Niedzwiecki - zwierzenia menela ze ¦widnicy

Data: 2013-07-12 02:01:12
Autor: muto2100
Niedzwiecki - zwierzenia menela ze ¦widnicy
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 22:56:42 UTC+1 u¿ytkownik ad.m. napisa³:
Kiedy¶, jak kilka ³adnych dni z rzêdu dobrze pochla³em i w domu mia³em

niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po wszystkich pokojach, trze¼wiej±c, musia³em na kacu zabraæ siê do sprz±tania cha³upy, bo lada chwila mia³y wróciæ do domu dzieci z ferii i ¿ona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalaz³em jaki¶ ¶rodek do prania dywanów, piankê aktywn± jakiej¶ firmy i zacz±³em go³ymi rêkami wcieraæ j± w chodniki i dywany. Po jakim¶ czasie, a min±³ ju¿ dzieñ, jak przesta³em chlaæ, zacz±³em s³uszeæ jak z licznika gazowego wydziela siê g³os Radia Maryja. To samo s³ysza³em z wentylatora w ³azience. A nawet jak w³±czy³em odkurzacz, to s³ysza³em jak±¶ muzykê i wiadomo¶ci Radia Maryja. Potem jak k³ad³em siê spaæ, a zasn±æ nie mog³em po tylu

dniach chlania, s³ysza³em g³os Bo¿y, który mówi³ do mnie, ¿e jestem synem Bo¿ym i takie tam inne wyrocznie.

boukun

A ró¿ne wynalazki, pija³o siê Ba³tyck±, Konika, Czyst± i Vistulê z gwinta. i Nie o¶lep³em! W stanie wojennym pi³em w Miêzyzdrojach na campingu Pomarañczówkê kupion± w sklepie w ¦winouj¶ciu i zapija³em piwem beczó³kowym (jakie¶ szczeciñskie), tylko dziewczyny które poderwali¶my na pla¿y strasznie po tym rzyga³y i na drugi dzieñ bóle w±troby mia³y. Ale same sobie winne, bo wcze¶niej na moich 21 urodzinach chwali³y siê, ¿e potrafi± du¿o wypiæ. Pi³o siê Wermoutha,

najlepiej mi smakowa³ Istra, wódkê Lunikofa, któr± brat handlowa³ z DDR itd.

boukun

Ja jako m³ody ch³opak w latach 1978-1987 pi³em, rucha³em, ob¿era³em siê, bawi³em stale na dyskotekach, dancingach (to nic ¿e obserwowali mnie z kryminalnej przy stolikach obok), woja¿owa³em i nawet mend na jajach nie mia³em. A HIV-a wtedy dopiero murzyn przywióz³ do Polski.

boukun

Jak przychodzi³y ¶winki do rze¼ni w Jeleniej Górze, to widzia³em ze specyfikacji sk±d jest transport, gdzie skupowany i czy ¿ywiec ma ¶wiadectwa zdrowia. Jako klasyfikator miêsa i ¿ywca i brygadzista w magazynie ¿ywca przyjmowa³em zdrowy polski ¿ywiec i tylko z konieczno¶ci chore sztuki, które by³y szczegó³owo badane przez lekarzy Weterynatyjnego Inspektoratu Sanmitarnego (WIS) funkcjonuj±cym w

ka¿dym polskim zak³adzie miêsnym. A teraz nima polskich rze¼ni.

boukun

a  co  masz   zyciowe  problemy     smieciu!
paszol   won   ,nieznam    Niedzwieckiego     osobiscie   ale    podejrzewam    ze  szmaciarzu    jego wypowiedzi   tutaj   na grupie  niepasuja   wiec    pakuj  sie  i   paszol  won!

Data: 2013-07-12 07:08:32
Autor: ad.m.
W dniu 7/12/2013 4:01 AM, muto2100 pisze:

> [...]
> podejrzewam    ze  szmaciarzu    jego wypowiedzi   tutaj   na grupie
> niepasuja   wiec    pakuj  sie  i   paszol  won!

nieznasz Niedzwieckiego? No to morda w kube³ milicyjna szmato.

Niedzwiecki - zwierzenia menela ze ¦widnicy