Niejaki u2

Data: 2019-12-21 15:50:03
Autor: jacek
Niejaki u2
Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2. Facet nie dość że jest przygłupem piszącym treść postu w temacie i nie podającym w treści postu żadnego swojego poglądu czy wątpliwości do których można by się odnieść to jest jednym z newsowych antysemitów. Meritum postu dobiera tendencyjnie, pod z góry zaplanowaną tezę, łatwo się domyślić jaką. Otóż wszyscy którzy zrobili jakąkolwiek karierę w jakimkolwiek zawodzie to zaprzańcy, złodzieje i tylko ich pod sąd :) Ciekawe jaki, bo sądy też wg. tego przygłupa stronnicze. Niewykluczone że widzi się jako jedyny sprawiedliwy do osądzania reszty :) Niedawno jeszcze brylował na pl.misc.kolej, gdzie zamieszczał swoje posty opatrzone sążnistą antysemicką stopką, ale w końcu na nim się poznali i przestali odpowiadać. Tu się przymaskował i po początkowym okresie zrezygnował z tej stopki, pozostając przy poprzednich poglądach.
Uprzejmie proszę wszystkich na grupie, pretendujących do jako takiego poziomu intelektualnego by olewali jego posty i nie wdawali się w dyskusje. Jest nadzieja że niekarmiony troll zdechnie, czego świątecznie wszystkim życzę.

Wszystkiego świątecznego najlepszego!

--
Jacek

Data: 2019-12-21 16:56:11
Autor: Animka
Niejaki u2
W dniu 2019-12-21 o 16:50, jacek pisze:
Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2.

Coś z twoją intelektualnością nie tak -  odkąd piszesz na grupach.

Nie "niejaki" tylko "nijaki".

--
animka

Data: 2019-12-21 18:29:13
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2

https://sjp.pwn.pl/sjp/niejaki;2488798.html

--
Jacek

Data: 2019-12-21 20:26:18
Autor: Animka
Niejaki u2
[...]

Tak, faktycznie. Mogłam najpierw się upewnić.
Być może dawniej się tak pisało i potem zmieniono, tak jak np na kieleckiem, mazowieckiem. Co za wiocha.

--
animka

Data: 2019-12-23 10:31:06
Autor: Tomasz Kaczanowski
Niejaki u2
W dniu 2019-12-21 o 20:26, Animka pisze:
[...]

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2019-12-23 10:09:24
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Mon, 23 Dec 2019 10:31:06 +0100, użytkownik Tomasz Kaczanowski
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka :)

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-23 13:26:18
Autor: u2
Niejaki u2
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka

toż to animela, jcek znowu ściemnia:))))))))))))

Data: 2019-12-23 14:31:01
Autor: Animka
Niejaki u2
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka :)

Przecież to Jacek Maciejewski :-)

Tak brw: buczy Ci jeszcze ten monitor czy komputer? Też mialam ten problem i unieszkodliwiłam.

--
animka

Data: 2019-12-23 16:03:19
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 14:31, Animka pisze:
Tak brw: buczy Ci jeszcze ten monitor czy komputer? Też mialam ten problem i unieszkodliwiłam.

ostra ta animela, nożyki ostrzy sama, buczenie likwiduje sama:))))))))))

Data: 2019-12-21 22:17:55
Autor: Kubuś Puchatek
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 19:29 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

[...]

Też to sobie pomyślałem, ale po głębszym zastanowieniu doszedłem do  wniosku [uwaga! uwaga!], że Animka może mieć rację i u2 jest właśnie  nijaki, bez wyrazu i wartości, a ta cała jego pisanina na grupy to próba  podniesienia samooceny.

Kamil

Data: 2019-12-22 15:18:42
Autor: Sonn
Niejaki u2
W dniu 2019-12-22 o 10:10, u2 pisze:
W dniu 22.12.2019 o 09:56, Sonn pisze:
W dniu 2019-12-21 o 22:17, Kubuś Puchatek pisze:

[...]

Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły przygłupi troll

niemiecki syn zazdrości:))))))))))))

Tobie? Bycia debilem? Gratuluję.Rodzice są na pewno z ciebie dumni, że im się udało debila wyhodować.

--
Sonn

Data: 2019-12-22 15:24:25
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 22.12.2019 o 15:18, Sonn pisze:
[...]

niemiecki syn się pieni, piękne popołudnie:))))))))))))))))

Data: 2019-12-22 15:24:34
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sun, 22 Dec 2019 15:18:42 +0100, użytkownik Sonn napisał:

[...]

Sonn, no i masz wyżej i niżej skutek zadawania się z przygłupem. I po co mu odpowiadałeś :) Żeby zrobić przygłupowi radochę?

--
Jacek

Data: 2019-12-22 16:27:12
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 22.12.2019 o 16:24, Jcek Maciejew pisze:
[...]

nikt nie słucha jcka, a jcek radzi dla dobra czytających:))))))))))))))

Data: 2019-12-23 14:22:54
Autor: Runt
Niejaki u2
W dniu 2019-12-22 o 09:56, Sonn pisze:
[...]

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-23 16:05:45
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Mon, 23 Dec 2019 14:22:54 +0100, użytkownik Runt napisał:

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

Jak dorzucisz tu jeszcze ąckiego ąćęłńóśźż i niejakiego mrbluesky będzie chyba komplet :)

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-23 17:21:25
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 17:05, Jcek Maciejew pisze:
W dniu Mon, 23 Dec 2019 14:22:54 +0100, użytkownik ubecki dureń Runt napisał:

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

Jak dorzucisz tu jeszcze ąckiego ąćęłńóśźż i niejakiego mrbluesky będzie
chyba komplet

zabawny ten jcek, pomylił psprawo z pspolityka:))))))))

Data: 2019-12-23 19:12:32
Autor: Twardy
Niejaki u2
Runt wrote:
W dniu 2019-12-22 o 09:56, Sonn pisze:
Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły
przygłupi troll

Potwierdzam. Na psp *u2*, *filip* i *z*  uchodza za genetycznych idiotów.

To *debile* od urodzenia.

--
Pozdr.
T.

Data: 2019-12-23 19:45:46
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 19:12, Twardy pisze:
Runt wrote:
[...]

tak jak ty ?:)))))))))))))

Data: 2019-12-24 01:11:51
Autor: nie ma emaila
Niejaki u2
"Twardy" <x_twardy@xpoczta.onet.pl> napisał(-a):

Runt wrote:

> Potwierdzam. Na psp *u2*, *filip* i *z*  uchodza za genetycznych idiotów.

To *debile* od urodzenia.

Ale za to jak szczekają.

Data: 2019-12-21 17:08:02
Autor: Kubuś Puchatek
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 16:50 jacek <jacmac@go2.pl> pisze:

[...]

Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu odpowiadający.

Kamil

Data: 2019-12-21 18:31:56
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sat, 21 Dec 2019 17:08:02 +0100, użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu
odpowiadający.

No wiem, droga jest wyboista. Pół biedy z Animką, też antysemitka :) Ale np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem. Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

--
Jacek

Data: 2019-12-21 22:12:55
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 19:31, Jcek Maciejew pisze:
[...]

żydówka antysemitką ? ciekawa teoryjka jcka:)))))

np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak
głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem.
Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

ano, jcek nie dyskutuje z poglądami oponenta, tylko z oponentem:)))))

Data: 2019-12-21 16:36:26
Autor: mrbluesky.pl
Niejaki u2
żydówka antysemitką?
-- -
Nie mow!?
Idzie w slady Pana - Jeszuy!? :)

Data: 2019-12-21 21:30:05
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sat, 21 Dec 2019 22:12:55 +0100, użytkownik u2 napisał

żydówka antysemitką
ano, jcek

Jak widać na załączonym obrazku, dla tego przygłupa nie ma większej zniewagi niż nazwanie kogoś Żydem.
Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, to mam nadzieję że je rozwiałem.

--
Jacek

Data: 2019-12-22 00:17:56
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 22:30, Jcek Maciejew pisze:
[...]

jcek sądzi po sobie, uważa, że nazwanie kogoś żydem to zniewaga:)))))))))

Data: 2019-12-22 00:38:32
Autor: Animka
Niejaki u2
[...]

Jeśli chodzi o Żyda to czy Żyd musi się wstydzić, że jest Żydem i nawet wypierać się?
Żydzi to nabogatsi i najbardziej wpływowi ludzie na najwyższych stanowiskach. Dziwne tylko, że nie Żydzi bardzo się ich boją, bo powiedzenie mówi, że Żyd może w łyżce wody Polaka utopić, taki jest cwany. Tak jak Ci bogaci Żydzi, którzy podczas wojny zwiali do Ameryki i z tamtąd szykanują Polskę.

--
animka

Data: 2019-12-21 19:13:15
Autor: ąćęłńóśźż
Niejaki u2
Maciejewski, nie pij tyle pejsachówki.

-- -- -

Data: 2019-12-22 00:51:33
Autor: nie ma emaila
Niejaki u2
jacek <jacmac@go2.pl> napisał(-a):

[...]

nie czytać.
to głupek wyśmiewany na innych grupach
ostatnio chyba odbiło mu bardziej niż zwykle

Data: 2019-12-23 13:28:40
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 02:34, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
W dniu 22.12.2019 o 11:50, Uncle Pete pisze:
Wszystkiego świątecznego najlepszego!

Nawzajem. To samo dotyczy niejakiego mrbluesky, czy nie jest przypadkiem
alter ego u2, bo tak fajnie wzajemnie się nakręcają? I na miejscu Jeffa
Lynna podałbym na tego gościa do sądu za zniesławienie

ano, pieniaczy nie brakuje:)))))))))))
--
POmoc ci z nimi JuTu czy sam ich tu rozpykasz? ;P

bez przesady, mnie to bawi to bicie piany przez jcka et consortes, to ciemniaki, które nigdy nie były w sądzie:)))))))))))))

Niejaki u2