Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!

Data: 2011-04-18 15:49:08
Autor: Neko
Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!
Nalerzy miec szacón do Prezytenta Żeczpospolitej Polskiej !!!

Data: 2011-04-18 06:52:25
Autor: matador
Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!
On 18 Kwi, 15:49, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Nalerzy miec szac n do Prezytenta eczpospolitej Polskiej !!!

Szacónek - chciałeś żec ?

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2011-04-18 15:54:24
Autor: Neko
Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w

Szacónek - chciałeś żec ?

-- -

tak żekłem bo tak mnie naóczono za młotu gty berpeciem byłem

Data: 2011-04-18 15:57:27
Autor: Neko
Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

tak żekłem bo tak mnie naóczono za młotu gty berpeciem byłem

-- -- -- -- -- -- -- -
pszepraszam za błond pisałem młotu a to błond ortograficzny
okrótny wino być: "za młotó"

NIEH RZYJE PAN KOMOROWSKI I JEGO PIERFSZA DÓMA !

Data: 2011-04-18 07:01:14
Autor: matador
On 18 Kwi, 15:57, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]

pszepraszam za błond pisałem młotu a to błond ortograficzny
okrótny wino być: "za młotó"

NIEH RZYJE PAN KOMOROWSKI I JEGO PIERFSZA DÓMA !

Nareszcie poprawnie - BRAvO !!!

matador.

Nieh rzyje Prezytent RP Bronisław "Bul" Komorowski !!!