Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych

Data: 2014-12-19 07:19:17
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych
Według niejawnych przepisów WSI wraz z przyznaniem grupy inwalidzkiej, jakiejkolwiek, traci się uprawnienia nurkowe, jakiekolwiek. Niepełnosprawny nie może nurkować, nawet rekraacyjnie. Niezależnie od stopnia i formy niepełnosprawności.

Lekarze SLK są właśnie od tego, żeby tego dopilnować.
W dupie mam jakieś HSA.

Zygmunt Fąfara, WSI, wydział II - kontrwywiad. Mason.

Data: 2014-12-19 19:54:00
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:df54b7ce-e2c4-4399-9c0d-590c4680ba1cgooglegroups.com...
[...]

Traci się jakie konkretnie uprawnienia nurkowe?
I kogo obchodzi WSI?
Nie mają przecież monopolu na nurkowanie.

Data: 2014-12-20 03:30:14
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych
Traci się jakie konkretnie uprawnienia nurkowe?

Każde. Nie można nurkować. W CMASie nie ma niepełnosprawnych. I WSI tego pilnuje.

I kogo obchodzi WSI?

Chodzi o to, że WSI egzekwuje niejawne przepisy dotyczące nurkowania, na ludziach, którzy nie mogą tych przepisów znać. Wojsko ma swoje regulacje na wypadek wojny, czy mobilizacji. Uprawnienia nurka są w tych regulacjach uwzględnione, dostajesz inny przydział. Dlatego Fąfara z Pawłowskim pozakładali wszystkim nurkom KDP teczki osobowe. Wbrew pozorom KDP nie jest organizacją cywilną, tylko wojskową, zorganizowaną i nieudolnie zarządzaną przez WSI.
Na dodatek w systemie argentyńskim.

Nie mają przecież monopolu na nurkowanie.

Według KDP-WSI mają. Jak masz inne zdanie to prędzej czy poźniej spotykasz Grzegorza Redera i on ci tłumaczy, ze mają. Kradnie ci samochód albo włamuje do mieszkania. Tak to się dzieje.

Rafał Pawłowski, WSI, wydział II, kontrwywiad

Data: 2014-12-20 13:30:29
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:c33c9282-c902-475c-80a7-67870ebfde32googlegroups.com...
Traci się jakie konkretnie uprawnienia nurkowe?

Każde. Nie można nurkować.
W CMASie nie ma niepełnosprawnych. I WSI tego pilnuje.

A kogo interesuje CMAS? Czy to jest monopolista?

Informacje dla niepełnosprawnych na temat nurkowania znajdziesz
u Handicapped Scuba Association (HSA) email: hsa@hsascuba.com
lub na ich witrynie internetowej: www.hsascuba.com
Tutaj ciekawe informacje: http://www.disabledsportsusa.org/scuba/

[...]

Mam wrażenie że mylisz pojęcia...
Nurek zawodowy to nie jest to samo co żołnierz zawodowy! :-)
Nurek zawodowy może pracować w cywilu i wojsko nie ma nic do tego.

[...]

Ale kogo to obchodzi? Jesteś zawodowym żołnierzem, Ryśku?

Nie mają przecież monopolu na nurkowanie.

Według KDP-WSI mają.

Ja mówię o faktycznym monopolu a nie iluzorycznym.

Jak masz inne zdanie to prędzej czy poźniej spotykasz
Grzegorza Redera i on ci tłumaczy, ze mają. Kradnie ci
samochód albo włamuje do mieszkania. Tak to się dzieje.

Co Ty chrzanisz?

Data: 2014-12-20 12:46:19
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
> [...]

Nurek zawodowy to nie jest to samo co żołnierz zawodowy! :-)
Nurek zawodowy może pracować w cywilu i wojsko nie ma nic do tego.

No właśnie ci tłumaczę, że ma bo wojsko ma swoje przepisy na wypadek mobilizacji (wybuchu wojny). I papiery nurka mają znaczenie (jakiekolwiek), bo w przypadku mobilizacji mogą zmienić przydział wojskowy. Dlatego WSI pozakładało nurkom teczki osobowe.
Ja mówię o faktycznym monopolu a nie iluzorycznym.

Według obowiązującej Ustawy o Sporcie, w nurkowaniu powinien działać Polski Związek Nurkowania, jako organ administracji państwowej podległy pod Ministerstwo Sportu. Związek taki powinien zrzeszać wszystkie organizacje nurkowe działające na terenie kraju. Rozumiesz? Tak powinno być według prawa.

W rzeczywistości pod nazwą Polskiego Związku funkcjonuje Stowarzyszenie, które sfałszowało nazwę i pod żadnym pozorem nie jest organem administracji państwowej. To Stowarzyszenie to przekręt. Rozumiesz?
> Jak masz inne zdanie to prędzej czy poźniej spotykasz
> Grzegorza Redera i on ci tłumaczy, ze mają. Kradnie ci
> samochód albo włamuje do mieszkania. Tak to się dzieje.

Co Ty chrzanisz?

Tłumaczę Ci jak wyglądają "Gry Uliczne".
JACEK DĘBSKI, minister sportu

Rozumiesz?

Data: 2014-12-20 19:29:22
Autor: Piotr Piesik
W dniu 2014-12-20 o 02:54, Pszemol pisze:
Nie mają przecież monopolu na nurkowanie.

Ale jak kogoś odsuną od koryta, to potem wylewa żale. Gdyby faktycznie interesował się nurkowaniem, poszedłby do innej organizacji, zapomniał o KDP i nie truł. Proste?

Poza tym, uważaj z kim wdajesz się w konwersacje. Jak to mówią, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ;)

P.

Data: 2014-12-20 12:32:39
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
[...]

1. Po pierwsze nigdy nie byłem przy komunistycznym korycie, więc po prostu sobie wypraszam.
2. Poszedłem nurkować do innej organizacji, bo nie jestem ani idiotą ani samobójcą.
3. O KDP-WSI to ja sobie piszę, tak sobie. Trochę z nudów.

Rafał Pawłowski, wydział II, Z bożej łaski WSI, mason - również z bożej łaski.

Data: 2014-12-20 16:38:22
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:b4de8a99-6851-4bd0-b944-08bc51e4ca6cgooglegroups.com...
3. O KDP-WSI to ja sobie piszę, tak sobie. Trochę z nudów.

Ponurkowałbyś trochę...

Data: 2014-12-21 00:42:05
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych
Ponurkowałbyś trochę...

Jak mam ochotę to nurkuję, nie wiem jakie to ma dla ciebie znaczenie.

Rafał Pawłowski, WSI, wydział II, kontrwywiad, mason z bożej łaski

Data: 2014-12-21 05:08:20
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:884424d7-7cc9-4ec6-93f5-857d18698cf9googlegroups.com...
Ponurkowałbyś trochę...

Jak mam ochotę to nurkuję, nie wiem jakie to ma dla ciebie znaczenie.

Ma takie znaczenie, że jak się nudzisz to zanudzasz nas na temat KDP.
Może gdybyś więcej ponurkował to miałbyś mniej ochoty na te pierdoły.

Data: 2014-12-21 03:38:36
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych
Ma takie znaczenie, że jak się nudzisz to zanudzasz nas na temat KDP.
Może gdybyś więcej ponurkował to miałbyś mniej ochoty na te pierdoły.

Jak cię nudzi, no to nie czytaj. Włącz sobie porno.

Według mnie to ciekawe, że papiery nurka zawodowego wydaje KDP OCSP, bez osobowości prawnej, a według obowiązującej ustawy czas ekspozycji nurka zawodowego na głębokości 25m wynosi 6 godzin dziennie.

Rafał Pawłowski, WSI, wydział II, kontrwywiad, mason z bożej łaski

Data: 2014-12-21 11:22:33
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:a1ae50cf-6fdd-40c9-9c6a-8e093211a47bgooglegroups.com...
Ma takie znaczenie, że jak się nudzisz to zanudzasz nas na temat KDP.
Może gdybyś więcej ponurkował to miałbyś mniej ochoty na te pierdoły.

Jak cię nudzi, no to nie czytaj. Włącz sobie porno.

Może Ty sobie włącz, zamiast pisać ciągle w kółko to samo, co?

Według mnie to ciekawe, że papiery nurka zawodowego wydaje
KDP OCSP, bez osobowości prawnej, a według obowiązującej
ustawy czas ekspozycji nurka zawodowego na głębokości 25m
wynosi 6 godzin dziennie.

No to zgłoś to do prokuratury ale po co o tym pisać tutaj?

Data: 2014-12-20 13:26:24
Autor: Pszemol
"Piotr Piesik" <ppiesik@gazeta.pl> wrote in message news:m74f5v$d67$1speranza.aioe.org...
[...]

Na to wygląda.

Poza tym, uważaj z kim wdajesz się w konwersacje. Jak to mówią, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ;)

Ja z Rysiem już nie jedną bezowocną dyskusję tu prowadziłem...

Niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania niepełnosprawnych