Nied¼wiedzia przys³uga..

Data: 2010-06-11 18:34:11
Autor: jadrys
Nied¼wiedzia przys³uga..

...dla normalnych Polaków.  Nie ma watpliwo¶ci ¿e niejeden obywatel Polski za to zginie,  Czy ci terrory¶ci z NATO musz± tak akcentowaæ nasz± obecno¶æ w tym zbrodniczym pakcie? :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Polak-zostanie-zastepca-dowodcy-NATO,wid,12360978,wiadomosc.html?ticaid=1a542

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-11 19:01:46
Autor: 'he®sk'
Nied¼wiedzia przys³uga..
On Fri, 11 Jun 2010 18:34:11 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 gdyby cie dopadla skleroza albo amnezja puszens do  "zbrodniczego paktu" z wielka pompa zapisal nas twoj ideowy
 guru, aleksander kwasniewski razem z millerem leszkiem.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-11 19:06:54
Autor: jadrys
Niedźwiedzia przysługa..
W dniu 2010-06-11 19:01, 'he®sk' pisze:
On Fri, 11 Jun 2010 18:34:11 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

..dla normalnych Polaków.  Nie ma watpliwoÅ›ci że niejeden obywatel
Polski za to zginie,  Czy ci terroryÅ›ci z NATO muszÄ… tak akcentować
naszą obecność w tym zbrodniczym pakcie? :

[...]

Wiesz hesk, łatwo ci mnie obrażać na odległość, - tych osobników uważam wręcz za szkodników, a tacy nie bywają moimi idolami.

Data: 2010-06-12 08:12:57
Autor: 'he®sk'
Nied¼wiedzia przys³uga..
On Fri, 11 Jun 2010 19:06:54 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   gdyby cie dopadla skleroza albo amnezja puszens do
>   "zbrodniczego paktu" z wielka pompa zapisal nas twoj ideowy
>   guru, aleksander kwasniewski razem z millerem leszkiem.

Wiesz hesk, ³atwo ci mnie obra¿aæ na odleg³o¶æ,

 nie bylo moim zamiarem obrazanie kogokolwiek. to bylo tylko
 przypomnienie, ze w "zbrodniczym pakcie" raczki maczali  towarzysze z pzpr, a ty przeciez masz korzenie lewicowe.

- tych osobników uwa¿am wrêcz za szkodników,

 czyli tylko ikonowicz jest prawdziwym komunista ?

a tacy nie bywaj± moimi idolami.

 ale kilka lat temu jeszcze byli, prawda ?

Data: 2010-06-14 07:40:37
Autor: jadrys
Niedźwiedzia przysługa..
W dniu 2010-06-12 08:12, 'he®sk' pisze:
[...]

Ależ skąd! - Nie mam żadnych korzeni lewicowych. Dobroczynność komunizmu zacząłem dostrzegać stosunkowo niedawno. A większość tych z PZPR, a zwłaszcza z KC i KW nie zasługuje na miano komucha.

- tych osobników uważam wręcz za szkodników,

  czyli tylko ikonowicz jest prawdziwym komunista ?

Nie tylko, - jest jeszcze paru innych, choćby R. Bugaj.

a tacy nie bywajÄ… moimi idolami.

  ale kilka lat temu jeszcze byli, prawda ?

Daj spokój..  WiÄ…zaÅ‚em z nimi co prawda nadziejÄ™ że bÄ™dzie w Polsce obecna prawdziwa lewica, jednak nie byli oni dla mnie żadnymi idolami.

Data: 2010-06-14 09:25:26
Autor: Panslavista
Nied¼wiedzia przys³uga..
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hv4fnv$cb1$2news.onet.pl...