Niejaka Paw³owicz.

Data: 2019-11-04 12:59:46
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaka Paw³owicz.
W telewizorni zas³ysza³em ¿e lansuje siê na stanowisko sêdziego
Trybuna³u Konstytucyjnego niejak± Paw³owicz, znan± z wypowiedzi: My
dobrze wiemy ¿e ta ustawa jest niekonstytucyjna ale i tak j± uchwalimy.
Ciekawostka, nie?
Zastanówcie siê zanim zag³osujecie na Dudê....
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-04 13:03:44
Autor: z
Niejaka Paw³owicz.
Ale czad... ju¿ myszka agresorka popiskuje przed kamerami.

Jak mnie to uspokaja ;-)

Data: 2019-11-07 12:23:33
Autor: Marek
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 04.11.2019 o 13:03, z pisze:
Ale czad... ju¿ myszka agresorka popiskuje przed kamerami.

Jak mnie to uspokaja ;-)

Nooo, te¿ mnie cieszy, ¿e czerwona o¶miornica ma coraz mniej ramion.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2019-11-04 13:21:01
Autor: Olin
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Mon, 4 Nov 2019 12:59:46 +0100, Jacek Maciejewski napisa³(a):

W telewizorni zas³ysza³em ¿e lansuje siê na stanowisko sêdziego
Trybuna³u Konstytucyjnego niejak± Paw³owicz,

Media mêtnego nurtu donosz±, ¿e tak± sam± fuchê ma dostaæ zas³u¿ony patron
pedofili i prokurator stanu wojennego, tow. Piotrowicz, gdy¿ partia nie
zostawia swych wiernych córek i synów na pastwê losu.

Nie trzeba chyba przypominaæ, ¿e sêdzia TK musi wyró¿niaæ siê
nieskazitelnym charakterem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Dziêki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w
ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-11-04 13:23:29
Autor: z
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 2019-11-04 o 13:21, Olin pisze:
nieskazitelnym charakterem.

Mo¿esz jako¶ to uzasadniæ? Jak bêdzie z PO to spe³ni ten wymóg?

Charakterem?

Data: 2019-11-04 13:39:27
Autor: u2
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 04.11.2019 o 13:23, z pisze:
W dniu 2019-11-04 o 13:21, Olin pisze:
nieskazitelnym charakterem.

Mo¿esz jako¶ to uzasadniæ? Jak bêdzie z PO to spe³ni ten wymóg?

Charakterem?

najlepiej niech Zdanowsk± lub Sawick± tam wybior±:)))))))))))

Data: 2019-11-04 14:27:50
Autor: Olin
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Mon, 4 Nov 2019 13:23:29 +0100, z napisa³(a):

Mo¿esz jako¶ to uzasadniæ?

Co?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Warto¶æ kobiety polega na jej zdolno¶ciach rozrodczych i mo¿liwo¶ci
wykorzystania do prac domowych"
¶w. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-11-04 15:57:33
Autor: cef
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 2019-11-04 o 13:23, z pisze:
W dniu 2019-11-04 o 13:21, Olin pisze:
nieskazitelnym charakterem.

Mo¿esz jako¶ to uzasadniæ? Jak bêdzie z PO to spe³ni ten wymóg?

Charakterem?

Zajrzyj do ustawy, to siê dowiesz.
To jest wymóg ustawowy na sêdziego s±du rejonowego.
  Na sêdziego Trybuna³u, to chyba trzeba
spe³niaæ warunki jak do objêcia urzêdu sêdziego SN czy te¿ NSA -
te nie wiem czy spe³niaj±.

Data: 2019-11-04 13:35:25
Autor: ąćęłńóśźż
Niejaka Paw³owicz.
Ostatnich takich wymordowali w powstaniach.
A do Ameryki to takich nawet nie zaimportowali.

-- -- -
musi wyró¿niaæ siê nieskazitelnym charakterem.

Data: 2019-11-04 16:13:47
Autor: J.F.
Niejaka Paw³owicz.
U¿ytkownik "Olin"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1tglv355671h7$.xk7qf97bpc7y$.dlg@40tude.net...
[...]

Zasluzyl :-)
Co by nie mowic - przynajmniej maja formalne kwalifikacje na to stanowisko.

Ale ale ... czy pasuja wiekiem ? Pawlowicz ma juz 67 lat ... Piotrowicz tez.
Granicy wieku chyba nie ma, ale kadencja trwa 9 lat ... oni przymusowej emerytury nie maja ?

A tak swoja droga - to w TK chyba juz sami pisowcy beda ?
Czesc prawem kaduka, ale zasiadaja ... a nie - jedna z ... pardon - zgloszona przez PO sie zachowa ...

Ha - patrze dalej - dwoch z tych spornych "dublerow" - Morawski i Cioch, zmarlo w 2017r.
Dlugo sobie nie pourzedowali ... ale, pis wybral nastepcow,twierdzac, ze miejsce nieobsadzone.

Nie trzeba chyba przypominaæ, ¿e sêdzia TK musi wyró¿niaæ siê
nieskazitelnym charakterem.

No to przeciez Piotrowicz ma nieskazitelny, o czym swiadczy opinia IPN,
no i samego Prezesa :-P

J.

Data: 2019-11-04 16:36:30
Autor: Olin
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Mon, 4 Nov 2019 16:13:47 +0100, J.F. napisa³(a):

Zasluzyl :-)
Co by nie mowic - przynajmniej maja formalne kwalifikacje na to stanowisko.

Nie tylko formalne. Bardzo sprawnie potrafi wy³±czaæ mikrofon i odbieraæ
g³os, kiedy kto¶ wypowiada siê nie po linii partii, a to siê mo¿e kiedy¶
przydaæ. Z drugiej strony, jego krêgos³up moralny jest nad wyraz giêtki i nie by³bym
pewien pryncypialnej obrony donios³ych zmian w wymiarze sprawiedliwo¶ci,
kiedy wiatr zawieje z innej strony.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spaliæ las, ale ca³ej paczki zapa³ek,
¿eby rozpaliæ grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-11-04 17:48:03
Autor: u2
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 04.11.2019 o 16:36, sracz pisze:
[...]

tracz obawia siê wiatrów, czyli wzdêæ, na to pomaga ponoæ wêgiel:)))))))))))))

Data: 2019-11-05 10:00:43
Autor: J.F.
Niejaka Paw³owicz.
U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5dc040d7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No i wlasnie Unia wydala wyrok - przepisy odsylajace sedziow SN na "wczesniejsza" emeryture sa niezgodne z prawem Unii.

Czyli Piotrowicz i Pawlowicz beda mieli cieple posadki jeszcze dlugo ....

J.

Data: 2019-11-05 10:20:51
Autor: A. Filip
Niejaka Paw³owicz.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

<ironia> Miej wiêcej wiary w S±dy UE!  Kolejny wyrok doprecyzuje ¿e choæ
wcze¶niejsze odsy³anie na emeryturê sêdziów SN jest bezprawne to sêdziów
TK wolno.  Ja niezachwian± wiarê w s±dy UE mam.  UE sprawiedliwo¶æ
bêdzie po odpowiedniej stronie. </ironia>

--
A. Filip

Data: 2019-11-05 13:01:49
Autor: Olin
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Tue, 5 Nov 2019 10:00:43 +0100, J.F. napisa³(a):

Czyli Piotrowicz i Pawlowicz beda mieli cieple posadki jeszcze dlugo

Chojna-Duch te¿ zosta³a doceniona za swe zeznania przed sejmow± komisj±
¶ledcz± ds. VAT. Warto doiæ z dojn± zmian±.

Data: 2019-11-05 15:13:33
Autor: ąćęłńóśźż
Niejaka Paw³owicz.
A my¶la³em ¿e za oszczêdne dla bud¿etu zatrudnianie na czarno pomocy domowej.
O mê¿u to ju¿ w ogóle szkoda pisaæ (m.in. Business Foundation, traktowanie pracowników). Rozwiedli siê?

-- -- -
zosta³a doceniona za swe zeznania przed sejmow± komisj±

Data: 2019-11-05 15:25:14
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Tue, 5 Nov 2019 15:13:33 +0100, ±æê³ñ󶼿 napisa³(a):

[...]

G³upek ±cki herbu Nad Cytatem z w³a¶ciw± sobie przenikliwo¶ci± zauwa¿y³
s³omkê w oku bli¼niego.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-05 18:22:19
Autor: u2
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 05.11.2019 o 15:25, Jcek Maciejew pisze:
[...]

jcek zazdro¶ci:))))))))))))))))))

Data: 2019-11-05 22:51:50
Autor: Sonn
Niejaka Paw³owicz.
[...]

No przecie¿ Piotrowicz ma nieskazitelny charakter. Niczym nie ska¿ony charakter czerwonego skurwysyna i czerwonego paj±ka. Nadaje siê idealnie do partii wielbicieli komuchów.

--
Sonn

Data: 2019-11-04 13:38:17
Autor: u2
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 04.11.2019 o 12:59, Jcek Maciejew pisze:
[...]

¿yd zazdro¶ci:))))))))))))

Data: 2019-11-05 22:52:58
Autor: Sonn
Niejaka Paw³owicz.
[...]

Nastêpna kandydatura to Trynkiewicz na Rzecznika Praw Dziecka. TRen sam kaliber.

--
Sonn

Data: 2019-11-06 06:49:04
Autor: Shrek
Niejaka Paw³owicz.
[...]

TSUE w³asnie og³osi³, ¿e dude³ z³ama³ prawo podpisuj±c ustawê sprzeczn± z prawem UE (nie pierwszy i nie ostatni raz). No có¿. Czas oficjalnie przyznaæ, ¿e Polska nie jest ju¿ pañstwem prawa a republik± banasiow± i trudno. Suewren lubi, maj± wiêkszo¶æ wiêc w sumie metody bolszewików s± semantycznie uprawnione:(

--
Shrek

Data: 2019-11-06 12:58:01
Autor: ąćęłńóśźż
Niejaka Paw³owicz.
Prezydentom USiech te¿ s±dy cofa³y ustawy i nikomu korona z g³owy nie spada.
Poza tym zadajê pytanie:
Kto z nas wybiera cymbalistów do TSUE??
Mo¿e ci sami, co Junkstera, Zimermansa i Pó³tuska?

-- -- -
Czas oficjalnie przyznaæ, ¿e Polska nie jest ju¿ pañstwem prawa

Data: 2019-11-08 12:53:33
Autor: obserwator1434
Niejaka Paw³owicz.
u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:
Prezydentom USiech te¿ s±dy cofa³y ustawy i nikomu korona z g³owy nie spada.
Poza tym zadajê pytanie:
Kto z nas wybiera cymbalistów do TSUE??
Mo¿e ci sami, co Junkstera, Zimermansa i Pó³tuska?

Ale Szreku wali na o¶lep, on pisze o czym¶ co jest ju¿ nieaktualne, bo
pisy same siê wycofa³y z tego  projektu który wysy³a³ sêdziów na emeryturkê.

Poza tym:
cyt.
 TSUE wyda³ opiniê

Takie opinie to mo¿na znale¼æ w ka¿dym warzywniaku.

Je¿eli mówimy o tych opiniach, to TSUE pogoni³ równie¿ ³opozycyjnego sêdziego Tulejê.

cyt.
Opinia rzecznika TSUE to kolejna pora¿ka sêdziego Tulei! Jego niedorzeczne pytania prejudycjalne...ble ble ble

Szreku dobrze wie co pastowaæ:) B±d¼ jak Szreku:) Selektywny!

Data: 2019-11-09 00:20:29
Autor: Shrek
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 08.11.2019 o 21:53, obserwator1434@gmail.com pisze:

Ale Szreku wali na o¶lep, on pisze o czym¶ co jest ju¿ nieaktualne, bo
pisy same siê wycofa³y z tego  projektu który wysy³a³ sêdziów na emeryturkê.

To co szreku pisze nie ma znaczenia. Po.reyzdent andrzej duda podpisa³ ustawê sprzeczn± z prawem czyli z³ama³ prawo. Nie pierwszy nie ostatni raz.

--
Shrek

Data: 2019-11-06 18:46:49
Autor: Shrek
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 06.11.2019 o 12:58, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Prezydentom USiech te¿ s±dy cofa³y ustawy i nikomu korona z g³owy nie spada.

Trochê inny system prawny, ale niech bêdzie. Problem w tym, ¿e dude³ wiedzia³ co podpisuje i wiedzia³, ¿e jest to kpina z prawa.

--
Shrek

Data: 2019-11-06 23:45:56
Autor: Animka
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 2019-11-06 o 18:46, Shrek pisze:
[...]

A co s±dzisz o bogatej kole¿ance Balcerowicza, pani Chojnej no i tego pana z M.F i NIK-u . Sama ¶mietanka-kolektyw.

--
animka

Data: 2019-11-07 12:28:33
Autor: ąćęłńóśźż
Niejaka Paw³owicz.
Data: 2019-11-07 14:17:31
Autor: u2
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 07.11.2019 o 12:28, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Idzie nowe:
www.news.com.au/video/id-5348771529001-6101162162001/cyclist-who-flipped-off-trump-wins-local-election -- -- -
Trochê inny system prawny

ustawka z fotografem ?

https://en.wikipedia.org/wiki/Juli_Briskman

Data: 2019-11-06 23:42:23
Autor: J.F.
Niejaka Paw³owicz.
Dnia Wed, 6 Nov 2019 06:49:04 +0100, Shrek napisa³(a):
[...]

Znowu nie przesadzajmy - skoro sprawa tak dlugo sie ciagnela, to
znaczy ze nie byla taka znow jasna - pewnie kwestia interpretacji ...

J.

Data: 2019-11-07 05:58:51
Autor: Shrek
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 06.11.2019 o 23:42, J.F. pisze:

[...]

No w³a¶nie s±d zinterpretowa³.

--
Shrek

Data: 2019-11-07 15:50:33
Autor: J.F.
Niejaka Paw³owicz.
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5dc3a489$0$543$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sad zinterpretowa³, ale dudel jak podpisywal, to jeszcze interpretacji nie bylo :-)

J.

Data: 2019-11-07 22:07:24
Autor: Shrek
Niejaka Paw³owicz.
W dniu 07.11.2019 o 15:50, J.F. pisze:

No w³a¶nie s±d zinterpretowa³.

Sad zinterpretowa³, ale dudel jak podpisywal, to jeszcze interpretacji nie bylo :-)

Zwykle s±dy interpretuj± po fakcie. Co nie zmienia faktu, ¿e prawo z³ama³ i dobrze o tym wiedzia³.

--
Shrek

Data: 2019-11-07 22:19:17
Autor: A. Filip
Niejaki Falandysz/Wa³êsa v. Duda
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Czy powinien zostaæ ukarany równie surowo jak prezydent Wa³êsa za
odwo³anie szefa KRRiTv? [patrz Falandyzacja prawa]
Prezydent Lech Wa³êsa odwo³a³ skutecznie i z nieodwracalnymi skutkami
prawnymi mimo pó¼niejszego uznania przez s±d ¿e nie mia³ do tego prawa.

Ja pokazuje ¶wie¿e przytulanie Wa³êsy prze PO+ podobne wyczyny "swojego"
prezydenta nie s± podstaw± do politycznej dyskwalifikacji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Falandysz
Lech Falandysz zas³yn±³, gdy udowadnia³, ¿e prezydent (Wa³êsa) mia³
prawo odwo³aæ z KRRiT dwóch "swoich" cz³onków Marka Markiewicza i
Macieja I³owieckiego. Takie dzia³anie nazwano "falandyzacj± prawa".

--
A. Filip

Data: 2019-11-07 22:36:54
Autor: Shrek
W dniu 07.11.2019 o 22:19, A. Filip pisze:

Czy powinien zostaæ ukarany równie surowo jak prezydent Wa³êsa za
odwo³anie szefa KRRiTv? [patrz Falandyzacja prawa]

Obaj a raczej troje z wymienionych powinni. I ¿aden nie zosta³.

[...]

Wa³êsa sam siê zdyskwalifikowa³ i wcale nei jest przez PO+ przytulany. Ale nie to jest tematem.

[...]

Wiemy czym jest falandyzacja i chyba siê zgadzamy, ¿e nie jest to dobry kierunek.

--
Shrek

Niejaka Paw³owicz.