Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba być debilem (link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach)

Data: 2020-08-03 19:40:41
Autor: Zexon
Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba być debilem (link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach)
Tutaj link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach z ich dokładnym opisem.
Następne sprawy już niedługo.

https://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/wyrok_za_pisanie_i_gloszenie_pogladow_na_grupach_dys,watek,776754.html

Data: 2020-08-03 19:49:51
Autor: Zexon
On 8/3/2020 19:40, Zexon wrote:
[...]

Jak Niedźwiedzki chciał wyłudzić pieniądze od Niemieckiego socjalu.
https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/30209-05-niedzwiecki-v-niemcy-decyzja-europejskiego-520592529

Data: 2020-08-05 15:18:53
Autor: Jacek Bialy
Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba być debilem (link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach)
Znałem tutaj takich, co gorsze rzeczy na Żydów pisali, a jakoś nikt ich nigdy za to nie ścigał (wiadomo, że prowokatorom więcej wolno). Na szczęście ich już nie ma.

JB

Data: 2020-08-06 03:05:55
Autor: obserwator1439
użytkownik Jacek Bialy napisał:
Znałem tutaj takich, co gorsze rzeczy na Żydów pisali, a jakoś nikt ich nigdy za to nie ścigał (wiadomo, że prowokatorom więcej wolno). Na szczęście ich już nie ma.

JB

Też nie przyłączam się do nagonki na boukuna.

Data: 2020-08-06 09:09:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wcale go tu nie bronię - awantury z Żydami to temat zastępczy dla poważniejszych problemów. Jeszcze pięć lat temu było na grupach mnóstwo ludzi, którzy tym się zajmowali. Wychodzi na to, że kowal zawinił, a boukuna wsadzili :-DD

--
JB

Data: 2020-08-06 12:08:25
Autor: A. Filip
obserwator1439@gmail.com pisze:
[...]

Ale czy donos (anonimowy) do prokuratury już napisałeś?
Nie prokuratura RP3 ściga "żydożercę" _na koszt polskiego podatnika_ !

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-06 15:24:01
Autor: andal
Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba byćućâ•éĽŠyŁž–ë)­Ź"˛<çݐ6',"yÜä‰č(ÂŔuu§!Ű
On Thu, 06 Aug 2020 03:05:55 -0700, obserwator1439 wrote:

[...]

o co biega? nie czytalem grupy bedac na wakacjach

ktory parch kapuje boukuna?

Data: 2020-08-06 09:07:36
Autor: Runt
W dniu 2020-08-06 o 00:18, Jacek Bialy pisze:
Znałem tutaj takich, co gorsze rzeczy na Żydów pisali, a jakoś nikt ich nigdy za to nie ścigał (wiadomo, że prowokatorom więcej wolno). Na szczęście ich już nie ma.

Żydów wcześniej opluwał tu u2 i faktycznie włosek mu z łysiny nie spadł. Jak to wyjasnisz?

TRZYMAJ SIE TEMATU!!!

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-06 08:50:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

Poszukaj sobie oficera prowadzącego, to może ci wyjaśni.

JB

Data: 2020-08-07 08:07:02
Autor: Runt
W dniu 2020-08-06 o 17:50, Jacek Bialy pisze:
[...]

nie zadaje się z sb-ekami takimi jak ty.

to może ci wyjaśni.

  Żydów wcześniej opluwał tu u2 i faktycznie włosek mu z łysiny nie spadł. Jak to wyjasnisz? Za trudne pytanie czy retoryczne?

Data: 2020-08-07 01:03:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ale masz naturę donosiciela i prowokatora. Myślałeś, że będę tu z tobą rozmawiał na temat poglądów u2?

JB

Data: 2020-08-08 09:02:50
Autor: Runt
Niedźwiedzki (boukun)
W dniu 2020-08-07 o 10:03, Jacek Bialy aka Kałecki pisze:
   - nie zadaje się z sb-ekami takimi jak ty.
Ale masz naturę donosiciela
kapusiów to ty szukaj w swojej rodzinie SB-eki pupilu ;-)))

i prowokatora.

takiego jak St. Piotrowicz? ;-)))

Myślałeś, że będę tu z tobą rozmawiał na temat poglądów u2?

rozmawiał? z czym? dziadzia, nie POchlebiaj sobie. nie jesteś tu do rozmowy tylko chlastania na odlew. ja z toba dziadzia nie "rozmawiam", nie będe zniżać się do poziomy mułu. ;-)))

teraz ty! ;-))))

boukun to Lucjan, nie ma nic wspólnego z jakimś Niedźwiedzkim.

Data: 2020-08-09 06:25:37
Autor: Jacek Bialy
NiedĹşwiedzki (boukun)
Ale masz naturę donosiciela

 - kapusiów to ty szukaj w swojej rodzinie SB-eki pupilu ;-)))

Po co mam szukać, skoro sam się tutaj narzucasz?

i prowokatora.

 - takiego jak St. Piotrowicz? ;-)))

Poseł Piotrowicz był prokuratorem, a ty jesteś nieudolnym prowokatorem.

Myślałeś, że będę tu z tobą rozmawiał na temat poglądów u2?
 - rozmawiał?

Dokładnie - zapytałeś mnie, co myślę o postach użytkownika 'u2'. Na koniec dopisałeś: "TRZYMAJ SIE TEMATU", a więc myślałeś, że będę z tobą rozmawiał na rzeczony temat.

--
JB

Data: 2020-08-10 07:53:14
Autor: Runt
Niedźwiedzki (boukun)
W dniu 2020-08-09 o 15:25, Jacek Bialy pisze:
Ale masz naturę donosiciela

  - kapusiów to ty szukaj w swojej rodzinie SB-eki pupilu ;-)))
Po co mam szukać, skoro sam się tutaj narzucasz?
przykleiło się gówno do burty kajaka i mówi:płyniemy.

masz coś to powiedzenia w temacie? jak nie to WON! POniał?

Data: 2020-08-13 03:35:01
Autor: Jacek Bialy
NiedĹşwiedzki (boukun)
 - masz coś to powiedzenia w temacie?

Że jesteś donosiciel i prostak. Myślałeś, że będę rozmawiał o poglądach u2 z kimś takim jak ty?...

Buuu ha-ha!

--
JB

Data: 2020-08-13 04:41:51
Autor: japanizer
On Friday, August 7, 2020 at 5:03:35 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]
>

> Poszukaj sobie oficera prowadzącego,

  - nie zadaje się z sb-ekami takimi jak ty.

Ale masz naturę donosiciela i prowokatora.

No, na donosicielstwie to p. Jacek Biały się zna - w końcu za komuny latał pić wódkę z kolegami z esbecji!

Data: 2020-08-13 05:13:58
Autor: Jacek Bialy
Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba być debilem (link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach)
 - na donosicielstwie to p. Jacek Biały się zna - w końcu za komuny latał pić wódkę z kolegami z esbecji!

Japa zazdrości - sam latał na ulicę Małopolską w Szczecinie, ale go nie poczęstowali..  Buuu ha-ha!

--
JB

Data: 2020-08-13 14:40:52
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 14:13, Jacek Bialy pisze:
[...]

niedawno ubek japa doniósł na smarta, są twarde dowody, że to ubek japa szpicluje i donosi:)))))))))))))))

Data: 2020-08-13 10:38:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

Coś podobnego!  Ciekawe komu on tak donosi, że jeszcze chodzi zdrów i cały..   Buu ha-ha

--
JB

Data: 2020-08-13 19:43:36
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 19:38, Jacek Bialy pisze:
[...]

ubek japa czuje się bezpiecznie, bo przebywa w Japonii, a donosi do pracodawcy smarta, że pisuje na usenet, ubeki tak mają, że podpierdalają:)))))))))))))))))))))))

Data: 2020-08-13 11:05:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na Małopolskiej ściepli go ze schodów, to teraz donosi na odległość..  Buu ha-ha!

Niedźwiedzki (boukun) jakim trzeba być debilem (link do wielu spraw Niedźwiedzkiego w sądach)