Niejaki u2

Data: 2019-12-21 17:08:02
Autor: Kubuś Puchatek
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 16:50 jacek <jacmac@go2.pl> pisze:

Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2.  Facet
nie dość że jest przygłupem piszącym treść postu w temacie i nie  podającym
w treści postu żadnego swojego poglądu czy wątpliwości do których można  by
się odnieść to jest jednym z newsowych antysemitów.. Meritum postu dobiera
tendencyjnie, pod z góry zaplanowaną tezę, łatwo się domyślić jaką. Otóż
wszyscy którzy zrobili jakąkolwiek karierę w jakimkolwiek zawodzie to
zaprzańcy, złodzieje i tylko ich pod sąd :) Ciekawe jaki, bo sądy też wg.
tego przygłupa stronnicze. Niewykluczone że widzi się jako jedyny
sprawiedliwy do osądzania reszty :) Niedawno jeszcze brylował na
pl.misc.kolej, gdzie zamieszczał swoje posty opatrzone sążnistą
antysemicką stopką, ale w końcu na nim się poznali i przestali  odpowiadać.
Tu się przymaskował i po początkowym okresie zrezygnował z tej stopki,
pozostając przy poprzednich poglądach.
Uprzejmie proszę wszystkich na grupie, pretendujących do jako takiego
poziomu intelektualnego by olewali jego posty i nie wdawali się w
dyskusje. Jest nadzieja że niekarmiony troll zdechnie, czego świątecznie
wszystkim życzę.

Wszystkiego świątecznego najlepszego!

Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu odpowiadający.

Kamil

Data: 2019-12-21 18:31:56
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sat, 21 Dec 2019 17:08:02 +0100, użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu
odpowiadający.

No wiem, droga jest wyboista. Pół biedy z Animką, też antysemitka :) Ale np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem. Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

--
Jacek

Data: 2019-12-21 22:12:55
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 19:31, Jcek Maciejew pisze:
[...]

żydówka antysemitką ? ciekawa teoryjka jcka:)))))

np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak
głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem.
Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

ano, jcek nie dyskutuje z poglądami oponenta, tylko z oponentem:)))))

Data: 2019-12-21 16:36:26
Autor: mrbluesky.pl
Niejaki u2
żydówka antysemitką?
-- -
Nie mow!?
Idzie w slady Pana - Jeszuy!? :)

Data: 2019-12-21 21:30:05
Autor: Jacek Maciejewski
Niejaki u2
W dniu Sat, 21 Dec 2019 22:12:55 +0100, użytkownik u2 napisał

żydówka antysemitką
ano, jcek

Jak widać na załączonym obrazku, dla tego przygłupa nie ma większej zniewagi niż nazwanie kogoś Żydem.
Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, to mam nadzieję że je rozwiałem.

--
Jacek

Data: 2019-12-22 00:17:56
Autor: u2
Niejaki u2
W dniu 21.12.2019 o 22:30, Jcek Maciejew pisze:
[...]

jcek sądzi po sobie, uważa, że nazwanie kogoś żydem to zniewaga:)))))))))

Data: 2019-12-22 00:38:32
Autor: Animka
Niejaki u2
[...]

Jeśli chodzi o Żyda to czy Żyd musi się wstydzić, że jest Żydem i nawet wypierać się?
Żydzi to nabogatsi i najbardziej wpływowi ludzie na najwyższych stanowiskach. Dziwne tylko, że nie Żydzi bardzo się ich boją, bo powiedzenie mówi, że Żyd może w łyżce wody Polaka utopić, taki jest cwany. Tak jak Ci bogaci Żydzi, którzy podczas wojny zwiali do Ameryki i z tamtąd szykanują Polskę.

--
animka

Niejaki u2