Niejasności.

Data: 2014-03-04 12:38:10
Autor: Michał
Niejasności.
  Pierwszą niejasnością jest uĹźycie broni palnej w Kijowie - przeciwko mołotowom? Tylko raz widziałem materiał o posiadaniu przez demonstrantĂłw broni palnej ( i uĹźywaniu).
  Władze Rosji mĂłwią o bezprawnym działaniu rewolucyjnym - niestosowaniu procedury impeachmentu.
  Dalej ciągłość państwa ukraińskiego prawnie.
  Twierdzenie o odrębności Krymu.

Data: 2014-03-04 17:16:18
Autor: Trybun
Niejasności.
W dniu 2014-03-04 12:38, Michał pisze:
[...]

Dla mnie nie ma żadnych niejasności w sprawie używanie broni palnej, ani po stronie rebeliantów, ani po stronie rządowej. Jest również oczywiste że to nie prezydent wydaje rozkazy o użyciu broni palnej.

Data: 2014-03-04 08:27:52
Autor: Marek
Niejasności.
W dniu wtorek, 4 marca 2014 17:16:18 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Dla mnie nie ma żadnych niejasności w sprawie używanie broni palnej, ani po stronie rebeliantów, ani po stronie rządowej. Jest również oczywiste że to nie prezydent wydaje rozkazy o użyciu broni palnej.

Ty, Jadrys jestes jeszcze w starym systemie.
To kiedys tak bylo, ze pierwszy sekretaz wydawal takie rozkazy - teraz robi to prezydent.

Data: 2014-03-05 02:57:05
Autor: stevep
Niejasności.
W dniu .03.2014 o 17:27 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Ty, Jadrys jestes jeszcze w starym systemie.
To kiedys tak bylo, ze pierwszy sekretaz wydawal takie rozkazy - teraz  robi to prezydent.

On żyje w swoim stalinowskim świecie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-05 04:37:26
Autor: Michał
Niejasności.
W dniu 2014-03-04 17:27, Marek pisze:
[...]

  I jak twierdzi Putin nie wydał takiego rozkazu.

Data: 2014-03-05 13:51:46
Autor: Trybun
Niejasności.
[...]

Pomyśl logicznie e-zop (wiem że to niemożliwe, ale chociaż spróbuj). Tłumienie demonstracji nie leży w gestii prezydenta kraju.

Data: 2014-03-05 02:56:18
Autor: stevep
Niejasności.
W dniu .03.2014 o 17:16 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

  Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym  kierunku..

Czyli strzelano wbrew jego zaleceniom?

--
stevep
-- -- -