[czytelnia] Niedźwiedź zaatakował mężczyznę na Podkarpaciu

Data: 2012-04-13 11:17:03
Autor: ...:::fi$her:::...
[czytelnia] Niedźwiedź zaatakował mężczyznę na Podkarpaciu
Moim skromnym zdaniem,Bieszczady są chyba najbardziej dzikim miejscem w Polsce,
tam jest to coś, w zeszłym roku chyba w okolicach Terki, zauważył dosyć duże ślady po zwierzu,
dookała cisza, uczucie dosyć nie ciekawe, normalnie poczułem się jak ofiara ;( czmychnąłem szybko do
auta i tyle. Misie to jedna sprawa, druga to mnóstwo żmij które są bardzo niebezpieczne,i 1000 razy częstsze to spotkania niż misie.
M.

Data: 2012-04-13 02:25:17
Autor: Filip
Niedźwiedź zaatakował mężczyznę na Podkarpaciu
Witam!
On 13 Kwi, 11:17, "...:::fi$her:::..." <miroslaw.poc...@gmail.com>
wrote:
(...), druga to mnóstwo żmij które są bardzo
niebezpieczne,i 1000 razy częstsze to spotkania niż misie.
M.
Hm, sądzę, że wątpie. Żmije, tak jak zdaje się wszystkie, nawet
najbardziej jadowite węże żyjące na innych kontynentach uciekają przed
człowiekiem. Poza tym ilość jadu nie jest groźna dla życia. W czym
żesz wobec tego upatrujesz to ogromne niebezpieczeństwo?
pozdrawiam,
Filio

Data: 2012-04-13 13:39:51
Autor: Stan
Niedźwiedź zaatakował mężczyznę na Podkarpaciu

Poza tym ilość jadu nie jest groźna dla życia.

Dla zdrowego dorosłego człowieka. Dla dziecka już niekoniecznie.

Data: 2012-04-13 07:54:22
Autor: Filip
On 13 Kwi, 13:39, Stan <stas...@test.com> wrote:
> Poza tym ilość jadu nie jest groźna dla życia.

Dla zdrowego dorosłego człowieka. Dla dziecka już niekoniecznie.
O ilu śmiertelnych, udokumentowanych przypadkach ukąszenia przez żmiję
wiesz?
pozdrawiam,
Filip

Data: 2012-04-13 16:43:45
Autor: Zbynek Ltd.
...:::fi$her:::... napisał(a) :
dookała cisza, uczucie dosyć nie ciekawe, normalnie poczułem się jak ofiara

Ot, miastowy :-D Nie ma hałasu 120dB w słuchawkach to i cisza wydaje
się groźna :-D

;( czmychnąłem szybko do
auta

Kto wie, co się czai za załomem ciszy ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-13 20:22:58
Autor: Waldek Brygier
Zbynek Ltd. wrote:
Kto wie, co się czai za załomem ciszy ;-)

GÓRA... Góra, która chce zabić... ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

[czytelnia] Niedźwiedź zaatakował mężczyznę na Podkarpaciu