Niegodny.

Data: 2018-03-31 00:51:42
Autor: stevep
Niegodny.
# "Żądam od Pana, aby nie przemawiał Pan na VIII rocznicy Katastrofy Smoleńskiej, gdyż w mojej opinii nie jest Pan godzien tego zaszczytu" - napisał na FB w Piotr Walentynowicz. Wnuk legendarnej działaczki Solidarności jest oburzony wetem prezydenta do ustawy degradacyjnej. #
Ze strony:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23214060,wnuk-anny-walentynowicz-zada-by-duda-nie-przemawial-na-rocznicy.html#Z_MT2

--
stevep

Data: 2018-03-31 08:09:19
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Niegodny.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p9mf2a$mpd$1news.vectranet.pl...
[...]

Zdegradowac nalezy wszystkich tych którzy robili dyplomy za czasów PRL! Włascielowi kota pierwszemu!

CL

Niegodny.