Niekierowane przejście na dwujezdniowej

Data: 2020-02-15 16:43:37
Autor: Czarek
Niekierowane przejście na dwujezdniowej

W dniu 15.02.2020 o 15:59, Tom N pisze:
Tu:
<https://goo.gl/maps/Tw5CDsSBpDYENkdr8>
Od wskazanego miejsc do przejścia pomiędzy pasami stoją gumowe słupki, tak,
że nie da sie zmienić pasa. Ciekawe rozwiązanie.
Jakby co mam film...Słupki podobne do tych:
<https://goo.gl/maps/CevCDxbvpNg52mph6>

To daj ten film, bo z tego tekstu bez wymaganej w nim interpunkcji trudno coś zrozumieć, no i słupków nie widać.

--
Czarek

Data: 2020-02-15 17:51:10
Autor: Tom N
Czarek w <news:5e4811ab$0$526$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Jutro kartę wyjmę.

bo z tego tekstu bez wymaganej w nim interpunkcji

Rozjaśnisz, o co chodzi z "wymaganą interpunkcją"?

"Od A do B, wzdłuż przerywanej pomiędzy pasami"

no i słupków nie widać.

Tych w DC? Ciekawe...

--
'Tom N'

Data: 2020-02-15 23:14:44
Autor: radekp@konto.pl
Niekierowane przejście na dwujezdniowej
Sat, 15 Feb 2020 17:51:10 +0100, w
<200215.175110.pms.4360.70@int.dyndns.org.invalid.200215.invalid>, Tom N
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

Czarek w <news:5e4811ab$0$526$65785112news.neostrada.pl>:

> To daj ten film, Jutro kartę wyjmę.

> bo z tego tekstu bez wymaganej w nim interpunkcji Rozjaśnisz, o co chodzi z "wymaganą interpunkcją"?

Gdzie jest "przejście między pasami"?

Od wskazanego miejsca do przejścia, pomiędzy pasami, stoją gumowe słupki, tak,
że nie da sie zmienić pasa.

Data: 2020-02-19 17:16:49
Autor: 103
radekp@konto.pl w <news:r8rg4fl07am1d76gr8dp2bnqa2n4fnonri4ax.com>:

[...]

Zazwyczaj jest między pasami...

Od wskazanego miejsca do przejścia, pomiędzy pasami, stoją gumowe słupki, tak,
że nie da sie zmienić pasa.

Szczerze, ja jedno a i jeden przecinek "zjadłem", ty jeden przecinek za dużo
wstawiłeś, bo w zdaniu podrzędnym "stoją gumowe słupki pomiędzy pasami" nie
ma miejsca dla przecinka!

--
'Tom N'

Niekierowane przejście na dwujezdniowej