Niefart wiśniowy

Data: 2019-09-26 22:10:49
Autor: Waldek
Niefart wiśniowy
Heh, nastawiłem się na wisienki od Aliora
a tu okazało się (już w placówce) że BPH kiedyś tam w przeszłości zawalił sprawę i nie zamknął siakiegoś mojego konta oszczędnościowego :/
Meritum pozamykał wszystko jak trzeba - a BPH się zeszmacił i Alior przejął od nich całkowicie martwe konto.
A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

Pozdro

Data: 2019-09-26 22:24:40
Autor: J.F.
Niefart wiśniowy
Dnia Thu, 26 Sep 2019 22:10:49 +0200, Waldek napisał(a):
[...]

Ale poinformowal Alior gdzies na poczatku, czy tuz przed wisienkami ?

Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

Ale jaka satysfakcja :-)

J.

Data: 2019-09-26 22:35:43
Autor: Waldek
Niefart wiśniowy
W dniu 2019-09-26 o 22:24, J.F. pisze:
[...]

Złożyłem wniosek przez net, ale nieskutecznie - czekaj na kontakt
Kontakt zadzwonił i polecił się udać do placówki celem uzupełnienia danych (chyba chodziło o oświadczenie rezydencji podatkowej)

Reszta wyszła w placówce, miła panienka/pani poinformowała mnie
że mam u nich konto pochodzące z BPH :/ i bardzo mi jednak chciała
otworzyć ROR mimo-wszystko , kusząc tymi 3% do końca roku (max 20kzl)

Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

Ale jaka satysfakcja :-)

Oj ...satysfakcja to by była - ale po konsumpcji owoców ;)

Pozdro

Data: 2019-09-26 22:56:16
Autor: J.F.
Niefart wiśniowy
Dnia Thu, 26 Sep 2019 22:35:43 +0200, Waldek napisał(a):
W dniu 2019-09-26 o 22:24, J.F. pisze:
Dnia Thu, 26 Sep 2019 22:10:49 +0200, Waldek napisał(a):
[...]
Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

Ale jaka satysfakcja :-)

Oj ...satysfakcja to by była - ale po konsumpcji owoców ;)

Teraz tez jest - nie ma wisienek to nie ma konta, nie bedzie Cie tu
bank zwodzil :-)

J.

Data: 2019-09-26 23:17:58
Autor: z
Niefart wiśniowy
W dniu 2019-09-26 o 22:35, Waldek pisze:
pani poinformowała mnie
że mam u nich konto pochodzące z BPH

Ciesz się że nie masz paru stówek debetu za opłatę za konto ;-)

Przecież banki tych wisienek za darmo nie dają. Muszą to przerzucać na klienta a sposoby są różne. Czasem dość BEZCZELNE ;-)

Data: 2019-09-27 00:22:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niefart wiśniowy

"z" 5d8d2b06$0$541$65785112@news.neostrada.pl

Przecież banki tych wisienek za darmo nie dają.
Muszą to przerzucać na klienta a sposoby są
różne. Czasem dość BEZCZELNE ;-)

Co do zasady -- dają takim jak my a zabierają
takim jak Ty i rzadko czynią inaczej. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-27 07:58:04
Autor: z
Niefart wiśniowy
Bo z bankami jest jak z PiSem.
Jesteś zadowolony że Ci dał ;-)

Data: 2019-09-28 00:43:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niefart wiśniowy

"z" 5d8da4ec$0$542$65785112@news.neostrada.pl

Bo z bankami jest jak z PiSem.
Jesteś zadowolony że Ci dał ;-)

Nawet pies merda wesoło ogonem do tego, kto
go karmi, lecz warczy na tego, kto go bije...
[chyba także na tego, kto podjada z psiej miski]

-=-

"z" 5d8da49c$0$542$65785112@news.neostrada.pl

Chyba że się trafi drobny druczek chłechłęchłę

Przykładowy rzekomy drobny druczek w wydaniu:

 - CA -- nie dość, że druk nawet na me prześliczne
   oczęta nie jest zbyt drobny, bank przypomina
   telefonicznie warunki przed rozpoczęciem współpracy...

 - Getin -- comiesięczne przypominanie SMSem o istotnych
   detalach warunkujących przypływ kasy na konto

 - Citi -- przypominał, ale zaprzestał, gdy uznałem
   tę troskę za niepotrzebną

 - Mille -- wyraźnie przypominanie terminu spłaty KK

Zwykle też można zapytać (telefonicznie lub via ST)
o metody unikania opłat...

Nierzadko (a może -- co do zasady?) pracownicy banków
podpowiadają metody zwiększania zysku najcenniejszego
elementu banku, czyli Klienta...

Dobry bank IMO celuje w politykę typu: ,,rację ma Klient''.
Bywa, że nadgorliwy pracownik wykaże rację banku, ale mimo
tego wykazania -- rozstrzygnie spór na korzyść klienta...

-=-

Nie narzekam na celową (drobny druczek) dezinformację prowadzoną
przez banki, choć zapłaciłem drobiazgi -- głównie na rzecz Santander,
wcześniej BZWBK... Pamiętam też jakiś drobiazg zdarty przez Raiffeisen
i kilka przez mBank...

Ogólnie banki w Polsce IMO nie celują w ,,drobne druczki''...

-=-

Co do qrsu franka -- IMO nie transferuje tu o ,,drobny druczek''...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-27 08:23:16
Autor: J.F.
Niefart wiśniowy
Dnia Fri, 27 Sep 2019 07:56:44 +0200, z napisał(a):
Co do zasady -- dają takim jak my a zabierają
takim jak Ty i rzadko czynią inaczej. ;)

Chyba że się trafi drobny druczek chłechłęchłę

Taka sprawiedliwość dziejowa? ;-)
Aby tego uniknąć mam jedno konto i nie mam karty. I kto tu kogo wyru...ł ;-)

Wychodzi na to, ze oni ciebie, skoro tak sie boisz :-)

J.

Data: 2019-09-27 09:11:13
Autor: z
Niefart wiśniowy
W dniu 2019-09-27 o 08:23, J.F. pisze:

Ja się nie boję. Ja wiem z kim mam do czynienia.

Data: 2019-09-28 00:08:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niefart wiśniowy

"Waldek" qmj607$1pv1$1@gioia.aioe.org

A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

Wytrawny wisienkobiorca złapany na braku dokumentów rozwodowych...
Śmiechu warte!

-=-

Choć nadmiaru mebli nie mam, bez trudu w chwil kilka znalazłem
dokument rozwodowy (z 26 września 2017 r.) ukazujący kłamstwo
zawarte w miłosnym liście sygnowanym jakoś tak:

   Arkadiusz Przybył
   Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska S.A.

i okraszonym niewinylową (lecz zapewne też muzyczną -- jak
i pozostałe płyty tegoż banku) płytą koloru czerwonego...
[cały chyba ten bank jest w kolorze podniecającym]

Wyżej wspomniany Pan Arkadiusz zarzuca mi pozostawanie
razem od ponad 3 lat, za co ów Pan bardzo mi dziękuje...

-=-

Parafrazując Naczelnika naszego państwa, zamierzam do owego
Pana Arkadiusza wystosować ;) list otwarty jakiś taki:

  Panie Arkadiuszu -- reprezentujący pracowników banku
  Santander -- nie wycieraj Pan swej zdradzieckiej mordy
  moim nazwiskiem. Ludzie Pana (dokładniej -- BZWBKKBSg)
  banku okradli moją matkę a mnie narazili na straty.
  Jesteście kłamcami i kanaliami...

Ale chyba muszę sięgnąć do źródeł wypowiedzi Naczelnika...
[pamięć, choć nie kłamie, zaciera wiele detali...]

Niestety raczej nie zdołam w pełni oddać atmosfery wypowiedzi
[bezczelnika? nie... jak to było?... Na...] Naczelnika, gdyż
być może fizyczna/gabarytowa relacja Pihowicz-Kaczyński nie
odpowiada relacji Przybył-Eneuel... Musiałbym potrącić,
niemal przewrócić adwersarza, co mogłoby być trudne... ;)

Na wszelki wypadek zauważę, iż ów bank często przysyła do mnie
podobne listy miłosne, nie bacząc na mą zdecydowaną dezaprobatę!
Jakiekolwiek żądania z mej strony zaprzestania nękania mnie
wieściami z tegoż banku są (rzekomo regulaminowo) ignorowane
przez pracowników tegoż banku!!!

Konto zostało zamknięte nieco po chamsku, gdyż (wbrew zawartym
porozumieniom) z natychmiastową utratą dostępu do tegoż konta,
przez co nie zdołałem pobrać wyciągów, co zaowocowało
pofatygowaniem mnie do marmuru celem uzyskania wydruków...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

Postscriptum: W trakcie pisania tego postu padło mi zasilanie.
              Acer tak ma, że czasami pada bateryjne zasilanie,
gdy laptop spoczywa na kolanach, miast na płaskim biurku/stole,
co może być spowodowane wyginaniem się osłonowej klapki, brak
której odcina zasilanie akumulatora... Klapkę tę wg producenta
należy przykręcić 3 wkrętami, ale u mnie ta klapka przykręcona
nie jest, gdyż wg mnie owe wkręty niewiele wnoszą...

Pad zasilania zgasił cały DBX z tą grupą. :)

Ciekawe, czy są także inne straty...
Zarówno w Gościu WXP jak i w Gospodarzu 64W10...

Acer zawiesza się niezmiernie rzadko (zawieszała go karta
pamięci Toshiby) ale podobne pady miewają miejsce...

Co innego z VBoxem -- ten potrafi zawiesić się...
(zwykle podczas bezczynności WXP)

Acer padł, więc list jest toporny? -- niezupełnie... Gdy Acer
padał, list był dopiero w zalążku... Raczej brak polotu jest
czymś innym spowodowany...

Data: 2019-09-28 01:49:19
Autor: Dawid Rutkowski
Niefart wiśniowy
W dniu sobota, 28 września 2019 00:09:09 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

O, zachowaj, bo proroctwo (jeśli czegoś nie pomyliłeś z datami) wysokiej klasy - bo internrt twierdzi, że rebranding owszem we wrześniu, ale 2018.
P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.
Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander to marka rozpoznawalna w PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

Data: 2019-09-29 03:37:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niefart wiśniowy

"Dawid Rutkowski" cf0de53a-38dc-44fd-8bbe-de2e9513a410@googlegroups.com

[...]

Na wypowiedzeniu mam BZWBKKBSg, nie Santander.

: P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.
: Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander
: to marka rozpoznawalna w PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

Ziszczenie czy zNiszczenie!!!

-=-

Być może mógłbym zacytować innego Naczelnika...

  Wam kury szczać prowadzić, nie bank... ;)

  https://oaspl.org/2015/07/31/wam-kury-szczac-prowadzic-a-nie-polityke-robic-czyli-o-aktualnosci-mysli-j-pilsudskiego/

-=-

Google zablokowała mi konta m@ilowe via SMTP -- bo podejrzewała włamania...
Problem w tym, że choć uznałem, iż to nie były włamania, dostępu nie odzyskałem...
Mam kilka ;) kont na Gmailu, w tym kilka ;) zablokowanych dla OE...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-30 11:15:07
Autor: J.F.
Niefart wiśniowy
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cf0de53a-38dc-44fd-8bbe-de2e9513a410@googlegroups.com...
[...]

To byl proces troche dluzszy - ale od maja 2018 jednak
https://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/rebranding-bz-wbk-santander-sad,0,0,2415360.html

Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander to marka rozpoznawalna w PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

Ale o ile dobrze pamietam, to Santander mial wczesniej jakies wlasne odzialy, wiec  premier mial chyba podstawy.

Poza tym to bylo juz pare lat po zakupie BZ przez Santandera, wiec juz o sie o S czesto mowilo.

J.

Data: 2019-09-30 22:17:44
Autor: Waldek
Niefart wiśniowy

"Waldek" qmj607$1pv1$1@gioia.aioe.org

A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

Wytrawny wisienkobiorca złapany na braku dokumentów rozwodowych...
Śmiechu warte!

Nie złapany, bo się nie dał złapać tj. nie otworzył konta ;)
Ale gdybym otworzył, spełnił warunki i został wyruchany
- to fakt, miałbyś słuszny powód do kpin ;)

A dokumenty rozwodowe bo by już pewnie mole zjadły :D
zresztą chyba i tak nie warto by się kopać z koniem za te 200 zeta

Pozdro

Niefart wiśniowy