasz zalewu masochistów którzy mają chcieć się
męczyć wyszukiwaniem?

Ja się zajmuje zwalczaniem spamu. "Nieświeże" cytaty traktuje domyślnie
jako "wymysły" bo powiedzieć (lub przypisać komuś) da się wszystko.
A jak sądzisz że takie google *porządnie* archiwizuje stare posty
usenetowe to się urwałeś z choinki.

--
A. Filip
Pasuje jak wół do karety.

Data: 2013-07-12 08:25:48
Autor: ad.m.
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Widzisz tutaj Niedzwieckiego/boukuna/tuskobusa który zaprzecza
że to napisał? To masz odpowiedź bez konieczności sprawdzania.

A to co jest?

https://groups.google.com/forum/#!original/pl.soc.polityka/hKK2V9UsRGc/6m_Xv-j7sX0J

Data: 2013-07-12 15:34:10
Autor: A. Filip
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

A wiesz że ja użeram na ściepie z przynajmniej jednym szajbusem który
wmawia ty z uporczywością debila pokazowego coś czemu kilka razy
zaprzeczałem, on dowodów/źródeł swoich domysłów nie podał a mi się
już znudziło zaprzeczać? Bo "nadgorliwe zaprzeczanie" bywa traktowane
jako potwierdzenie.

[...]

To jest *jeden* post. Zdaje się że cytowałeś więcej postów?
Po za tym od czasu do czasu trafiajÄ… siÄ™ na usenecie fale
"podszywajÄ…cych siÄ™".

Zaś ty widać nie użerałeś się szambem w które zamienia się google-groups
przy wyszukiwaniu postów sprzed lat? Ja się użerałem gdy chciałem mieć
archiwum swoich postów sprzed lat (na grupy "techniczne").

--
A. Filip
Trzech nie można powierzyć trzem: kobiety - młodzieńcowi,

Data: 2013-07-12 08:40:10
Autor: ad.m.
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Nie graj w głupka, bo to nie przedszkole, siedzisz na tym forum
od wielu lat, każdego dnia czytasz i wiesz co pisał. Dzisiaj jest
tego doskonały dowód:

"Mam wiele jeszcze myśli i sekretów o sobie, które też chciałbym napisać, ale jeszcze za wcześnie. Wiele spraw kryminalnych, kombinatorstwa i takie tam erotyczne, zapewniam, że spadłbyś ze stołka, gdybyś te historie usłyszał. A byłby to niezły bestseller taka książka...."

Po za tym od czasu do czasu trafiajÄ… siÄ™ na usenecie fale
"podszywajÄ…cych siÄ™".

Mam ci tłumaczyć jak sprawdzić i porównać IP?

Zaś ty widać nie użerałeś się szambem w które zamienia się google-groups
przy wyszukiwaniu postów sprzed lat? Ja się użerałem gdy chciałem mieć
archiwum swoich postów sprzed lat (na grupy "techniczne").

Mnie znalezienie zajmuje kilka minut, nie widzę problemów.

Data: 2013-07-12 16:24:44
Autor: A. Filip
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
W dniu 7/12/2013 8:34 AM, A. Filip pisze:
[...]
Po za tym od czasu do czasu trafiajÄ… siÄ™ na usenecie fale
"podszywajÄ…cych siÄ™".

Mam ci tłumaczyć jak sprawdzić i porównać IP?
[...]

Mam ci tłumaczyć że jesteś idiotą który nie wie że neostrada nie
przydziela adresów IP na stałe?

--
A. Filip
Praca nie zajÄ…c, nie ucieknie.

Data: 2013-07-12 09:39:10
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 9:24 AM, A. Filip pisze:
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Mam ci tłumaczyć, że jesteś idiotą, nie potrafisz sprawdzić i
porównać w googlach z jakich IP pisał boukun w 2009?

https://groups.google.com/forum/#!original/pl.soc.polityka/hKK2V9UsRGc/6m_Xv-j7sX0J

https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/3qltgIc2pAM/7rIhr6gAZOkJ

Data: 2013-07-12 16:45:28
Autor: A. Filip
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Mam ci tłumaczyć że jesteś idiotą który pomija jak wielu klientów
neostrady korzystało z tej samej puli adresów IP? Masz dostęp do logów
neostrady i to taki żebyśmy uwierzyli że nie zmyślasz? :-)

Ty mówisz w praktyce "nie każdy mógÅ‚ siÄ™ podszyć"  a ja to przekÅ‚adam na
"caÅ‚kiem  wielu podszyć siÄ™ dalej mogÅ‚o".

--
A. Filip
Co kraj, to obyczaj.   -- PrzysÅ‚owie polskie

Data: 2013-07-12 09:53:35
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 9:45 AM, A. Filip pisze:

Mam ci tłumaczyć że jesteś idiotą który pomija jak wielu klientów
neostrady korzystało z tej samej puli adresów IP? Masz dostęp do logów
neostrady i to taki żebyśmy uwierzyli że nie zmyślasz? :-)

Mam ci tłumaczyć, że jesteś idiotą, dlatego nie potrafisz znaleźć
całego wątku i nie tworzyć sobie debilnych spekulacji?

https://groups.google.com/forum/#!search
/boukun$20pl.soc.polityka$20$20by%C4%87$20tylko$20na%C4%87pany$20i$20mie
%C4%87$20stale$20halucynacje$2C$20od$20za%C5%BCywania$20jaki%C5%9B
%7Csort:relevance/pl.soc.polityka/hKK2V9UsRGc/6m_Xv-j7sX0J

Data: 2013-07-12 15:22:34
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 15:18, A. Filip pisze:

[...]

To klecha, SBecki donosiciel, on ma kapownik założony...

Data: 2013-07-12 15:26:08
Autor: A. Filip
Tuskobus <tuskobus@qmail.com> pisze:
[...]

Ależ boukum zaliczył od jasnej cholery "kontrowersyjnych" wypowiedzi.
Tylko że nawet jak się obrzydza boukuna to pewne standardy zachować wypada.

--
A. Filip
Jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy.

Data: 2013-07-12 08:33:09
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-11 23:56, ad.m. pisze:

[...]

Napisz mi kundel, czy chcesz o mnie książkę napisać? Mam wiele jeszcze myśli i sekretów o sobie, które też chciałbym napisać, ale jeszcze za wcześnie. Wiele spraw kryminalnych, kombinatorstwa i takie tam erotyczne, zapewniam, że spadłbyś ze stołka, gdybyś te historie usłyszał. A byłby to niezły bestseller taka książka....

Data: 2013-07-12 07:06:01
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 1:33 AM, Tuskobus pisze:

[...]

Pisz menelu o wszystkim, na pewno ktoś wyda o tobie książkę.
Gdzie jeszcze kradłeś poza rzeźnią?

Data: 2013-07-12 14:33:46
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 14:06, ad.m. pisze:
[...]

W rzeźni nie kradłem kundel, jako jedyny prawie...

Data: 2013-07-12 07:40:00
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 7:33 AM, Tuskobus pisze:
[...]

Pytam gdzie jeszcze kradłeś bo tych "Wiele spraw kryminalnych, kombinatorstwa" musi być sporo, podcieraczu szwabskich dup?

Data: 2013-07-12 14:42:26
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 14:40, ad.m. pisze:
[...]

Przyjedź do mnie kundel, to udzielę ci wywiadu...

Data: 2013-07-12 07:44:01
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 7:42 AM, Tuskobus pisze:
[...]

Śmierdzisz gównem i tanim alkoholem, znajomości szukaj na melinach
w Swidnicy.

Data: 2013-07-12 14:48:19
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 14:44, ad.m. pisze:
[...]

Zastanawiam się, dlaczego najbardziej podkurwiasz się, jak mowa jest o klechach? Jestem ciekaw, ilu klechów używa takiego słownictwa jak ty..., anonimowo na grupach?

Data: 2013-07-12 07:53:07
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 7:48 AM, Tuskobus pisze:
[...]

Zastanawiam siÄ™, dlaczego najbardziej podkurwiasz siÄ™, jak mowa jest o
klechach? Jestem ciekaw, ilu klechów używa takiego słownictwa jak ty...,
anonimowo na grupach?

Jesteś zwykła debilną, zapijaczoną szmatą, od 17 lat żyjesz w
oparach własnego absurdu i srasz po całym internecie bredniami
w alkoholowych zwidach. Alkoholizm można leczyć podcieraczu
szwabskich dup.

Data: 2013-07-13 00:13:31
Autor: Marek
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze ¦widnicy
W dniu pi±tek, 12 lipca 2013 14:33:46 UTC+2 u¿ytkownik Tuskobus napisa³:

> Pisz menelu o wszystkim, na pewno kto¶ wyda o tobie ksi±¿kê.

> Gdzie jeszcze krad³e¶ poza rze¼ni±?

W rze¼ni nie krad³em kundel, jako jedyny prawie...

Pamietam, jak pisales, ze wynosiles z ojcem wolowinke.

Data: 2013-07-13 10:08:50
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-13 09:13, Marek pisze:

W rze¼ni nie krad³em kundel, jako jedyny prawie...

Pamietam, jak pisales, ze wynosiles z ojcem wolowinke.

K³amiesz, nigdy nie pisa³em nic takiego...

Data: 2013-07-12 12:14:02
Autor: Trybun
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze Åšwidnicy
W dniu 2013-07-11 23:56, ad.m. pisze:

boukun

Naprawdę nie ma dla ciebie ciekawszych tematów niż życiorys boukuna?

Data: 2013-07-12 07:13:39
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 5:14 AM, Trybun pisze:
W dniu 2013-07-11 23:56, ad.m. pisze:

boukun

Naprawdę nie ma dla ciebie ciekawszych tematów niż życiorys boukuna?

Jego bardzo interesują życiorysy innych ludzi, mnie interesuje jego,
lubię kopać takie szmaty jak boukun, które własne dzieci uczą aby Polaków nazywały gównem.

-- -- -- > Dawidek powiedział mi że Polacy i Żydzi to jedno i to samo gówno
I że chce wyjechać do Niemiec i zostać Niemcem. Powiedziałem mu,
że jak osiągnie pełnoletność, to zrobi co zechce.

boukun <-- -- -- --

Data: 2013-07-12 14:36:08
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 14:13, ad.m. pisze:
[...]

Nawet dzieci poznajÄ… siÄ™ na takich szmatach jak ty...

Teraz już wiesz, dlaczego jesteśmy najbardziej upodlonym narodem w Europie?

Data: 2013-07-12 07:42:09
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 7:36 AM, Tuskobus pisze:
[...]

Menel którego dzieci mają nasrane w głowach, może sobie majaczyć
na melinie z kolegami:

-- -- -- -- ->

Data: 2013-07-12 15:21:24
Autor: Trybun
[...]

Zasadniczo boukun wyraża swoje zdanie o personach tzw. publicznych, a więc tych co to z swojego wizerunku żyją. A on sam jest osobą prywatną, a więc ocenianie jego jest trochę nadużyciem.
No i nie widzę jakiegoś problemu w tym jak on zareagował na słowa Davidka, pełna odpowiedzialności reakcja - "zrobisz jak zechcesz"..

Data: 2013-07-12 08:34:45
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 8:21 AM, Trybun pisze:
[...]

Ten chory alkoholik bredzi na temat każdego kto mu we łbie zaczyna biegać od rana.

> A on sam jest osobą prywatną, a więc ocenianie jego jest trochę nadużyciem.

Czy ktoś go zmusza aby pisał w internecie o swojej chorobie?

No i nie widzę jakiegoś problemu w tym jak on zareagował na słowa
Davidka, pełna odpowiedzialności reakcja - "zrobisz jak zechcesz"..

Dureń tak reaguje, normalny Polak nie pozwoli dziecku nazywać Polaków "gównem". Od ciebie też nie można zbyt wiele wymagać, od lat bredzisz każdego dnia o tym komunie jedno i to samo, macie podobne upodobania.

Data: 2013-07-13 09:05:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-12 15:34, ad.m. pisze:

Zasadniczo boukun wyraża swoje zdanie o personach tzw. publicznych, a
więc tych co to z swojego wizerunku żyją.

Ten chory alkoholik bredzi na temat każdego kto mu we łbie zaczyna biegać od rana.

Jednak nie na twój temat.

> A on sam jest osobą prywatną, a więc ocenianie jego jest trochę nadużyciem.

Czy ktoś go zmusza aby pisał w internecie o swojej chorobie?

Wolność, na tym polega wolność, ale to nie znaczy że ty możesz na niego bluzgać jak ci się podoba.

[...]

Jest mi niezmiernie przykro że nie zaspokajam twoich potrzeb otrzymywania w wiadomościach taniej sensacji. Od samego początku mojej obecności tu zastrzegałem że będę pisał tylko o faktach i prawdzie.

A wracając do sprawy - myślę że w boukunie i jego Davidku jest więcej patriotyzmu i troski o kraj niż u tych "normalnych Polakach" wymienionych przez ciebie.

Data: 2013-07-14 10:34:32
Autor: ad.m.

W dniu 7/13/2013 8:21 AM, Trybun pisze:

> Jednak nie na twój temat.

komuniści to takie samo gówno jak socjaliści.

> Wolność, na tym polega wolność, ale to nie znaczy że ty
> możesz na niego bluzgać jak ci się podoba.

Ja cytuje to co ten alkoholik napisał, z bluzgania to on może tutaj dawać korepetycje, a tobie do przyzwoitki brakuje dosyć dużo, dlatego moralizować może w innym miejscu.

> Jest mi niezmiernie przykro że nie zaspokajam twoich potrzeb
> otrzymywania w wiadomościach taniej sensacji. Od samego
> początku mojej obecności tu zastrzegałem że będę pisał tylko
> o faktach i prawdzie.

Twoje bajki o komunizmie, tyle mają wspólnego z faktami i prawdą, co dupa z armatą, no ale każdy maniak musi mieć swoją obsesję.

Data: 2013-07-14 17:37:38
Autor: A. Filip
Niedzwiecki - zwierzenia ze Åšwidnicy
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

W RP3 tylko bajki o kapitalizmie i własności prywatnej są dozwolone? ;-)

--
A. Filip
Aby umiłować pokój, trzeba być głuchym, ślepym i niemym.

Data: 2013-07-14 20:02:42
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-14 17:37, A. Filip pisze:
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Z kim i o czym ty dyskutujesz, to wykolejeniec, klecha wykolejony...

Niedzwiecki - zwierzenia menela ze Åšwidnicy