Niejaki Sowa - showmen z TVN - nazwał Jezusa Chrystusa kiczem!!!

Data: 2010-11-09 10:03:10
Autor: cyc
Niejaki Sowa - showmen z TVN - nazwał Jezusa Chrystusa kiczem!!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:672b0afc-af18-4e28-96dc-4128d43ea57fp20g2000prf.googlegroups.com...
Celowo nie użyłam okreśenia ksiądz, bo wspomniana Sowa od lat nie ma
już nic wspólnego z księdzem katolickim. Doktryna którą głosi nijak
nie wpisuje się w naukę KK, a on sam ubierając się "po świecku"  do
końca siebie samookreślił.

Wczoraj w tvn, jako dyżurny z GóWna,  wypowiadając się o figurze
Jezusa Chrystusa Króla Polski nazwał Go kiczem. Dla Sowy największym
problemem jest to, że wspomniana figura Jezusa została postawiona
niedaleko marketu.

To ja stawiam pytanie w kogo i w co wierzy wspomniana Sowa? Wnioskuję,
że jego bogiem jest sam lucyfer. Panie Sowa, worek pokutny na grzbiet
i na kolana przed Jezusem Chrystusem Królem Polski! Być może to twoja
ostatnia szansa.

Antenka

a niejaki jedrys ma odwasge mowic , ze jestes madra !!.
Glupota tryska z Ciebie jak krew z zarzynanego prosiaka.
Matolku , Sowa , ktorego zreszta tez nie lubie , mowiac swoje nie odnosi sie do Chrystusa , tylko do wartosci artystycznej "dziela " .
Kolejny raz sacrum stalo sie , jak L:ichen , sw. Opatrznosci i inne przybytki , wartoscia glownie komercyjna . Pomnik - kicz  ma na siebie zarabiac , znowu wiec Boga zaprzegnieto do roboty aby mogl pomnazac majatek darmozjadow w koloratkach !.
Pozatym krolow mielismy paru w naszej historii ale o takim o ktorym wspominasz nic mi nie wiadomo !. Wasze bluznierstwa , bluznierstwa koltunow musza wywolac w koncu Jego gniew .

cyc

Data: 2010-11-09 01:09:53
Autor: Antenka
On 9 Lis, 10:03, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:672b0afc-af18-4e28-96dc-4128d43ea57fp20g2000prf.googlegroups.com...
[...]

Sowa bez zgody biskupa miejsca nie ma prawa wypowiadać się w mediach a
on notorycznie to czyni. A teraz spadaj.

Antenka

Data: 2010-11-09 10:17:55
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5b18539d-5c1e-4ebe-8d99-bfe58c79fba8r21g2000pri.googlegroups.com...
On 9 Lis, 10:03, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
A wy kołtuny bez zgody biskupa robicie szopki pod pałacem prezydenckim...

i poniewieracie żydowski krzyż...

boukun

Data: 2010-11-09 07:26:46
Autor: Antenka
On 9 Lis, 10:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

A wy kołtuny bez zgody biskupa robicie szopki pod pałacem prezydenckim...  i poniewieracie żydowski krzyż...<

Moim pracodawcą nie jest biskup miejsca, a Sowy tak i taka jest między
nami zasadnicza różnica. To tak samo jakby podrzędny pracownik np.
kasjer poszedł do mediów i opowiadał bez wiedzy prezesa o banku,
plotąc przy tym same bzdury i szkodząc w ten sposób jego wizerunkowi.
Obawiam się, że na następny dzień już by w nim nie pracował, ten
kasjer oczywiście.

Widziałeś mnie pod pałacem? Nooo! A teraz spadaj toyfilu!

Antenka

Data: 2010-11-09 20:21:58
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:80a192f6-120f-4c98-86eb-b77bd5e44a31y2g2000prf.googlegroups.com...
[...]

Tak to jest, jak zniewolony człowiek przybiera sobie symbol jego zniewolenia, jako
tożsamość narodową...

boukun

Data: 2010-11-09 11:25:12
Autor: matodont
On 9 Lis, 10:03, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Ty jednak jesteś strasznie głupia cipa

Data: 2010-11-09 07:47:38
Autor: Antenka
Niejaki Sowa - showmen z TVN - nazwał Jezusa Chrystusa kiczem!!!
On 9 Lis, 11:25, "matodont" <mastod...@op.pl.invalid> wrote:

Ty jednak jeste strasznie g upia cipa <

A ty jednak jesteś cholernie postukanym kutasem.

Antenka

Data: 2010-11-09 14:05:16
Autor: cyc
[...]

Nie foluj sobie w bezmyslny sposob . Swoja wage mam !! i jak spadne a zdarzy sie , ze na Ciebie to nie chcialbym byc w Twojej skorze !. :) . Przyjemnosci z tego napewno nie bedziesz miala po co wiec marzysz !.

cyc

Niejaki Sowa - showmen z TVN - nazwał Jezusa Chrystusa kiczem!!!