Niedzwiecki - zwierzenia menela ze 艢widnicy

Data: 2013-07-12 12:14:02
Autor: Trybun
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze 艢widnicy
W dniu 2013-07-11 23:56, ad.m. pisze:

boukun

Naprawd臋 nie ma dla ciebie ciekawszych temat贸w ni偶 偶yciorys boukuna?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-07-12 07:13:39
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 5:14 AM, Trybun pisze:
W dniu 2013-07-11 23:56, ad.m. pisze:

boukun

Naprawd臋 nie ma dla ciebie ciekawszych temat贸w ni偶 偶yciorys boukuna?

Jego bardzo interesuj膮 偶yciorysy innych ludzi, mnie interesuje jego,
lubi臋 kopa膰 takie szmaty jak boukun, kt贸re w艂asne dzieci ucz膮 aby Polak贸w nazywa艂y g贸wnem.

-- -- -- > Dawidek powiedzia艂 mi 偶e Polacy i 呕ydzi to jedno i to samo g贸wno
I 偶e chce wyjecha膰 do Niemiec i zosta膰 Niemcem. Powiedzia艂em mu,
偶e jak osi膮gnie pe艂noletno艣膰, to zrobi co zechce.

boukun <-- -- -- --

Data: 2013-07-12 14:36:08
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-12 14:13, ad.m. pisze:
[...]

Nawet dzieci poznaj膮 si臋 na takich szmatach jak ty...

Teraz ju偶 wiesz, dlaczego jeste艣my najbardziej upodlonym narodem w Europie?

Data: 2013-07-12 07:42:09
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 7:36 AM, Tuskobus pisze:
[...]

Menel kt贸rego dzieci maj膮 nasrane w g艂owach, mo偶e sobie majaczy膰
na melinie z kolegami:

-- -- -- -- ->

Kiedy艣, jak kilka 艂adnych dni z rz臋du dobrze pochla艂em i w domu mia艂em
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po wszystkich pokojach, trze藕wiej膮c, musia艂em na kacu zabra膰 si臋 do sprz膮tania cha艂upy, bo lada chwila mia艂y wr贸ci膰 do domu dzieci z ferii i 偶ona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalaz艂em jaki艣 艣rodek do prania dywan贸w, piank臋 aktywn膮 jakiej艣 firmy i zacz膮艂em go艂ymi r臋kami wciera膰 j膮 w chodniki i dywany. Po jakim艣 czasie, a min膮艂 ju偶 dzie艅, jak przesta艂em chla膰, zacz膮艂em s艂usze膰 jak z licznika gazowego wydziela si臋 g艂os Radia Maryja. To samo s艂ysza艂em z wentylatora w 艂azience. A nawet jak w艂膮czy艂em odkurzacz, to s艂ysza艂em jak膮艣 muzyk臋 i wiadomo艣ci Radia Maryja. Potem jak k艂ad艂em si臋 spa膰, a zasn膮膰 nie mog艂em po tylu
dniach chlania, s艂ysza艂em g艂os Bo偶y, kt贸ry m贸wi艂 do mnie, 偶e jestem synem Bo偶ym i takie tam inne wyrocznie.

boukun

A r贸偶ne wynalazki, pija艂o si臋 Ba艂tyck膮, Konika, Czyst膮 i Vistul臋 z gwinta. i Nie o艣lep艂em! W stanie wojennym pi艂em w Mi臋zyzdrojach na campingu Pomara艅cz贸wk臋 kupion膮 w sklepie w 艢winouj艣ciu i zapija艂em piwem becz贸艂kowym (jakie艣 szczeci艅skie), tylko dziewczyny kt贸re poderwali艣my na pla偶y strasznie po tym rzyga艂y i na drugi dzie艅 b贸le w膮troby mia艂y. Ale same sobie winne, bo wcze艣niej na moich 21 urodzinach chwali艂y si臋, 偶e potrafi膮 du偶o wypi膰. Pi艂o si臋 Wermoutha,
najlepiej mi smakowa艂 Istra, w贸dk臋 Lunikofa, kt贸r膮 brat handlowa艂 z DDR itd.

boukun

Ja jako m艂ody ch艂opak w latach 1978-1987 pi艂em, rucha艂em, ob偶era艂em si臋, bawi艂em stale na dyskotekach, dancingach (to nic 偶e obserwowali mnie z kryminalnej przy stolikach obok), woja偶owa艂em i nawet mend na jajach nie mia艂em. A HIV-a wtedy dopiero murzyn przywi贸z艂 do Polski.

boukun

Jak przychodzi艂y 艣winki do rze藕ni w Jeleniej G贸rze, to widzia艂em ze specyfikacji sk膮d jest transport, gdzie skupowany i czy 偶ywiec ma 艣wiadectwa zdrowia. Jako klasyfikator mi臋sa i 偶ywca i brygadzista w magazynie 偶ywca przyjmowa艂em zdrowy polski 偶ywiec i tylko z konieczno艣ci chore sztuki, kt贸re by艂y szczeg贸艂owo badane przez lekarzy Weterynatyjnego Inspektoratu Sanmitarnego (WIS) funkcjonuj膮cym w
ka偶dym polskim zak艂adzie mi臋snym. A teraz nima polskich rze藕ni.

boukun

Data: 2013-07-12 15:21:24
Autor: Trybun
[...]

Zasadniczo boukun wyra偶a swoje zdanie o personach tzw. publicznych, a wi臋c tych co to z swojego wizerunku 偶yj膮. A on sam jest osob膮 prywatn膮, a wi臋c ocenianie jego jest troch臋 nadu偶yciem.
No i nie widz臋 jakiego艣 problemu w tym jak on zareagowa艂 na s艂owa Davidka, pe艂na odpowiedzialno艣ci reakcja - "zrobisz jak zechcesz"..

Data: 2013-07-12 08:34:45
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 8:21 AM, Trybun pisze:
[...]

Ten chory alkoholik bredzi na temat ka偶dego kto mu we 艂bie zaczyna biega膰 od rana.

> A on sam jest osob膮 prywatn膮, a wi臋c ocenianie jego jest troch臋 nadu偶yciem.

Czy kto艣 go zmusza aby pisa艂 w internecie o swojej chorobie?

No i nie widz臋 jakiego艣 problemu w tym jak on zareagowa艂 na s艂owa
Davidka, pe艂na odpowiedzialno艣ci reakcja - "zrobisz jak zechcesz"..

Dure艅 tak reaguje, normalny Polak nie pozwoli dziecku nazywa膰 Polak贸w "g贸wnem". Od ciebie te偶 nie mo偶na zbyt wiele wymaga膰, od lat bredzisz ka偶dego dnia o tym komunie jedno i to samo, macie podobne upodobania.

Data: 2013-07-13 09:05:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-12 15:34, ad.m. pisze:

Zasadniczo boukun wyra偶a swoje zdanie o personach tzw. publicznych, a
wi臋c tych co to z swojego wizerunku 偶yj膮.

Ten chory alkoholik bredzi na temat ka偶dego kto mu we 艂bie zaczyna biega膰 od rana.

Jednak nie na tw贸j temat.

> A on sam jest osob膮 prywatn膮, a wi臋c ocenianie jego jest troch臋 nadu偶yciem.

Czy kto艣 go zmusza aby pisa艂 w internecie o swojej chorobie?

Wolno艣膰, na tym polega wolno艣膰, ale to nie znaczy 偶e ty mo偶esz na niego bluzga膰 jak ci si臋 podoba.

[...]

Jest mi niezmiernie przykro 偶e nie zaspokajam twoich potrzeb otrzymywania w wiadomo艣ciach taniej sensacji. Od samego pocz膮tku mojej obecno艣ci tu zastrzega艂em 偶e b臋d臋 pisa艂 tylko o faktach i prawdzie.

A wracaj膮c do sprawy - my艣l臋 偶e w boukunie i jego Davidku jest wi臋cej patriotyzmu i troski o kraj ni偶 u tych "normalnych Polakach" wymienionych przez ciebie.

Data: 2013-07-14 10:34:32
Autor: ad.m.

W dniu 7/13/2013 8:21 AM, Trybun pisze:

> Jednak nie na tw贸j temat.

komuni艣ci to takie samo g贸wno jak socjali艣ci.

> Wolno艣膰, na tym polega wolno艣膰, ale to nie znaczy 偶e ty
> mo偶esz na niego bluzga膰 jak ci si臋 podoba.

Ja cytuje to co ten alkoholik napisa艂, z bluzgania to on mo偶e tutaj dawa膰 korepetycje, a tobie do przyzwoitki brakuje dosy膰 du偶o, dlatego moralizowa膰 mo偶e w innym miejscu.

> Jest mi niezmiernie przykro 偶e nie zaspokajam twoich potrzeb
> otrzymywania w wiadomo艣ciach taniej sensacji. Od samego
> pocz膮tku mojej obecno艣ci tu zastrzega艂em 偶e b臋d臋 pisa艂 tylko
> o faktach i prawdzie.

Twoje bajki o komunizmie, tyle maj膮 wsp贸lnego z faktami i prawd膮, co dupa z armat膮, no ale ka偶dy maniak musi mie膰 swoj膮 obsesj臋.

Data: 2013-07-14 17:37:38
Autor: A. Filip
Niedzwiecki - zwierzenia ze 艢widnicy
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
W dniu 7/13/2013 8:21 AM, Trybun pisze:
[...]
[...]

W RP3 tylko bajki o kapitalizmie i w艂asno艣ci prywatnej s膮 dozwolone? ;-)

--
A. Filip
Aby umi艂owa膰 pok贸j, trzeba by膰 g艂uchym, 艣lepym i niemym.

Data: 2013-07-14 20:02:42
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-14 17:37, A. Filip pisze:
"ad.m." <wa@wp.pl> pisze:
[...]

Z kim i o czym ty dyskutujesz, to wykolejeniec, klecha wykolejony...

Niedzwiecki - zwierzenia menela ze 艢widnicy