Niejaki u2

Data: 2019-12-21 16:56:11
Autor: Animka
Niejaki u2
W dniu 2019-12-21 o 16:50, jacek pisze:
Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2.

Coś z twoją intelektualnością nie tak -  odkąd piszesz na grupach.

Nie "niejaki" tylko "nijaki".

--
animka

Data: 2019-12-21 18:29:13
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2

https://sjp.pwn.pl/sjp/niejaki;2488798.html

--
Jacek

Data: 2019-12-21 20:26:18
Autor: Animka
Niejaki u2
[...]

Tak, faktycznie. Mogłam najpierw się upewnić.
Być może dawniej się tak pisało i potem zmieniono, tak jak np na kieleckiem, mazowieckiem. Co za wiocha.

--
animka

Data: 2019-12-23 10:31:06
Autor: Tomasz Kaczanowski
Niejaki u2
W dniu 2019-12-21 o 20:26, Animka pisze:
[...]

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2019-12-23 10:09:24
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Mon, 23 Dec 2019 10:31:06 +0100, użytkownik Tomasz Kaczanowski
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka :)

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-23 13:26:18
Autor: u2
Niejaki u2
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka

toż to animela, jcek znowu ściemnia:))))))))))))

Data: 2019-12-23 14:31:01
Autor: Animka
Niejaki u2
napisał:

oba słowa są poprawne, ale ździebko co innego znaczą....

Przecież to Animka :)

Przecież to Jacek Maciejewski :-)

Tak brw: buczy Ci jeszcze ten monitor czy komputer? Też mialam ten problem i unieszkodliwiłam.

--
animka

Data: 2019-12-23 16:03:19
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 14:31, Animka pisze:
Tak brw: buczy Ci jeszcze ten monitor czy komputer? Też mialam ten problem i unieszkodliwiłam.

ostra ta animela, nożyki ostrzy sama, buczenie likwiduje sama:))))))))))

Data: 2019-12-21 22:17:55
Autor: Kubuś Puchatek
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 19:29 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

[...]

Też to sobie pomyślałem, ale po głębszym zastanowieniu doszedłem do  wniosku [uwaga! uwaga!], że Animka może mieć rację i u2 jest właśnie  nijaki, bez wyrazu i wartości, a ta cała jego pisanina na grupy to próba  podniesienia samooceny.

Kamil

Data: 2019-12-22 15:18:42
Autor: Sonn
Niejaki u2
W dniu 2019-12-22 o 10:10, u2 pisze:
W dniu 22.12.2019 o 09:56, Sonn pisze:
W dniu 2019-12-21 o 22:17, Kubuś Puchatek pisze:

[...]

Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły przygłupi troll

niemiecki syn zazdrości:))))))))))))

Tobie? Bycia debilem? Gratuluję.Rodzice są na pewno z ciebie dumni, że im się udało debila wyhodować.

--
Sonn

Data: 2019-12-22 15:24:25
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 22.12.2019 o 15:18, Sonn pisze:
[...]

niemiecki syn się pieni, piękne popołudnie:))))))))))))))))

Data: 2019-12-22 15:24:34
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sun, 22 Dec 2019 15:18:42 +0100, użytkownik Sonn napisał:

[...]

Sonn, no i masz wyżej i niżej skutek zadawania się z przygłupem. I po co mu odpowiadałeś :) Żeby zrobić przygłupowi radochę?

--
Jacek

Data: 2019-12-22 16:27:12
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 22.12.2019 o 16:24, Jcek Maciejew pisze:
[...]

nikt nie słucha jcka, a jcek radzi dla dobra czytających:))))))))))))))

Data: 2019-12-23 14:22:54
Autor: Runt
Niejaki u2
W dniu 2019-12-22 o 09:56, Sonn pisze:
[...]

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-23 16:05:45
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Mon, 23 Dec 2019 14:22:54 +0100, użytkownik Runt napisał:

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

Jak dorzucisz tu jeszcze ąckiego ąćęłńóśźż i niejakiego mrbluesky będzie chyba komplet :)

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-23 17:21:25
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 17:05, Jcek Maciejew pisze:
W dniu Mon, 23 Dec 2019 14:22:54 +0100, użytkownik ubecki dureń Runt napisał:

Potwierdzam. Na psp u2, filip i z  uchodza za genetycznych idiotów.

Jak dorzucisz tu jeszcze ąckiego ąćęłńóśźż i niejakiego mrbluesky będzie
chyba komplet

zabawny ten jcek, pomylił psprawo z pspolityka:))))))))

Data: 2019-12-23 19:12:32
Autor: Twardy
Niejaki u2
Runt wrote:
W dniu 2019-12-22 o 09:56, Sonn pisze:
Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły
przygłupi troll

Potwierdzam. Na psp *u2*, *filip* i *z*  uchodza za genetycznych idiotów.

To *debile* od urodzenia.

--
Pozdr.
T.

Data: 2019-12-23 19:45:46
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 23.12.2019 o 19:12, Twardy pisze:
Runt wrote:
[...]

Data: 2019-12-24 01:11:51
Autor: nie ma emaila
Niejaki u2
"Twardy" <x_twardy@xpoczta.onet.pl> napisał(-a):

Runt wrote:

> Potwierdzam. Na psp *u2*, *filip* i *z*  uchodza za genetycznych idiotów.

To *debile* od urodzenia.

Ale za to jak szczekają.

Niejaki u2